Gå til innhold

Daten er overvektig 😭

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenk om dama du møter sier til deg at NEITAKK,  du har for liten penis og det tenner jeg ikke på.  Blir på samme måte 

Anonymkode: 3ad1a...efd

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hva er greia, kvinner, hvorfor lurer dere menn? Jeg har mistet troa på online dating etter denne hendelsen.

Anonymkode: 24df2...129

Jeg er kvinne, men opplever at menn gjør nøyaktig det samme.

Jeg har chattet med flere som kun har hatt bilde av ansiktet og sett OK ut på disse. Noen har også hatt ganske gamle bilder på profilen. Har så møtt dem irl og de er overvektige, har stor ølvom eller er nesten ugjenkjennelige pga at de var minst 10 år yngre og 20 kg lettere på bildene.

Jeg har blitt mye mer skeptisk til menn uten bilde av hele kroppen etter dette.

Anonymkode: f764f...e46

• Liker 8
Skrevet

Skjønner deg godt ts

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tenk om dama du møter sier til deg at NEITAKK,  du har for liten penis og det tenner jeg ikke på.  Blir på samme måte 

Det er jo ikke helt det samme. Overvekten kan man jo gjøre noe med, uten at det utgjør noen risiko. Penisstørrelse kan ikke behandles på samme måte. Men for all del, har man preferanser så har man preferanser, selv om jeg ikke ville sagt at penisstørrelsen var grunnen til at det ikke funket.

Hilsen kvinne som har vært litt overvektig selv

Anonymkode: a5849...df5

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke helt det samme. Overvekten kan man jo gjøre noe med, uten at det utgjør noen risiko. Penisstørrelse kan ikke behandles på samme måte. Men for all del, har man preferanser så har man preferanser, selv om jeg ikke ville sagt at penisstørrelsen var grunnen til at det ikke funket.

Hilsen kvinne som har vært litt overvektig selv

Overvekt skal heller ikke ha noe å si. Det som er poenget!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Øhhh… hvafornoe?

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor måtte du slette kontoen din på Tinder ? 

er en ærlig sak å føle at man ikke vil gå videre med daten.., litt pine å sitte flere timer sammen når det er tydelig du ikke er interessert 

Anonymkode: f5c81...ab3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

...men jeg har jo ikke sagt noe om at penisstørrelse ikke har noe å si? For noen har det jo det, og det er greit, men jeg ville ikke sagt det til daten min.

For andre har overvekt noe å si, og det er jo også greit, men man trenger jo ikke å si akkurat det til daten sin heller. 

Mitt poeng var at det ene kan endres på, og bør endres på hvis det er ekstremt, men penisstørrelse får man liksom ikke gjort så mye med. Derfor synes jeg ikke det blir HELT det samme å si, selv om det hadde vært uhørt for meg å si noen av delene. Jeg hadde jo bare avsluttet det🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet

Jeg er så j*vla glad jeg er i fast forhold og slipper å forholde meg til tinder og den slags utseendefiksert dating. Respekt til dere som orker! 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ikke på langt nær det samme som å spise seg ihjel

• Liker 4
Skrevet

...men jeg har jo ikke sagt noe om at penisstørrelse ikke har noe å si? For noen har det jo det, og det er greit, men jeg ville ikke sagt det til daten min.

For andre har overvekt noe å si, og det er jo også greit, men man trenger jo ikke å si akkurat det til daten sin heller. 

Mitt poeng var at det ene kan endres på, og bør endres på hvis det er ekstremt, men penisstørrelse får man liksom ikke gjort så mye med. Derfor synes jeg ikke det blir HELT det samme å si, selv om det hadde vært uhørt for meg å si noen av delene. Jeg hadde jo bare avsluttet det🤷‍♀️

Herregud da. Det var for å sette det litt på spissen.  

Ingen av delene skal ha noe å si.

Utseende er ikke alt her i verden.

Skrevet
Loff77 skrev (Akkurat nå):

Ikke på langt nær det samme som å spise seg ihjel

Du vet da ikke grunnen til overvekt.

Gå litt inn i deg selv å tenk litt.. er noe som heter spiseforstyrrelser.  Medisiner osv.

• Liker 2
Skrevet
Miranda Bailey skrev (Akkurat nå):

Mennesker har preferanser og det er helt greit. Er ikke så glad i holdningene ts viser, men det er allikevel helt innafor å ikke ville date noen man ikke føler seg fysisk tiltrukket til. 

Joda,  jeg bare reagerer på det han kaller henne.  De er mennesker med følelser de også

Skrevet

Havna i akkurat samme båt nylig. Bare at hun hadde bilder av hele kroppen også, da. Problemet var at de var visst fra 2018/2019, og på en eller annen merkelig måte (jeg aner ikke hvordan) hadde hun klart å bli sikkert dobbelt så stor. Helt utrolig at folk kan oppføre seg på den måten der.

Anonymkode: e7586...cfc

• Liker 5
Skrevet

Hun har vel dårlig selvtillit dersom hun føler behovet for å bruke misvisende bilder. Hun er nok ikke alene om det, dessverre. Du kan ikke gjøre annet enn å gå videre, men om vekt er viktig for deg så kan det vært lurt å passe på at jentene du snakker med har bildet av hele kroppen sin. Selv der er det en del som bruker gamle bilder og lyver, så man er ikke helt sikret, men sånn er det bare når man velger online dating. 

• Liker 1
Skrevet
Anonymous 91 skrev (3 minutter siden):

Du vet da ikke grunnen til overvekt.

Gå litt inn i deg selv å tenk litt.. er noe som heter spiseforstyrrelser.  Medisiner osv.

Er alltid overskudd av kalorier, alltid!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Samme som at damer er opptatt av høyden til menn. Man kan ikke gjøre noe med høyden eller størrelsen på penis - dette er man født med.

Er folk født feite? Man kan ikke gjøre noe med det, tro? Please.

Anonymkode: e7586...cfc

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Selvfølgelig kan vekt ha noe å si! 

Ikke er overvekt(eller undervekt) attraktivt, og ikke er det sunt. Jeg må finne folk attraktive for å ville være med de. Den seksuelle tenningen er jo ganske viktig i et forhold. 

Anonymkode: ca5ce...11b

• Liker 6
Skrevet
Anonymous 91 skrev (Akkurat nå):

Fordi det har mye å si. 

Ikke dersom ts ikke er fysisk tiltrukket til overvektige mennesker, noe som er helt ok. 

• Liker 14
Skrevet

Herregud da. Det var for å sette det litt på spissen.  

Ingen av delene skal ha noe å si.

Utseende er ikke alt her i verden.

Det er ikke alt her i verden, men klart det har noe å si. Å tro noe annet er naivt.

Personlighet har mye å si, men jeg må jo bli tiltrukket av denne personen også. En mann kan f.eks gå fra "ok" til verdens kjekkeste for meg med god kjemi, men hvis jeg møter en jeg synes er skikkelig "ekkel" så vil det naturligvis stå i veien for å finne denne kjemien, og vi vil derfor aldri gå videre.

Nå har forskjellige mennesker forskjellige preferanser, så nei, å være overvektig betyr ikke at ingen kan tiltrekkes av en. Det betyr bare at de som ikke synes det er fint ikke blir tiltrukket av det.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...