Variert skydekke Skrevet 7. desember 2021 #3401 Del Skrevet 7. desember 2021 NordicViking skrev (1 time siden): Det er han, men har han det samme stemmeregisteret som Snømonsteret? (Link) Vinteridretten er vel uansett i gang, så han har vel befunnet seg i helt andre land enn Norge de siste lørdagene. Jeg er overbevist om at Snømonsteret er Didrik og jeg håper vi får en skikkelig gjennomgang av hintene hans etter finalen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 8. desember 2021 #3402 Del Skrevet 8. desember 2021 Blueberrymuffin skrev (17 timer siden): Og på samme måte avkreftet Ulrikke Brandtstorp at hun var Trollet på GKN i fjor, samme greia. Så tror ikke på Ingeborg der for 5 flate øre Bamsen er Ingeborg, spikeren i kista var når Bamsen holdt en note av Fairytale i forrige sending, stemmen er også helt lik. Tror Bamsen holder tilbake med vilje, slik også Margareth gjorde i starten av Maskorama. Utklipp fra Intervju: «Jeg føler at de prøvde på det samme i fjor også. Da prøvde de å få folk til å tro at jeg var trollet, og i år prøver de å få folk til å tro at jeg er bamsen. Men det er jeg altså ikke, sier hun til avisen.» Tull, de fleste trodde vel at Urikke var Trollet i fjor, og det var jo helt rett. Iævar vel ingen som trodde at Trollet var Ingeborg, så her avslører hun seg. Bamsen er Ingeborg. Vi får se da 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 8. desember 2021 #3403 Del Skrevet 8. desember 2021 Dette er jo som når diverse ledere og styret i fotballklubber sier de har "full tillit" til treneren når det går dårlig. Et ganske så sikkert tegn på at treneren får sparken innen kort tid. Så at Ingeborg Walther avviser at hun er Bamsen er et ganske godt tegn på at det er henne. Hadde det ikke vært henne ville hun nok ikke vært så ivrig med å avkrefte. "Kanskje det, du får vente å se", eller noe sånt, ville nok vært et mer naturlig svar. Ingeborg Walther svarer på «Maskorama»-ryktene (dagbladet.no) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 8. desember 2021 #3404 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg tenker nok at det er Didrik og Ingeborg bak maskene. I Maskoramas podkast snakket Berger om hvorledes hun fordreide stemmen osv, så ja, Didrik Solli Tangen. At det skal være Petter Northug er bare hype. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rytme Skrevet 8. desember 2021 #3405 Del Skrevet 8. desember 2021 Hvem er denne Siri Nilsen som Nicolay nevnte sist lørdag egentlig? Jeg satt å tenkte på bamsen og hvordan den alltid er på den dresinen. Dresin forbinder jeg bare med Knudsen og Ludvigsen. Så jeg bestemte meg for å google hvem som har stemmen til Amanda i Knudsen og Ludvigsen filmen (hun som kjører dresin med dem) og så er det hun Siri Nilsen 🤷 Men jeg har jo aldri hørt om henne. Er hun kjent? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 8. desember 2021 #3406 Del Skrevet 8. desember 2021 (endret) rytme skrev (7 minutter siden): Hvem er denne Siri Nilsen som Nicolay nevnte sist lørdag egentlig? Jeg satt å tenkte på bamsen og hvordan den alltid er på den dresinen. Dresin forbinder jeg bare med Knudsen og Ludvigsen. Så jeg bestemte meg for å google hvem som har stemmen til Amanda i Knudsen og Ludvigsen filmen (hun som kjører dresin med dem) og så er det hun Siri Nilsen 🤷 Men jeg har jo aldri hørt om henne. Er hun kjent? Hun er datteren til Lillebjørn Nilsen og gift med komiker Anders Bye, men har selv levd et ganske tilbaketrukket liv, men allikevel vært i media med jevne mellomrom. Hun er musiker/sanger og stemmeskuespiller. Jeg syns stemmen til Bamsen minte mye om henne for noen uker siden, men landet etterhvert på at det må være Ingeborg som gjør til stemmen litt. Jeg tror ikke Siri Nilsen har et kjent nok ansikt til at hun hadde vært aktuell for Maskorama. Endret 8. desember 2021 av Variert skydekke Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannice Skrevet 8. desember 2021 #3407 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg mistenker at Grunde Myhre kan være dragen… har ikke helt oversikt over alle hintene, men synes stemmen høres ut som han - ref da han sang starboy på vg lista?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 8. desember 2021 #3408 Del Skrevet 8. desember 2021 Jannice skrev (1 time siden): Jeg mistenker at Grunde Myhre kan være dragen… har ikke helt oversikt over alle hintene, men synes stemmen høres ut som han - ref da han sang starboy på vg lista?? Jeg tror nok svært mange blir særdeles overrasket om det ikke er Victor Sotberg som er Dragen .. Ergo er det neppe denne personen du nevner, som jeg aldri har hørt om. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marguerite Skrevet 8. desember 2021 #3409 Del Skrevet 8. desember 2021 Alle dere som mener at bamsen er Ingeborg, hva betyr tamagotchihintet? Den ble laget i 1996, det var jo før hun ble født, mens Lisa Børud feks ble født det året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 8. desember 2021 #3410 Del Skrevet 8. desember 2021 Marguerite skrev (5 minutter siden): Alle dere som mener at bamsen er Ingeborg, hva betyr tamagotchihintet? Den ble laget i 1996, det var jo før hun ble født, mens Lisa Børud feks ble født det året. Kan bety tiåret - 90 tallet. Ingeborg er født i 1999. Da kom Tamagochi 2 ut også som var mer avansert. Tamagochi kom først våren 1997 til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 8. desember 2021 #3411 Del Skrevet 8. desember 2021 (endret) Bamsen har en mer lysere og mykere klang i stemmen enn Lisa Børud. Lisa har en dypere og grovere stemme. Man kan gjøre om mye i stemmen, men mye av tonene vil være der og fra grov til lys klang blir vanskelig så tydelig gjennom det hele. Hører Ingeborg i det meste i bamsen 😉 Bamsen er Ingeborg Walter. https://www.nrk.no/video/1ce99551-cdf1-4e2e-acfc-262497ebe4ce Endret 8. desember 2021 av PinarelloSaCalobra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 8. desember 2021 #3412 Del Skrevet 8. desember 2021 PinarelloSaCalobra skrev (1 time siden): Kan bety tiåret - 90 tallet. Ingeborg er født i 1999. Da kom Tamagochi 2 ut også som var mer avansert. Tamagochi kom først våren 1997 til Norge. Tamgotchi gen 2, som vist i programmet, kom i 1999. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 8. desember 2021 #3413 Del Skrevet 8. desember 2021 Marguerite skrev (2 timer siden): Alle dere som mener at bamsen er Ingeborg, hva betyr tamagotchihintet? Den ble laget i 1996, det var jo før hun ble født, mens Lisa Børud feks ble født det året. Bamsen er født på nittitallet, tamagotchi er født på nittitallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 8. desember 2021 #3414 Del Skrevet 8. desember 2021 Blueberrymuffin skrev (1 time siden): Tamgotchi gen 2, som vist i programmet, kom i 1999. Jepp, det jeg henviste til 😉🤠😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 8. desember 2021 #3415 Del Skrevet 8. desember 2021 Kings of Leon - Sex om Fire hint på Lørdag og Snømonsteret: Didrik var med på Villa (Paradise) og spilte inn en sex scene: https://www.tv2.no/a/13176725/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 8. desember 2021 #3416 Del Skrevet 8. desember 2021 Tror ikke det har så mye med selve låta snømonsteret sang, men bandet. Kings of Leon er et band med 3 brødre og én fetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 8. desember 2021 #3417 Del Skrevet 8. desember 2021 Peppa88 skrev (1 time siden): Tror ikke det har så mye med selve låta snømonsteret sang, men bandet. Kings of Leon er et band med 3 brødre og én fetter. Og hva skal det referere til? 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordnorsk Skrevet 8. desember 2021 #3418 Del Skrevet 8. desember 2021 Bare for å bringe inn et navn som ikke har blitt nevnt før: Ruben! En del hint passer VELDIG godt mtp Dragen. Han er født og oppvokst på Bjarkøy/i Harstad. - Dragen har brukt mye av oppveksten sin i "grotta". I Harstad er Grottebadet den mest populære attraksjonen. - Dragen sier at selv om det er få geologiske spor etter dem, har drager likevel etterlatt seg et ettermæle i historier og sagn. På Wikipedia står det følgende om Bjarkøy: "Bjarkøya er ei historisk øy som er nevnt i Snorres kongesagaer. Dette var hjemstedet til Tore Hund og hans søster Sigird Toresdatter, og kan også ha vært hjemstedet til Ottar fra Hålogaland." - Tallet 23. Ruben er født den 23. mars. - Hans siste låt heter "Burn down this room" - Pizzesker: Reuben Pizza Ikke tro jeg er overbevist, er bare gøy å dele litt fra researchen min 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten83 Skrevet 8. desember 2021 #3419 Del Skrevet 8. desember 2021 Marguerite skrev (8 timer siden): Alle dere som mener at bamsen er Ingeborg, hva betyr tamagotchihintet? Den ble laget i 1996, det var jo før hun ble født, mens Lisa Børud feks ble født det året. Versjon 2 kom i 1999- året Walther ble født 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 9. desember 2021 #3420 Del Skrevet 9. desember 2021 nordnorsk skrev (8 timer siden): Bare for å bringe inn et navn som ikke har blitt nevnt før: Ruben! En del hint passer VELDIG godt mtp Dragen. Han er født og oppvokst på Bjarkøy/i Harstad. - Dragen har brukt mye av oppveksten sin i "grotta". I Harstad er Grottebadet den mest populære attraksjonen. - Dragen sier at selv om det er få geologiske spor etter dem, har drager likevel etterlatt seg et ettermæle i historier og sagn. På Wikipedia står det følgende om Bjarkøy: "Bjarkøya er ei historisk øy som er nevnt i Snorres kongesagaer. Dette var hjemstedet til Tore Hund og hans søster Sigird Toresdatter, og kan også ha vært hjemstedet til Ottar fra Hålogaland." - Tallet 23. Ruben er født den 23. mars. - Hans siste låt heter "Burn down this room" - Pizzesker: Reuben Pizza Ikke tro jeg er overbevist, er bare gøy å dele litt fra researchen min 😄 Spennende 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå