Egenskap Skrevet 6. november 2021 #121 Del Skrevet 6. november 2021 føler konseptet har bommet veldig om folk kan gjette hvem som er bak maskene FØR DEM HAR SUNGET. Det forteller jo veldig at de bør IKKE HA NOEN HINTER I KONSEPTET. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. november 2021 #122 Del Skrevet 6. november 2021 hintene er altfor opplagte at de nesten kan avslutte etter et program. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 6. november 2021 #123 Del Skrevet 6. november 2021 1 minutt siden, Egenskap said: hintene er altfor opplagte at de nesten kan avslutte etter et program. Om du er så sikker på hvem som er inni kostymene kan du jo bare poste alt her nå? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. november 2021 #124 Del Skrevet 6. november 2021 (endret) i fjor tok det tid at befolkningen oppdaget programmet, og var ikke forberedt. Nå er dommere detektiver (fordi dem kan se mistenkelig signaler og stille mange spørsmål) dem har relasjoner med), folk vet hva hintene kan knyte til sanger(og det før noen har sunget) men jeg tror mange forstår når alt er klart før noen har sunget, så mister jo alle interessen å se på det, konkurransen er forsvunnet da. Denne gang er det publikum! Endret 6. november 2021 av Egenskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. november 2021 #125 Del Skrevet 6. november 2021 sjarmen blir borte... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. november 2021 #126 Del Skrevet 6. november 2021 det er utrolig alle hinter som mennesker får at de allerede har sagt hvem er bak masken. Jeg lukter en skandale. Håper jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. november 2021 #127 Del Skrevet 6. november 2021 Marsipanmor skrev (På 29.10.2021 den 9.20): Hørte på NRKs Maskorama-podcast nå, og Ulrikke fortalte at hennes kostyme var fullt av hint:) som hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6. november 2021 #128 Del Skrevet 6. november 2021 Sally-Go-Round skrev (På 29.10.2021 den 13.27): Er det et boksebelte Snømonsteret har på seg? 🤔 hvorfor kun ett øye? er det et hint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 6. november 2021 #129 Del Skrevet 6. november 2021 Lady Lovelylocks skrev (På 29.10.2021 den 13.25): Jeg tror at dragen er Åge Steen Nilsen. Bare pga de høye platåskoene 🤣 Nei han er på rakfest festival i Valdres i helgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 6. november 2021 #130 Del Skrevet 6. november 2021 Egenskap skrev (4 minutter siden): hvorfor kun ett øye? er det et hint? Ole lukkØYE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaimatadi Skrevet 6. november 2021 #131 Del Skrevet 6. november 2021 skravlus skrev (På 2.11.2021 den 20.54): Jeg tenkte på Kari Traa da jeg så Nissen (alle de fine blomstene og mønstrene på ulltøyet hennes + ski). Men hun har vel ikke vist seg i rampelyset på lenge, så det spørs vel… Men hadde vært gøy med noen vi ikke ser på skjermen støtt og stadig. Jeg vil at det skal være vanskelig å gjette riktig☺️ Samme tenkte jeg 😅 Aner ikke hvorfor egentlig. Bamsen er vel Tix da, og Meek han med øyet (med ønsket forvirring om lukkeøye) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november 2021 #132 Del Skrevet 6. november 2021 Snømonsteret, er det en dame eller mann? Først mens det pratet tenkte jeg på hun kokken som er i rema 1000- reklamen, men når det begynte å synge, ble jeg usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dåtten Skrevet 6. november 2021 #133 Del Skrevet 6. november 2021 Sola de skrev (Akkurat nå): Snømonsteret, er det en dame eller mann? Først mens det pratet tenkte jeg på hun kokken som er i rema 1000- reklamen, men når det begynte å synge, ble jeg usikker Rimelig sikker på det er en mann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. november 2021 #134 Del Skrevet 6. november 2021 Shit, jeg aner ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrukonymAner Skrevet 6. november 2021 #135 Del Skrevet 6. november 2021 Didrik Solli Tangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 6. november 2021 #136 Del Skrevet 6. november 2021 Snømonsteret hadde masse kjemisaker og ser høy ut. Tenkte umiddelbart på Andreas Wahl men det blir kanskje for enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 6. november 2021 #137 Del Skrevet 6. november 2021 Didrik Solli tangen eller broren i snømonsteret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dåtten Skrevet 6. november 2021 #138 Del Skrevet 6. november 2021 BrukonymAner skrev (Akkurat nå): Didrik Solli Tangen Har ikke han en litt mørkere og kraftigere stemme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 6. november 2021 #139 Del Skrevet 6. november 2021 Bra start! 🕵️♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 6. november 2021 #140 Del Skrevet 6. november 2021 BrukonymAner skrev (1 minutt siden): Didrik Solli Tangen Tenkte det same… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå