Gå til innhold

Jeg fikk en (uinnpakket) snickersbar i bursdagsgave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i lag med kjæresten i snart 1 år og hadde nylig bursdag. Jeg sa ifra på forhånd om at jeg ikke ville gjøre for mye ut av det og ikke ville ha noe dyrt (jeg er student og han jobber fulltid. Jeg har ikke råd til å gi noe dyrt tilbake om det var det, + jeg ser ikke helt poenget med å gi gaver til 1000+ kr som er f.eks. et random skjerf) 

Så da fikk jeg en snickersbar som ikke var pakket inn. Han smilte, var søt som bare det, og sa at han hadde noe til bursdagen min. Jeg liker jo snickers så godt 🥴

Kan legge til at bursdagen hans var helt i starten av forholdet så da kjøpte jeg inn en flaske med vin (som jeg pakket inn!) og vi koste oss med den sammen. Til jul så bestemte vi at julegaven skulle være at vi dro ut og spiste sammen på nyåret.

Så nå sitter jeg her med en snickersbar (eller egentlig ikke for jeg tilbød meg selvfølgelig å dele den). Var jeg uklar da jeg sa at jeg ikke ønsket noe dyrt? Jeg tenker at det er stor forskjell på å gi noe til 1000 kr og til 10 kr

(ps jeg hadde vært kjempeglad for en bukett til 99 kr) 

Anonymkode: 18bdd...ad1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da gjør du det samme når han har bursdag, varierer med en Mars bar. 

Knipete ellers også han der?

Anonymkode: be2dc...19f

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad han ikke kjøpte Nero eller Monilitt ;)

Anonymkode: d6363...718

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Hærlighet, her har han vert morsom, søt og gjort akkurat som du ba om😅 

Greit nok, du forventet mer, men fullstendig skuffet og hevngjerrig som en anonym bruker over her foreslår ville jeg nok prøvd å styre unna😅 

Endret av Elder Millennial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da gjør du det samme når han har bursdag, varierer med en Mars bar.