Gjest gjesta Skrevet 8. november 2005 #201 Del Skrevet 8. november 2005 tommeline - kanskje begynner vi å prøve en gang i løpet av 2006 (som forøvrig ikke er så lenge til). ← så gøy!! cons... liste første side over babysyke jenter?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 8. november 2005 #202 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg tror jammen at min kommende mann nesten er like babysyk som meg om dagen Det hadde jeg da aldri trodd skulle skje over et halvt år før vi skal starte prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2005 #203 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg tror jammen at min kommende mann nesten er like babysyk som meg om dagen Det hadde jeg da aldri trodd skulle skje over et halvt år før vi skal starte prøvingen ← så bra!!! hadde du vert klar NÅ da? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 8. november 2005 #204 Del Skrevet 8. november 2005 Klart jeg er klar! "problemet" er bare det at det ligger til slekta å får KRAFTIG svangerskapskvalme. Det vil jeg ikke risikere på bryllupsdagen. Dessuten tar jeg heller ikke risken på å få tanta på besøk den dagen. Begynte i utgangspunktet på piller for å redusere mestrasjonssmertene... Så vi fortsetter nok på pillen til rett før bryllupet ja Men DA - - - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2005 #205 Del Skrevet 8. november 2005 Så vi fortsetter nok på pillen til rett før bryllupet ja Men DA - - - ← Ja, da.... Er ikke alle som "slekter på slekta" da ... Men dumt å ta sjangsen kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 8. november 2005 #206 Del Skrevet 8. november 2005 Vi tar nok ikke sjansen uansett hvor babysyke vi blir (ikke at jeg tror det går an å bli "verre" enn nå da... ) Men da er det jo bare å glede seg veeeeldig til juli da pillen kuttes ut. Vi kommer vel uansett ikke til å bli slike ihuga prøvere som sjekker EL og flere ganger om dagen i aktuelle perioder, men heller la det komme naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2005 #207 Del Skrevet 8. november 2005 ja vi lar det også komme naturlig fram mot bryllupet. men er for babysyk til å vente til etterpå er redd vi må prøve leeeenge,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. november 2005 #208 Del Skrevet 8. november 2005 Oppdaterte førsteinnlegget jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2005 #209 Del Skrevet 8. november 2005 jeg vil gjerne være med på listen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2005 #210 Del Skrevet 8. november 2005 jeg står ikke på listen... men kanskje fordi jeg ikke skal øve, men prøve..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. november 2005 #211 Del Skrevet 8. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. november 2005 #212 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg lurer litt på hva deres definisjon av en prøver er(i denne forbindelse)? Jeg tenker at prøvere er de som har ubeskyttet sex og har et ønske om at det skal bli barn ut av det. En må ikke drive med el sjekk, temping og sånt. En kan ha et avslappet forhold til prøvingen, men en er jo fortsatt prøvere når en ønsker at det skal bli et barn ut av humpingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 8. november 2005 #213 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har vel en ganske lik oppfatning av prøver som deg, Liv. Så siden jeg går på pillene enda er jeg ingen prøver, men når jeg slutter med de vil jeg kalle meg prøver, selv om det kanskje tar tid før ting og tang er i rute i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 8. november 2005 #214 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg vil også gjerne på lista - Gika starter prøvingen bryllupsnatten 31.12.05. Ikke lenge til det.... Er enig i din definisjon, Liv. Prøver er man når man gjør sånne ting at det er mulig at man blir gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. november 2005 #215 Del Skrevet 8. november 2005 Åhhh, nå klarer jeg ikke mer!!!! Melder meg inn i klubben her jeg også.... Men håper de som kjenner noen jeg kjenner ikke forteller det til noen for det er litt hemmelig liksom...( hint hint til deg Arwen ) (og til andre som skulle kjenne mine bekjente) Har nemlig sagt til min kjære at han ikke får si det til noen og da er det vel ikke helt fair om jeg gjør det heller. Men akkurat her teller ikke liksom Jo, altså jeg er Grace og akkurat som Cons så blir jeg prøver så fort den dumme p-sprøyta er ute av kroppen.. Og det er teoretisk sett i november, men de pleier jo å vare litt lenger for å si det sånn. Så da håper jeg å bli medlem så fort som mulig til alle her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 9. november 2005 #216 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg er også enig i definisjonen din liv. Hyggelig med nye fjes her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2005 #217 Del Skrevet 9. november 2005 Ja. Men om man prøver med el-tester osv.. da er man "aktiv" prøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 9. november 2005 #218 Del Skrevet 9. november 2005 Tor faktisk jeg kommer til å se på oss som aktive prøvere selv om vi ikke kommer til å bruke el-tester. Man vet jo uansett sånn ca hvilke dager det er beste å litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2005 #219 Del Skrevet 9. november 2005 man gjør jo det, men.. Ikke alle som går aktivt inn for å ha sex uansett de dagene når man bør.. Har hatt 2 dager med mens .. Ikke mer nå ser det ut til.. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. november 2005 #220 Del Skrevet 9. november 2005 Får jeg bli med på førstesiden jeg også eller, Liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå