Kratt_ Skrevet 17. juli 2022 #3781 Del Skrevet 17. juli 2022 Tolker det sånn at det kan være en vri i forhold til dommerne jeg? Med tanke på dette: Det er det samme herlige og dedikerte detektivpanelet som i de to foregående sesongene, og jeg kan også røpe at det her blir en liten vri. At her blir det en liten vri liksom? Hmm.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. juli 2022 #3782 Del Skrevet 17. juli 2022 Kratt_ skrev (15 minutter siden): Tolker det sånn at det kan være en vri i forhold til dommerne jeg? Med tanke på dette: Det er det samme herlige og dedikerte detektivpanelet som i de to foregående sesongene, og jeg kan også røpe at det her blir en liten vri. At her blir det en liten vri liksom? Hmm.. Jeg så den siste episoden i det svenske Maskorama der Marcus og Martinus vant, og der var det 4 personer i panelet. Kan det være at det blir en fjerde detektiv som skal inn i panelet i Norge, enten en fast person eller flere "gjestedetektiver"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 17. juli 2022 #3783 Del Skrevet 17. juli 2022 NordicViking skrev (4 minutter siden): Jeg så den siste episoden i det svenske Maskorama der Marcus og Martinus vant, og der var det 4 personer i panelet. Kan det være at det blir en fjerde detektiv som skal inn i panelet i Norge, enten en fast person eller flere "gjestedetektiver"? Noe sånt jeg tenker også, et eller annet i forbindelse med dommerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. oktober 2022 #3784 Del Skrevet 5. oktober 2022 Maskene for årets Maskorama er klare. Det er er Hytta, Zombien, Frøya, Ulven, Rabagasten, Huldra, Snøroboten og Dandy. (NRK) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerjeg? Skrevet 13. oktober 2022 #3785 Del Skrevet 13. oktober 2022 Bringebær skrev (På 29.10.2021 den 9.09): Det nærmer seg en ny runde med Maskorama, flere som gleder seg? 😊 Oversikt over hint og mistenkte Nissen Hint: - Blomster på klærne - Står på ski - Bunadsblomster Mistenkte: - Blomster-Finn - Petter Schjerven Havfruen Hint: - Ved selve masken "henger" en ekstra blå maske med fjær. Det kan jo peke i retning skuespiller/teateransatt. Mistenkte: - Birgit Skarstein - Brit Elisabeth Haagensli Bamsen Hint: - Lille bamsen og store bamsen, lillebjørn og storebjørn? - Sykler på dresin Mistenkte: - Petter Schjerven - Margrethe Røed - Sandra Lyng Frosken Hint: - Kilt? Skottsk link? - Kiwiuniform? Mistenkte: - Tommy Steine - Trond Viggo Torgersen - Hans Morten Hansen Snømonsteret Hint: - Championship-belte Mistenkte: - Ole Lukkøye - Cecilia Brekkhus - Stig Andre Berge Nøkken Hint: - Gullroser på skjørtet Mistenkte: - Elin Kåven - Gunhild Sundli fra Gåte - Tuva Novotny - Odd Nordstoga Heldiggrisen Hint: Mistenkte: Dragen Hint: Mistenkte: Nå er det startet ny sesong av maskorama! Premiere lørdag 15. oktober. Bli med på gjetteleken her😀: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 29. oktober 2022 #3786 Del Skrevet 29. oktober 2022 Yousef Hadoui…makan til tulling. Er det mulig for NRK å plukke hjelpere som ikke er reltert til kanalen? Blir bare fjollete pg useriøst denne fyren i hvert fall. Fantorange og Yousef. Hva eller hvem blir neste? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 31. oktober 2022 #3787 Del Skrevet 31. oktober 2022 Krutthøna skrev (På 29.10.2022 den 22.58): Yousef Hadoui…makan til tulling. Er det mulig for NRK å plukke hjelpere som ikke er reltert til kanalen? Blir bare fjollete pg useriøst denne fyren i hvert fall. Fantorange og Yousef. Hva eller hvem blir neste? det er jo mange nrk ansatte som er i kostymen de synger i. Regner med det har noe med budsjett å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg1 Skrevet 31. oktober 2022 #3788 Del Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Krutthøna skrev (På 29.10.2022 den 22.58): Yousef Hadoui…makan til tulling. Er det mulig for NRK å plukke hjelpere som ikke er reltert til kanalen? Blir bare fjollete pg useriøst denne fyren i hvert fall. Fantorange og Yousef. Hva eller hvem blir neste? Endret 31. oktober 2022 av Fnugg1 Feil tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå