Gå til innhold

Hvis du oppdager at en venn har slettet deg på Facebook...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg deaktiverte profilen min en gang for jeg ville se hvordan jeg klarte meg uten FB og pga at jeg brukte så mye tid på det. Jeg måtte bare aktivere den igjen for jeg ble nedlesset av meldinger fra folk som trodde jeg var sur på dem og hadde slettet dem som venn 🙈 Fant ut at det for meg var mer jobb og ikke ha FB enn å ha 😅 Kan det være noe sånt TS?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sirah skrev (2 timer siden):

Jeg deaktiverte profilen min en gang for jeg ville se hvordan jeg klarte meg uten FB og pga at jeg brukte så mye tid på det. Jeg måtte bare aktivere den igjen for jeg ble nedlesset av meldinger fra folk som trodde jeg var sur på dem og hadde slettet dem som venn 🙈 Fant ut at det for meg var mer jobb og ikke ha FB enn å ha 😅 Kan det være noe sånt TS?

Det er jo stor forskjell på å slette bruker fremfor å blokkere så da er ikke de vennene dine særlig smarte 🥴

Anonymkode: 745cb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er jo stor forskjell på å slette bruker fremfor å blokkere så da er ikke de vennene dine særlig smarte 🥴

 

Hvis det var for noen år siden så var det ikke så stor forskjell siden både de som sletter og blokkerer forsvant fra vennelisten og kunne ikke søkes opp der. Nå er de som deaktiverer fortsatt i vennelisten men uten profilbilde og gir beskjed om at den er deaktivert. Men ja, mange er "dumme" nok til å bare konkludere med at det er uhygge bak det.

Anonymkode: 30840...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke, som regel er det folk jeg ikke har kontakt med lenger. 
Jeg har også slettet på FB de jeg ikke har kontakt med. 

Anonymkode: 02366...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...