GÃ¥ til innhold

Daten er overvektig 😭

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi tekstet på Tinder i noen dager nå, hun har mange fine ansiktsbilder (med sminke, dog) alle tatt ovenfra, så dobbelthaka var godt skjult. Tenkte ikke stort over det, syntes bare hun var søt. Vi avtalte for å møtes. I det jeg går bortover med en halvstiv en, ser jeg ei dundre på 100 og noe kilo stående der og smile. Først tenkte jeg at det kan ikke være henne, men så merket jeg at hun har samme hårfarge, bryn og ansiktstrekk. Her innså jeg at jeg ble lurt. Vi sto der og prata i ti minutter før jeg unnskyldte meg og stakk hjem. Jeg løpte bokstavelig talt et lite stykke i det jeg forlot henne.

Kom hjem, slettet Tinderkontoen og skal vente i noen dager eller uke før jeg lager meg en ny profil.

Hva er greia, kvinner, hvorfor lurer dere menn? Jeg har mistet troa på online dating etter denne hendelsen.

Flere menn som har opplevd lignende?

Anonymkode: 24df2...129

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å pynte på sannheten skjer i alle leire dessverre. Men med et trent øye klarer man som regel å luke ut dette. Det er ikke så lett å skjule vekt og man kan se at det er gamle bilder som regel. Jeg har til dags dato aldri blitt lurt. Selv har jeg ferske bilder og bilde i helfigur.

• Liker 16
Skrevet

Har opplevd noe lignende. Møtte en mann som brukte gammelt profilbilde der han var yngre og slankere. Fikk sjokk når han jeg møtte så nesten 10 år eldre ut og med kraftig ølmage. Synes folk på Tinder må være mer ærlig og legge ut bilder av hvordan de FAKTISK ser ut. Det blir jo bare ubehagelig for begge når den ene ser helt annerledes ut enn i profilen. 

Anonymkode: 25587...8c6

• Liker 36
Skrevet

Er menn virkelig så oppmerksomme på bryn? 🤔

• Liker 39
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det samme med menn. Ble kjent med en fyr på en datingside, og så bilder av han der. De var sikkert 10 år gamle og 50 kilo siden. Da jeg kom inn i lokalet hvor vi skulle møtes, så jeg han ikke noe sted, før han kom bort til meg og presenterte seg. Jeg kjente han ikke igjen fra bildene.  

Ble ikke mer enn den ene daten, for det framstår ikke særlig positivt å lure folk slik. Men jeg gjennomførte i hvert fall daten, og var ærlig med han om hvorfor jeg ikke var interessert i noe mer. Kan jo klandre meg selv litt også, som ikke ba om å få se han på snap eller skype i forkant, men det tenkte jeg faktisk ikke på da.

Anonymkode: ac761...776

• Liker 14
Skrevet

Forsiktig nå. Du kan ikke komme på kvinneguiden og uttrykke preferanser om damene du vil date. Hvertfall ikke hvis du ikke liker utseendet på overvektige kvinner.

Anonymkode: 903c3...815

• Liker 13
Skrevet

Så slemt gjort av deg å bare stikke av med en dårlig unnskyldning. Du burde heller vært ærlig med henne, og sagt direkte at hun ikke er noe for deg.

• Liker 11
Skrevet

Det der er en velkjent vinkel da, det burde du lært deg. Skjønner deg ellers godt, husker jeg traff en mann som hadde fått real ølmage siden hans bilder ble tatt. Pluss en hel del år og mindre hår. Hvorfor lyver folk med bildene? 

• Liker 9
Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva er greia, kvinner, hvorfor lurer dere menn?

Det er stort, rødt flagg hvis det bare er bilde(r) av ansiktet. Nå har du i det minste lært. 

Skrevet
miss summers skrev (1 minutt siden):

Det der er en velkjent vinkel da, det burde du lært deg. Skjønner deg ellers godt, husker jeg traff en mann som hadde fått real ølmage siden hans bilder ble tatt. Pluss en hel del år og mindre hår. Hvorfor lyver folk med bildene? 

Fordi de er material people living in a material world? 😉

Altså tiden vi lever i er veldig overfladisk og overfladisk og falsk går hånd i hånd.

Skrevet

Hvis noen tenker at vekt ikke betyr noe, hvorfor har de da ikke bilder i helfigur?

Anonymkode: 4362b...57f

• Liker 13
Skrevet
Anonymous 91 skrev (Akkurat nå):

Men hallo! Jeg har mine egne preferanser, og ei dundre på 100+ kg er ikke noe jeg blir tiltrukket av. Jeg mistet helt lysten og interessen for henne da jeg så hvordan hun virkelig ser ut, og ikke minst at hun løy om utseende! Det å ikke vise bilder fra forskjellig vinkel + fullkroppsbilde, er som å lyve. Hun unnlot å fortelle/vise sannheten m.a.o.

Ja, jeg har lært nå. Tenkte ikke stort... med det "rette" hodet for å si det slik.

• Liker 10
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk er så dumme å legge ut misvisende bilder av seg selv. Det er dømt til å bli nedtur. Skjønner godt at du ble skuffet, ts! 

Gjennomførte date med mann som hadde falsk alder og gamle bilder på profil. Var ikke veldig begeistra for han lenger... 

Anonymkode: 7b3a1...0fe

• Liker 13
Skrevet

Sånn går det når man tenker med pikken og har det for travelt til å bli litt bedre kjent med dama.

Anonymkode: 30f13...022

• Liker 5
Skrevet

Var på tinder før jeg møtte mannen min. Snakket med en del der som hadde fine bilder.  Da jeg fikk se instagram profilen dems fant jeg fort ut at mange av disse hadde bilder som har gått ut på dato for mange år siden 😆

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det å ikke vise bilder fra forskjellig vinkel + fullkroppsbilde, er som å lyve. 

Hvis det betyr så utrolig mye for deg må du ikke date noen som ikke har bilder fra flere vinkler eller kroppsbilde av seg selv - det er ikke hun som lyver...

• Liker 4
Skrevet

Husk at mennesker er mer enn vekta si, og at de kan slanke seg om de ønsker.

Det kan ha vært drømmedama, og så snudde du pga noe overfladisk.

Anonymkode: efd36...efb

• Liker 5
Skrevet

Jeg gleder meg til den dagen folk heller ser personen fremfor utseendet. Eller vent, den dagen kommer vel ikke. Samfunnet tar bare en mer og mer utseendefiksert vending. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...