Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

føler konseptet har bommet veldig om folk kan gjette hvem som er bak maskene FØR DEM HAR SUNGET. Det forteller jo veldig at de bør IKKE HA NOEN HINTER I KONSEPTET. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Egenskap said:

hintene er altfor opplagte at de nesten kan avslutte etter et program. 

Om du er så sikker på hvem som er inni kostymene kan du jo bare poste alt her nå? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i fjor tok det tid at befolkningen oppdaget programmet, og var ikke forberedt. Nå er dommere detektiver (fordi dem kan se mistenkelig signaler og stille mange spørsmål) dem har relasjoner med), folk vet hva hintene kan knyte til sanger(og det før noen har sunget) 

men jeg tror mange forstår når alt er klart før noen har sunget, så mister jo alle interessen å se på det, konkurransen er forsvunnet da. 

Denne gang er det publikum! 

Endret av Egenskap
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er utrolig alle hinter som mennesker får at de allerede har sagt hvem er bak masken. Jeg lukter en skandale. Håper jeg tar feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marsipanmor skrev (På 29.10.2021 den 9.20):

Hørte på NRKs Maskorama-podcast nå, og Ulrikke fortalte at hennes kostyme var fullt av hint:) 

som hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (På 29.10.2021 den 13.27):

Er det et boksebelte Snømonsteret har på seg? 🤔

image.thumb.jpeg.743e7a1972ca9b71aef60041d40d1e41.jpeg

hvorfor kun ett øye? er det et hint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (På 29.10.2021 den 13.25):

Jeg tror at dragen er Åge Steen Nilsen. Bare pga de høye platåskoene 🤣

Nei han er på rakfest festival i Valdres i helgen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skravlus skrev (På 2.11.2021 den 20.54):

Jeg tenkte på Kari Traa da jeg så Nissen (alle de fine blomstene og mønstrene på ulltøyet hennes + ski). Men hun har vel ikke vist seg i rampelyset på lenge, så det spørs vel… Men hadde vært gøy med noen vi ikke ser på skjermen støtt og stadig.  Jeg vil at det skal være vanskelig å gjette riktig☺️

Samme tenkte jeg 😅 Aner ikke hvorfor egentlig. Bamsen er vel Tix da, og Meek han med øyet (med ønsket forvirring om lukkeøye) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snømonsteret, er det en dame eller mann? Først mens det pratet tenkte jeg på hun kokken som er i rema 1000- reklamen, men når det begynte å synge, ble jeg usikker :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Snømonsteret, er det en dame eller mann? Først mens det pratet tenkte jeg på hun kokken som er i rema 1000- reklamen, men når det begynte å synge, ble jeg usikker :klo:

Rimelig sikker på det er en mann

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...