ClausSaus Skrevet 29. oktober 2021 #61 Skrevet 29. oktober 2021 pia mater skrev (7 minutter siden): Hvis noen hadde bedt om bedre bilder av meg før de ville tatt meg ut på date, så hadde jeg sprunget langt vekk. Gjør ikke dårlig selvtillit noe bedre å få høre at bildene er for "dårlige". Hadde ihvertfall ikke blitt en date. Nettdating er en risiko og noen ganger faller man for bilder som med vilje skjuler noe. Sånt skjer. Han burde uansett gjennomført daten istedet for å dratt, det er ren høflighet. Vi har alle preferanser, men normal folkeskikk må man kunne ha. Hvorfor skulle han være høflig ovenfor ei som lurer ham med misvisende bilder? Han har da ikke noen plikt til å utvise respekt ovenfor noen som behandler ham respektløst? 5
pia mater Skrevet 29. oktober 2021 #62 Skrevet 29. oktober 2021 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle han være høflig ovenfor ei som lurer ham med misvisende bilder? Han har da ikke noen plikt til å utvise respekt ovenfor noen som behandler ham respektløst? Går an å oppføre seg som folk selv om andre ikke følger samme prinsipper. 2
ClausSaus Skrevet 29. oktober 2021 #63 Skrevet 29. oktober 2021 pia mater skrev (1 minutt siden): Går an å oppføre seg som folk selv om andre ikke følger samme prinsipper. Hva har "går an" med dette å gjøre? Hvorfor skulle kravene være høyere til ham enn til henne?
Hjarte Skrevet 29. oktober 2021 #64 Skrevet 29. oktober 2021 Når noen synes det er greit å lyve om noe som er så lett gjennomskuelig som utseendet, så er det ikke godt å si hva annet de er villige til å lyve om. Det å starte et forhold med løgn er aldri en god ide. Tinder er utseendefokusert, men det forstår vi jo alle. Hele poenget er jo å sveipe vekk alle de man ikke føler seg tiltrukket av, og plukke ut de man liker. Hun damen som lurte ts med bilder som er vinklet fra fugleperspektiv sveipet nok til høyre fordi hun likte bildet av ts, så hun er jo selv med på hele den utseendefikserte greia hun også. 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #65 Skrevet 29. oktober 2021 Jeg hadde ihvertfall ikke stukket av. Selv om hun var tjukk så likte du ansiktstrekkene hennes? Hadde jeg likt ansiktet hennes ville jeg uansett fullført daten og ihvertfall håpt hun ville knulle innen 2-3 dater til. Det er det verdt å vente på. Anonymkode: ddcd8...975
Nikea Skrevet 29. oktober 2021 #66 Skrevet 29. oktober 2021 Nettdating er alltid gambling, og du håndterte det ekstremt ræva. Ikke ta det så seriøst, du kommer garantert til å bli skuffet mye med den holdningen der. 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #67 Skrevet 29. oktober 2021 TS - jeg har vært der. Og det er ikke noe kult. Tinder er ofte "smoke and mirrors". Men please, ta det med kompisene dine og ikke her. Som du ser fra de hissige svarene du får av overvektige damer så er ikke dette stedet for å lufte frustrasjonene. Anonymkode: 55934...dbd 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #68 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS - jeg har vært der. Og det er ikke noe kult. Tinder er ofte "smoke and mirrors". Men please, ta det med kompisene dine og ikke her. Som du ser fra de hissige svarene du får av overvektige damer så er ikke dette stedet for å lufte frustrasjonene. Anonymkode: 55934...dbd Så man må være overvektig for å reagere på slike ting? Anonymkode: 3ad1a...efd
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #69 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her innså jeg at jeg ble lurt. Vi sto der og prata i ti minutter før jeg unnskyldte meg og stakk hjem. Jeg løpte bokstavelig talt et lite stykke i det jeg forlot henne. Kom hjem, slettet Tinderkontoen og skal vente i noen dager eller uke før jeg lager meg en ny profil. Hva er greia, kvinner, hvorfor lurer dere menn? Jeg har mistet troa på online dating etter denne hendelsen. Flere menn som har opplevd lignende? Anonymkode: 24df2...129 Hvordan ble du lurt mener du? Spurte du i forkant om hun var overvektig? Du har altså stakkars mistet troen på online dating, men skal opprette ny konto om ei uke. For Guds skyld skriv i tekstfeltet at du ikke er interessert i overvektige, da kan du jo faktisk si at du ble lurt hvis den du treffer er det. Anonymkode: e8526...975 1
NiceOrNothing Skrevet 29. oktober 2021 #70 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): TS - jeg har vært der. Og det er ikke noe kult. Tinder er ofte "smoke and mirrors". Men please, ta det med kompisene dine og ikke her. Som du ser fra de hissige svarene du får av overvektige damer så er ikke dette stedet for å lufte frustrasjonene. Anonymkode: 55934...dbd Å for alt vi vet , var daten skuffet over hans utseende og . Vil si dårlige holdninger er mye mindre kledelig enn et par ekstra  kilo. 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #71 Skrevet 29. oktober 2021 NiceOrNothing skrev (7 minutter siden): Å for alt vi vet , var daten skuffet over hans utseende og . Vil si dårlige holdninger er mye mindre kledelig enn et par ekstra  kilo. Et par kilo ekstra = 40 kg ekstra? Kom an! Alvorlig fedme er da ikke så veldig attraktivt, sunt eller bærekraftig for noe. I hvert fall ikke i et datingsmarked. Anonymkode: 55934...dbd 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #72 Skrevet 29. oktober 2021 Jeg og ble lurt engang på bildene var han stor med muskler men i virkeligheten var han liten å spinkel. Men jeg likte han fordeom:) Anonymkode: eb487...976
NiceOrNothing Skrevet 29. oktober 2021 #73 Skrevet 29. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Et par kilo ekstra = 40 kg ekstra? Kom an! Alvorlig fedme er da ikke så veldig attraktivt, sunt eller bærekraftig for noe. I hvert fall ikke i et datingsmarked. Anonymkode: 55934...dbd Det er ikke så bærekraftig å drive m fat-shaming på KG hell . Fokuser på å forbedre egne svakheter isteden for  å påpeke andres. Bare et tips . Endret 29. oktober 2021 av NiceOrNothing 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #74 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tenk om dama du møter sier til deg at NEITAKK, du har for liten penis og det tenner jeg ikke på. Blir på samme måte Anonymkode: 3ad1a...efd Klart det, hvis det er vanlig å vise fram penisbildet sitt på nettsida. Anonymkode: 91b0b...346 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #75 Skrevet 29. oktober 2021 Bruk normale, nye bilder. Det er ikke veldig vanskelig. Anonymkode: 91b0b...346 1
Gjest someone_here Skrevet 29. oktober 2021 #76 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men hallo! Jeg har mine egne preferanser, og ei dundre pÃ¥ 100+ kg er ikke noe jeg blir tiltrukket av. Jeg mistet helt lysten og interessen for henne da jeg sÃ¥ hvordan hun virkelig ser ut, og ikke minst at hun løy om utseende! Det Ã¥ ikke vise bilder fra forskjellig vinkel + fullkroppsbilde, er som Ã¥ lyve. Hun unnlot Ã¥ fortelle/vise sannheten m.a.o. Ja, jeg har lært nÃ¥. Tenkte ikke stort... med det "rette" hodet for Ã¥ si det slik. Anonymkode: 24df2...129 Man skal alltid be om bilder pÃ¥ snap. Gjerne fullkropsbilder (ikke nakne). Â
Maleficenta Skrevet 29. oktober 2021 #77 Skrevet 29. oktober 2021 Anonymous 91 skrev (7 timer siden): Du vet da ikke grunnen til overvekt. Gå litt inn i deg selv å tenk litt.. er noe som heter spiseforstyrrelser. Medisiner osv. en som sliter med spiseforstyrrelser er jo ikke akkurat det som tiltrekker mest det heller 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #78 Skrevet 29. oktober 2021 padawan skrev (8 timer siden): Det er stort, rødt flagg hvis det bare er bilde(r) av ansiktet. Nå har du i det minste lært. Det trenger det ikke være. Jeg har bare bilder av ansiktet, men er langt i fra overvektig. Årsaken er rett og slett bare at jeg har veldig lite bilder av meg selv i helfigur av nyere dato, da det er lettere å ta selfie av bare ansiktet Anonymkode: 3502c...f99 2
Anonymous 91 Skrevet 29. oktober 2021 #79 Skrevet 29. oktober 2021 Maleficenta skrev (17 minutter siden): en som sliter med spiseforstyrrelser er jo ikke akkurat det som tiltrekker mest det heller Jeg har hatt spiseforstyrrelser, bare andre veien( spiste altfor lite). Heldigvis frisk nÃ¥. Â
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #80 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi tekstet på Tinder i noen dager nå, hun har mange fine ansiktsbilder (med sminke, dog) alle tatt ovenfra, så dobbelthaka var godt skjult. Tenkte ikke stort over det, syntes bare hun var søt. Vi avtalte for å møtes. I det jeg går bortover med en halvstiv en, ser jeg ei dundre på 100 og noe kilo stående der og smile. Først tenkte jeg at det kan ikke være henne, men så merket jeg at hun har samme hårfarge, bryn og ansiktstrekk. Her innså jeg at jeg ble lurt. Vi sto der og prata i ti minutter før jeg unnskyldte meg og stakk hjem. Jeg løpte bokstavelig talt et lite stykke i det jeg forlot henne. Kom hjem, slettet Tinderkontoen og skal vente i noen dager eller uke før jeg lager meg en ny profil. Hva er greia, kvinner, hvorfor lurer dere menn? Jeg har mistet troa på online dating etter denne hendelsen. Flere menn som har opplevd lignende? Anonymkode: 24df2...129 Opplevd noe lignende. Skjønte med det samme jeg så henne at hun hadde «pyntet» litt på bildene. Vi gikk på en pub og skravlet litt over et par kopper kaffe. Hyggelig og morsom dame, men kjemien var ikke der. Ikke fra hennes side heller. Det ble med den ene daten, men det var en god kveld.  Anonymkode: 09dcf...f41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå