Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men om det silhuette bildet er ekte blir det for dumt ass! Da blir jeg max irritert!! Ser jo mange såååå tydelig! Asså det er jo bare Magnus Devold som står på den måten som han helt til venstre. Mitten er jo tix uten tvil🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryry2 skrev (1 minutt siden):

Men om det silhuette bildet er ekte blir det for dumt ass! Da blir jeg max irritert!! Ser jo mange såååå tydelig! Asså det er jo bare Magnus Devold som står på den måten som han helt til venstre. Mitten er jo tix uten tvil🤦‍♀️

Kjempenysgjerrig på det bildet og hva som er greia. De kan da virkelig ikke gi det bort så lett?! Der er jo isåfall mange utelukka pga høyde personlighet hår og kjønn... 

Endret av rosemarin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (2 minutter siden):

Kjempenysgjerrig på det bildet og hva som er greia. De kan da virkelig ikke gi det bort så lett?! Der er jo isåfall mange utelukka pga høyde personlighet hår og kjønn... 

Vet!! Arg om de har vært så dumme gidder jeg ikke se haha!! Det er så teit ass! Å jeg gjetta at devold var grisen og tix frosken før jeg så bildet så det lover jo ikke bra🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryry2 skrev (32 minutter siden):

Vet!! Arg om de har vært så dumme gidder jeg ikke se haha!! Det er så teit ass! Å jeg gjetta at devold var grisen og tix frosken før jeg så bildet så det lover jo ikke bra🙈

Huff. De maser jo hele tiden om at deres identitet er en godt bevart hemmelighet Og kan være hvem som helst og gi overraskelser..og da kan de jo virkelig ikke legge ut reelle silhuetter. Så nekter å tro at de er så dumme.. men begynner jo å lure.  Nesten så jeg får lyst å sende mail til produksjonen å klage. Hahah men det bildet er vel sikkert også for å forvirre får vi da endelig håpe på.

men noe jeg tenkte på var at jeg hørte på podcasten. Og der fikk de et brev som var skrevet av nissen. Og da syntes de håndskriften så ut som skriften til et barn/ung gutt. Og på det silhuettbilde er det jo en som ser ganske liten ut😂😂

Endret av rosemarin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rosemarin skrev (18 minutter siden):

Huff. De maser jo hele tiden om at deres identitet er en godt bevart hemmelighet Og kan være hvem som helst og gi overraskelser..og da kan de jo virkelig ikke legge ut reelle silhuetter. Så nekter å tro at de er så dumme.. men begynner jo å lure.  Nesten så jeg får lyst å sende mail til produksjonen å klage. Hahah men det bildet er vel sikkert også for å forvirre får vi da endelig håpe på.

men noe jeg tenkte på var at jeg hørte på podcasten. Og der fikk de et brev som var skrevet av nissen. Og da syntes de håndskriften så ut som skriften til et barn/ung gutt. Og på det silhuettbilde er det jo en som ser ganske liten ut😂😂

Haha syns du skal skrive å klage! Støtter deg ass! Det ødelegger jo alt om de har bæsja på leggen der! Han lille kan være alejandro😅😂

Tenkte også at nissen kunne være ida Elise brock i Hjem til jul😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (1 time siden):

Det har jeg også tenkt på 😁

Så du klippe på stjerne kamp? Fikk jeg enda med troa på Sandra🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg også hu

Ella Marie Hætta Isaksen i silhuetten.. Passer til nøkken🙈

rosemarin skrev (1 time siden):

Det har jeg også tenkt på 😁

Så du klippe på stjerne kamp? Fikk jeg enda med troa på Sandra🙈

Endret av Ryry2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir gøy å følge med på. Hadde syntes det var artig dersom det var Kristine Koht som var heldiggrisen, men ser jo ikke ut som henne ut fra silhuettene, om de stemmer. (Hun er jo også som man vet svært syk☹️)

Ser heller ikke ut som Birgit Skarstein. Hadde også vært gøy om det var Cess som var nr 4 😊

Nr 1 synes jeg ligner på Vegard Harm på skikkelsen og måten han står på, men kan ikke tenke meg han som sanger. Ellers synes jeg også det hadde vært kult om Kygo var med 😁

Edit: Kan Linnéa Myhre være nr 6? Er det hennes tid til å blomstre igjen etter nederlaget på mgp junior? 

Legger ved bilder av silhuettene (fra traileren)

Traileren kan sees her:

87A7E38D-041E-40FC-9B10-C1D2A4719C36.jpeg

Endret av Sweetheaven
La til noe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetheaven skrev (2 minutter siden):

Synes det ser skikkelig ut som Synnøve Macody Lund nr.3 fra venstre. Men trur fortsatt ikke på at dette kan være de ekte deltagerne....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetheaven skrev (2 minutter siden):

Dette blir gøy å følge med på. Hadde syntes det var artig dersom det var Kristine Koht som var heldiggrisen, men ser jo ikke ut som henne ut fra silhuettene, om de stemmer. (Hun er jo også som man vet svært syk☹️)

Ser heller ikke ut som Birgit Skarstein. Hadde også vært gøy om det var Cess som var nr 4 😊

Nr 1 synes jeg ligner på Vegard Harm på skikkelsen og måten han står på, men kan ikke tenke meg han som sanger. Ellers synes jeg også det hadde vært kult om Kygo var med 😁

Legger ved bilder av silhuettene (fra traileren)

Traileren kan sees her:

Det er jo helt hårreisende om dette er de ekte personen. Da gir de jo bort høyde kroppsform kjønn og hår... kjendisnorge er ikke såå stort. Og det utelukker jo veldig mange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig ikke de "gjen"bruker for mange av disse kjendisene som er med på alt av reality..... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke se på engang om det skal være så enkelt å finne ut hvem de er.. 😥

Kan det være Ceci som nr 4 og Morten Ram som nr 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

..også tipper jeg Cess på nr 4 (som bamsen) og Frank Løke på nr 5 (som frosken)

Endret av Vampirina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...