Palmen Skrevet 19. oktober 2005 #161 Del Skrevet 19. oktober 2005 Da er det min tur til å slenge ut masse støv her inne, jeg testet nemlig positivt i dag tidlig!! (ok, nå juger jeg. jeg våkna i natt, fikk ikke sove fordi jeg tenkte "hm, tenk om jeg er gravid", lå våken i et par timer, tok tilslutt testen midt på natta og sovna søtt umiddelbart! hehe!) Foreløpig termin er 1. juli i følge kalkulator'n. Masse støv og lykkeønskninger til dere alle! Palmen, lykkelig og skjelven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 19. oktober 2005 #162 Del Skrevet 19. oktober 2005 Gratulerer Palmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 19. oktober 2005 #163 Del Skrevet 19. oktober 2005 Gratulerer, Palmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. oktober 2005 #164 Del Skrevet 19. oktober 2005 Gratulerer,Palmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 19. oktober 2005 #165 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Gratulerer Palmen!!!! :forsyne seg med babystøv: Endret 19. oktober 2005 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. oktober 2005 #166 Del Skrevet 19. oktober 2005 Gratulerer!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2005 #167 Del Skrevet 19. oktober 2005 Grattis!! Hvordan føles det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 19. oktober 2005 #168 Del Skrevet 19. oktober 2005 Gratulerer så mye Palmen Sender i tilegg masse til dere andre her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. oktober 2005 #169 Del Skrevet 19. oktober 2005 Grattis!! Så morsomt! *takker for støvet og grafser med meg så mye jeg kan bære...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmen Skrevet 19. oktober 2005 #170 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hvordan det føles? Veldig godt spørsmål! For jeg kjenner ingen verdens ting, rent fysisk... så jeg tror liksom ikke at det er sant! Tror ikke det har gått helt opp for meg enda. Tusen takk for alle hilsner, dere er go'e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 19. oktober 2005 #171 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har du ikke ømme pupper engang Palmen? Denne dagboka har jammen gjort susen for mange må jeg si! (He he, akkurat som det har noe med saken å gjøre... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 19. oktober 2005 #172 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg er jo ikke helt på nett om dagen så jeg må bare benytte sjansen når jeg er her til å si gratulerer til alle dere som har testet positivt nå! Ellers så kan jeg jo si at jeg endelig er kvitt melk og har fått mensen tilbake så det er jeg glad for! (Håper vi snart får adsl forresten...blir gal av å ikke ha internett så jeg kan følge med på dere hehe). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 19. oktober 2005 #173 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har du ikke ømme pupper engang Palmen? ← Mobber du puppene mine, Xavia? Gratulere så masse, Palmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 20. oktober 2005 #174 Del Skrevet 20. oktober 2005 Mobber du puppene mine, Xavia? ← Er de fortsatt ømme? Mer? I så fall har jeg troa på at du også får det til denne måneden altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmen Skrevet 20. oktober 2005 #175 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har du ikke ømme pupper engang Palmen? Denne dagboka har jammen gjort susen for mange må jeg si! (He he, akkurat som det har noe med saken å gjøre... ) ← Ufff jooooo.... kjempeømme....... Men du, jeg velger å tro at det var nettopp dagboka som gjorde at det ble så mange denne måneden jeg har ikke du snart IKM igjen, Xavia? Eliza: ømme pupper er godt tegn! Jaffal hvis de er så ømme at de er nesten vonde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 20. oktober 2005 #176 Del Skrevet 20. oktober 2005 har ikke du snart IKM igjen, Xavia? ← Jo, jeg har IKM om ca en uke. Blir spennende å se om ømme pupper kommer snikende snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 20. oktober 2005 #177 Del Skrevet 20. oktober 2005 Er de fortsatt ømme? Mer? I så fall har jeg troa på at du også får det til denne måneden altså! ← Fortsatt ømme... men ikke mer. Var egentlig veldig sikker på at det hadde klaffet denne perioden, men begynner å tvile ...æsj... Har kjent masse stikkinger og knytinger i magen da... håper der er noe!!! Hvordan går det med resten av dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 21. oktober 2005 #178 Del Skrevet 21. oktober 2005 Enda mange dager til min IKM, men jeg har vært skikkelig uvel denne uka. Uggen i magen, rare stikkinger og til og med småbrekninger!! Er ikke syk ellers så dette må bare være min psyke som virkelig vil være gravid. Måtte bare le for meg selv da jeg ble kvalm i et blaff i går, det går jo mange uker ut i graviditeten før slikt inntreffer!! Thi-hi. Utrolig flott at så mange er blitt gravide denne måneden.. Måtte det bare slå til for oss andre også snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. oktober 2005 #179 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Grattis, Palmen! Babystøv denne veien, takk!!!! Vi er i gang med og igjen! Blir så spennende... men må prøve å ikke tenke for mye på det! Lykke til, alle dere med IKM som nærmer seg. Min er ikke før 14. november. Endret 23. oktober 2005 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 23. oktober 2005 #180 Del Skrevet 23. oktober 2005 Min IKM er 18 nov... Tror jeg. Vil helst ikke finne det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå