Gå til innhold

Livet, lykken og skyer og sånt

Sky Diva

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

riktig, kjempe, masse god bedring til deg søta!!!! må du bli frisk snart, og ikke stresse over at du ikke får oppdatert deg så mye for tida:)

vi har alle slike perioder!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest synseren
:klem: Stakkars deg, da :troest:. Nyrebekkenbetennelse er ikke til og spøke med. Du burde helt klart hatt medisiner første gangen du oppsøkte lege, men det er lett og være etterpåklok.

Du får ta den tiden du trenger til og bli frisk. Ikke tenk på noen oppdateringer her inne før du føler deg opplagt til det. Det er faktisk enkelte ting som er viktigere enn KG ;). :kose:

God bedring :klem:.

Signerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, i dag måtte jeg til legen igjen fordi feberen drev og steg og smertene fremdeles var helt uutholdelige! Selv med kroppen full i febernedsettende så steg den...

Så da fikk jeg ny type antibiotika og paralgin forte -og det måtte to til av de for at jeg i det hele tatt skulle føle at smerten ble litt borte... Kjedelige greier dette. Men jeg fikk også ultralyd så jeg vet nå at jeg i alle fall ikke har nyrestein ;) og at ellers alt i mage regionen er fint. Så da mente legene bestemt at det måtte være nyrebekken betennelse og har gitt meg streng beskjed om å holde meg helt aldeles i ro. I over en uke. Får ikke en gang lov å lage meg mat... Men jeg snek meg til en liten stund på maskinen her nå, for jeg måtte bare få skrive ut litt frustrasjon nå...

Akkurat nå er jeg nemlig litt sur på sambo. For jeg hadde håpet han skulle komme hjem og passe på meg og ta vare på meg i kveld. Han kom hjem og laget middag og såg nytt på nytt med meg, og så ville han dra på fest, og spurte meg om det var greit at han dro, og da ble jeg ganske skuffa og frustrert, for jeg hadde ikke lyst i det hele tatt at han skulle dra, og visste jeg kom til å ha en trist kveld alene om han dro samtidig som jeg visste jeg kom til å være full i dårlig samvittighet hvis han ble hjemme... Så jeg syns det var et litt urettferdig spørsmål å komme med, for jeg tror han egentlig visste at jeg helst ville ha ham hjemme i kveld.

Så jeg er ganske skuffa for det da. Han er egentlig verdens beste menneske, men akkurat dette var litt kjedelig. Og så dro han da.

Og så har jeg vært frustrert resten av kvelden og hatt masse dårlig samvittighet for at jeg ikke unner han å være ute å kose seg bare fordi jeg er syk liksom... Og selvsagt ikke fått sove noenting! MEn alt blir nok bedre i morgen :)

For det årner seg...! Ja det gjør det alltid... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg synes samboeren din godt kunne vært hjemme sammen med deg. Forstår godt at du er frustrert.

Får håpe at den nye medisinen hjelper. Nå får du følge legens ordre og holde sengen en uke framover. Så kan du komme sterkt tilbake her når du er bra.

Ha fortsatt god bedring :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Ønsker deg god bedring Sky Diva!! :klem:

Synes det var litt korttenkt av samboeren din å gå på fest når du er syk. Kunne heller dullet og stelt litt for deg, synes jeg.

Håper du kommer deg fort!! Vi trenger deg her vettu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars deg da - det der er jo bare såååå vondt da! Håper virkelig at du kommer deg fort! Og jeg er ikke noe imponert over han som gikk på fest istedet for å ta seg av deg litt! :fy_fy: det var ikke pent!

GOD BEDRING

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig begynner jeg å føle meg litt bedre.. men det har tatt lang tid dette her... Vært veldig dårlig og mye høy feber og store smerter. :grine:

Men nå ser jeg heldigvis at jeg snart kommer til å være helt frisk og begynne på jobb igjen! GLEDER MEG!

:sjenert:

Ja kjæresten og meg ble fort venner igjen ;)

Jeg sa klart ifra om hva jeg mente :frustrert: , og vi pratet en del om det morgenen etter, og så lo vi og hadde det hyggelig sammen resten av den helgen :) Utenom at jeg lå strak ut på sofaen hele helgen da... :tristbla: akkurat det var jo litt kjedelig.

Ikke så mye spennende å fortelle her, iom det er det jeg har gjort nå i en uke. Men godt å være på bedringens vei i alle fall.

Stor :klem: til dere jentene som holder liv her inne når jeg ikke er innom selv :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jeg helt klart på bedringens vei! Kjenner meg enda litt bedre i dag! Hurra! :ironi:

I går ble jeg nesten ferdig å tegne det nye kjøkkenet. Har i alle fall fått de fleste elementene på plass, og så er det noen detaljer igjen... Jeg har ikke helt klart å få plass til fryseskapet ennå, :roll: og det bør inn, så jeg må nok ofre et skap, og så er jeg litt usikker på fargene enda. :klø:

Men nå når jeg er syk og jeg endelig klarer å sitte oppreist og gå litt rundt om kring, så har jeg jo masse tid til å tegne og fundere på både stuen og kjøkkenet! :sjenert: Tjohei... Må nesten se de positive sidene av ting. ;)

Så i dag skal jeg se masse dårlig tv, tegne litt kjøkken, ta et par telefoner, slappe av masse, og gjøre absolutt ingen ting som er anstrengende! :ler: He he... Nå begynner jeg å bli så pass frisk at det er nesten litt deilig :)

:klem: til Hannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HMPF! :frustrert: Nå har jeg prøvd å forrandre klokken min så den skal bli rett en hel haug med ganger, men den fortsetter å gå to timer feil, og hver gang jeg går inn igjen har den hoppet tilbake til at tidsonen er Kalingrad, South Africa! Hvorfor...? Jeg får ikke til å forandre det...! :grine:

:sjenert: noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Kjekt at du føler deg bedre!!

Spennende å planlegge innredning i huset. Kjøkkenet blir sikkert fint. Så gøy å tegne selv!!!

Hadde det ikke vært så dyrt tror jeg jeg hadde skiftet interiør annenhver måned hihi. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fredag var vi hos mor og far og spiste reker og krabbe til kvelds. Søster med sambo var også der, og det var utrolig koselig. Dessuten var det min første dag ute av huset på halvannen uke, og det var utrolig deilig! :-D

I går var jeg hjemme alene i mange timer på dagen mens kjæresten var og hoppet fallskjerm. Deilig, trengte å slappe litt av.

På kvelden dro vi til et vennepar av oss og spiste Taco og de andre drakk vin. Jeg ville ikke drikke i og med at jeg nettop har vært så syk og at jeg ikke var helt ferdig meg antibiotika kuren enda. Men det var utrolig hyggelig selskap, så plutselig var klokken blitt nesten tre på natten.

Vi skulle egentlig ha vært i en 30-års dag i går, til en barndomsvenn av kjæresten. Men jeg orket ikke gå på fest i går siden jeg følte meg litt slapp og utslått og jeg hadde lagt i sengen i en uke liksom. Føltes litt mer passelig å dra hjem til noen og bare ta det med ro.

Men da vi dro fra G og H kjørte jeg sambo dit, for det var tross alt hans barndomsvenner, og der var masse folk som han ikke hadde sett på flere år, så han hadde lyst å være der en stund, og det forstår jeg jo. Så kjørte jeg hjem og la meg, og i åtte tiden i morges kom han hjem i taxi og snek seg inn under dynen :kline: tror han hadde hatt det kjempe kjekt, for han var i strålende humør skjønningen min :hjerter_rundt:

Nå ligger han og sover. :sove: Jeg skal dusje :dusje: og kle meg for snart kommer en venninne innom og vi skal gå en liten tur ;) Men bare i helt rolig tempo, er fremdeles litt redd for å bli dårlig igjen. Samtidig så er jeg jo så fryktelig rastløs nå så jeg må bare komme meg litt rundt omkring. :sjenert:

Ha en deilig søndag jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Lenge siden jeg har skrevet noe her, så nå var det jammen på tide! :-D Håper du har en fin søndag, og koser deg masse sammen med kjæresten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...