Gå til innhold

Livet, lykken og skyer og sånt

Sky Diva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, ikke helt frisk... Argh! :frustrert: Var hos legen igjen i går, og alle prøver inklusive blod var helt superfine. :klappe:

Så fikk jeg influensavaksine, for legen mente jeg hadde vært nok syk i år (hadde en kraftig lungebetennelse i vår som tok tre uker, og en hissig parasitt som heter guardia i magen for ett år siden... i tillegg til tre mnd sykemeld for utbrenthet, så må bare si jeg er enig, har vært mer enn nok syk for flere år fremover!)

men legen opplyste meg om at jeg kunne komme til å få influensa lignende symptomer etter vaksinen. Og det er kanskje det jeg har hatt i dag da, for jeg har vært helt aldeles utslått og sovet hele dagen. Men må bli frisk til Torsdag. Da går sykemeldingen ut. VIL på jobb igjen nå! VIL VIL VIL. :) Kanskje litt derfor også at jeg har vært så utslått i dag. Var kanskje litt vel ivrig etter å være frisk nå, så jeg var i byen i flere timer i går og tråkka rundt... var kanskje ikke et sjakk trekk, men nå har jeg slappet av i hele dag igjen, og får forhåpentligvis gjort det i morgen også.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg har nok vært heldig jeg da. De siste 3 årene har jeg tatt influensavaksine og jeg har ikke blitt dårlig. De to første årene ble området rundt stikket rødt og varmt etter noen dager, men det gikk fort over.

Får håpe at du føler deg bra til torsdag. Du har fått din del av sykdom for lang tid framover.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Ja, det høres ut som du har vært syk for lang tid fremover.

Blir sikkert kjekt å begynne på jobb igjen for deg.

Ha en good natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg veldig mye bedre i dag! :) Så jeg kan sikkert begynne på jobb i morgen.

Det som var dumt med det i går var at en barndomsvenninne som jeg sjeldent ser var hjemme fra østlandet og vi skulle møtes hos en annen av barndomsvenninnene mine, men jeg turte ikke dra dit og ta sjangsen på å bli dårligere, eller at det skulle gå tregere å bli frisk...

Så siden hun dro hjem igjen i morges gikk jeg glipp av det, og det var leit, men er jo sånn man ikke kan styre da. :sjenert:

Og nå VIL jeg være frisk, så nå tar jeg ikke noen sjangser.

Masse klem :klem: til jentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...