Gå til innhold

Daten er overvektig 😭

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte en mann som var sånn 10 cm lavere enn han hadde skrevet i profilen sin.  Jeg er ikke spesielt opptatt av høyde, men når han er 10 cm lavere enn meg, da begynner jeg å bli opptatt av det. 

Merkelig at folk tør å møte opp på date, når de vet at de har fremstilt seg selv helt annerledes enn virkeligheten. Det synes jo der liksom.. Følte ikke jeg kunne si noe heller, «næmen, var du ikke 1.70 allikevel? Jeg tror jeg går hjem jeg da». Ble bare kleint og jeg visste ko i sekundet jeg så han, at dette kommer ikke til å funke for meg. Det er lov å ha preferanser. Noen liker feite, tynne, høye, lave, svarte, hvite. Bare vær seg selv på profilen, så man faktisk treffer de som liker deg i utgangspunktet. Da har man noe å jobbe med.

Anonymkode: e2911...6ee

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ei venninne som la ut litt falske bilder av seg selv. Mye pynting her og der. Vi pratet om det og hun innrømmet det kanskje var litt lokkemiddel i utgangspunktet, men ville nevne for den hun likte, at hun nok fremstod som penere på bildet enn i virkeligheten - men dette ETTER at de hadde blitt bedre kjent. Hun ville bla finne ut om han var en overfladisk type først. Om han var opptatt av treningsstudio, solbrun hud osv. Viste han svært overfladiske holdninger til kropp og utseende, ville hun garantert droppet ham FØR de kom så langt.

Konklusjonen er at det ikke skader å bli enda bedre kjent med hverandres holdninger& verdier og ærlighet FØR første date. Så lukes mange pinlige stunder ut.

Anonymkode: 95321...991

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men burde man ikke være ærlig fra første stund da? Hvorfor lure folk? Finnes vel nok av folk der ute som kan være sammen med overvektige. Samtidig skal man også respektere de som ikke vil det. For mange handler det om å skape en fremtid sammen, og da er det ikke verdens beste utgangspunkt når man er så overvektig at det er helsefarlig. Ønsker man f.eks. et aktivt og sunt live med mye fysisk aktivitet etc. så sliter man når den ene parten veier 100 kg+.

Anonymkode: 07ff4...2b9

Hun lurte deg aldri.. du spurte jo aldri? Eche vanligt å skrive, du jeg er overvektig. Lol

Anonymkode: eb487...976

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde ei venninne som la ut litt falske bilder av seg selv. Mye pynting her og der. Vi pratet om det og hun innrømmet det kanskje var litt lokkemiddel i utgangspunktet, men ville nevne for den hun likte, at hun nok fremstod som penere på bildet enn i virkeligheten - men dette ETTER at de hadde blitt bedre kjent. Hun ville bla finne ut om han var en overfladisk type først. Om han var opptatt av treningsstudio, solbrun hud osv. Viste han svært overfladiske holdninger til kropp og utseende, ville hun garantert droppet ham FØR de kom så langt.

Konklusjonen er at det ikke skader å bli enda bedre kjent med hverandres holdninger& verdier og ærlighet FØR første date. Så lukes mange pinlige stunder ut.

Anonymkode: 95321...991

Lyger på bilder og er så klar til å luke ut menn med dårlig personlighet, aka de som vil hun skal se ut som sitt eget bilde? 

Anonymkode: 91b0b...346

• Liker 1
Skrevet

Bør man kanskje ha bildet fra alle vinkle så man kan virkelig unngå å bli lurt? Liksom på et prospekt på hus (minus at man faktisk prøver å få ting til å se bedre ut i prospektet også da… man vil jo vekke en interesse) ? 

Anonymkode: dafac...f70

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring og nedsettende innhold. 

Moonshine, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...