Gå til innhold

Maskorama 2021


Bringebær

Anbefalte innlegg

Forundret.. skrev (7 timer siden):

Gidder ikke se på engang om det skal være så enkelt å finne ut hvem de er.. 😥

Kan det være Ceci som nr 4 og Morten Ram som nr 5?

Enig! Da er det helt krise!! 🙈 Jeg er ganske sikker på at det er Magnus devold som står som nr 1 der og tix i mitten og øde til slutt.. Så ser det ut ism nr 3 er ella Marie.. Gidder ikke se om de har driti seg sååå ut, sykt irriterde 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ryry2 skrev (11 minutter siden):

Enig! Da er det helt krise!! 🙈 Jeg er ganske sikker på at det er Magnus devold som står som nr 1 der og tix i mitten og øde til slutt.. Så ser det ut ism nr 3 er ella Marie.. Gidder ikke se om de har driti seg sååå ut, sykt irriterde 

Men hva skulle være grunnen til å ha det bildet der? Jeg skjønner ikke. De verner sååååå ekstremt om identiteten at det rimer ikke å skulle ha et sånt bilde der med de ekte folka? Så hva er da poenget med det bildet? Det er jo markert nøyaktig høyde feks. SpeSielt. Jeg lurer på ordentlig 

Endret av rosemarin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 må være Vegard Harm, 7 er Alejandro Fuentes, 8 er Øde Nerdrum.. håper ikke dette er bilder av deltagerne, passe dust isåfall

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (1 time siden):

1 må være Vegard Harm, 7 er Alejandro Fuentes, 8 er Øde Nerdrum.. håper ikke dette er bilder av deltagerne, passe dust isåfall

Tenker også Vegard harm og Fuentes. Uansett, det er ikke helt entydig hvem de silhuettene er, men likevel ganske tydelig og det verste er jo at det utelukker veldig mange forslag! Det er jo skandale om det er riktige bilder og jeg skjønner isåfall ikke hvorfor når alt skal være sååååå hemmelig og subtilt og det er poengtert at man kan bli lurt av kostymene mtp høyde kroppsform etc. Her på silhuettbilde gir de jo gratis kroppsform høyde og kjønn og alt.

jeg prøver å tenke hva som kan være en grunn til å ha med det bildet slik det er om det ikke er de ekte. For å illustrere hemmelige identiteter, ja, men hvorfor er det da isåfall ikke valgt 8 helt like nøytrale illustrerte silhuetter, men istedet noen som viser kroppsform og høyde og kjønn og hår så tydelig?

Endret av rosemarin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kødder, for jeg har tenkt at Heldiggrisen sikkert var Vegard Harm og at kjolen til Nissen kunne være et lite nikk til en samekofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri tenke meg at alle de åtte silhuettene representerer hver eneste deltaker. Det blir for dumt, det hadde ødelagt absolutt alt ved programmet. Nei, i verste fall er en av dem en reell deltaker mens de syv andre skal illustere andre kandidater som seere og dommere etterhvert kommer til å foreslå og mistenke. At det blir som i vitneavhør, "pek ut den som ligner mest på gjerningsmannen" el. Dommerne er jo kledd ut som etterforskere.

Jeg tenker for mye nå. Men det kan bare ikke være åtte av deltakerne på bildet. 

Endret av toothfairy
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

toothfairy skrev (4 minutter siden):

Kan aldri tenke meg at alle de åtte silhuettene representerer hver eneste deltaker. Det blir for dumt, det hadde ødelagt absolutt alt ved programmet. Nei, i verste fall er en av dem en reell deltaker mens de syv andre skal illustere andre kandidater som seere og dommere etterhvert mistenker. At det blir som i vitneavhør, "pek ut den som ligner mest på gjerningsmannen" el. Dommerne er jo kledd ut som etterforskere.

Jeg tenker for mye nå. Men det kan bare ikke være åtte av deltakerne på bildet. 

Håper du har rett. Det er jo en forklaring. Klarer ikke å finne en grunn til at de skulle ville avsløre så mange karakteristikker om deltakerne som det Jo gjøres i et slikt bilde. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (32 minutter siden):

Men hva skulle være grunnen til å ha det bildet der? Jeg skjønner ikke. De verner sååååå ekstremt om identiteten at det rimer ikke å skulle ha et sånt bilde der med de ekte folka? Så hva er da poenget med det bildet? Det er jo markert nøyaktig høyde feks. SpeSielt. Jeg lurer på ordentlig 

Enig! Er helt dust! 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryry2 skrev (2 minutter siden):

Enig! Er helt dust! 🙈

Bra forklaring som kom over her da. At bildet representerer «de mistenkte»

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (3 minutter siden):

Bra forklaring som kom over her da. At bildet representerer «de mistenkte»

Ja Hååååper det er tilfelle🙈 bare rart de ikke da tok tilfeldige personer, da må de ha fått med kjendiser på poseringen🤔 Bare litt rart det ligner på kjendiser vi allerede mistengte🙈

Er bare Devold som står på den måten med tomlene i sia å med hode på skakke som du ser i bevegelsen i videoen 😅

Men ja håper de bare har blitt med for å forvirre... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryry2 skrev (Akkurat nå):

Ja Hååååper det er tilfelle🙈 bare rart de ikke da tok tilfeldige personer, da må de ha fått med kjendiser på poseringen🤔 Bare litt rart det ligner på kjendiser vi allerede mistengte🙈

Er bare Devold som står på den måten med tomlene i sia å med hode på skakke som du ser i bevegelsen i videoen 😅

Men ja håper de bare har blitt med for å forvirre... 

ja mest sannsynlig er det jo det. Kan jo være randoms også, men hjernene våre leter etter svar og finner dermed automatisk likheter med folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tro at de siluettene virkelig er deltagerne? 

Kunsten med konkurransen er jo å gi nok hint til at det får fantasien og tankene i gang, men ikke for tydelig så spenninga blir borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett reklamen som ble sendt i Stjernekamp igjen🤣 klarer ikke tyde så mye ut av de stemmene. Men latteren høres ut som Siw Anita Andersen ja🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (2 timer siden):

Har sett reklamen som ble sendt i Stjernekamp igjen🤣 klarer ikke tyde så mye ut av de stemmene. Men latteren høres ut som Siw Anita Andersen ja🤣 

Enig! Og jeg synes havfruen høres ut som en godt voksen kvinne. Stemmen virker kjent men klarer ikke plassere den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har Sandra Lyng fått korona, så det er jo litt interessant med tanke på at noen av dere gjetter at hun er bamsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (2 timer siden):

Nå har Sandra Lyng fått korona, så det er jo litt interessant med tanke på at noen av dere gjetter at hun er bamsen.

Ooh. Ja.

Men etter jeg så klippet på Stjernekamp med stemme og latter så syntes jeg det ikke minte om Sandra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt Brit Elisabeth Haagensli vibber av tonefallet i havfruens stemme. La også merke til at på kostymet ved selve masken "henger" en ekstra blå maske med fjær. Det kan jo peke i retning skuespiller/teateransatt. Det hadde vært utrolig gøy med noen deltakere av dette kaliberet også i år! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi lage en oversikt med alle hint på alle deltakerene? Så kan jeg lime det inn i hovedinnlegget og redigere det etterhvert? Når noen ser nye hint kan de skrive det inn i en oversikt så legger jeg det inn i første innlegget? 
Kanskje vi til og med lager en liste over mistenkte?
eller blir det for nørd? 🙈😄

Endret av Bringebær
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...