Gå til innhold

Jeg fikk en (uinnpakket) snickersbar i bursdagsgave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i lag med kjæresten i snart 1 år og hadde nylig bursdag. Jeg sa ifra på forhånd om at jeg ikke ville gjøre for mye ut av det og ikke ville ha noe dyrt (jeg er student og han jobber fulltid. Jeg har ikke råd til å gi noe dyrt tilbake om det var det, + jeg ser ikke helt poenget med å gi gaver til 1000+ kr som er f.eks. et random skjerf) 

Så da fikk jeg en snickersbar som ikke var pakket inn. Han smilte, var søt som bare det, og sa at han hadde noe til bursdagen min. Jeg liker jo snickers så godt 🥴

Kan legge til at bursdagen hans var helt i starten av forholdet så da kjøpte jeg inn en flaske med vin (som jeg pakket inn!) og vi koste oss med den sammen. Til jul så bestemte vi at julegaven skulle være at vi dro ut og spiste sammen på nyåret.

Så nå sitter jeg her med en snickersbar (eller egentlig ikke for jeg tilbød meg selvfølgelig å dele den). Var jeg uklar da jeg sa at jeg ikke ønsket noe dyrt? Jeg tenker at det er stor forskjell på å gi noe til 1000 kr og til 10 kr

(ps jeg hadde vært kjempeglad for en bukett til 99 kr) 

Anonymkode: 18bdd...ad1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da gjør du det samme når han har bursdag, varierer med en Mars bar. 

Knipete ellers også han der?

Anonymkode: be2dc...19f

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad han ikke kjøpte Nero eller Monilitt ;)

Anonymkode: d6363...718

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Hærlighet, her har han vert morsom, søt og gjort akkurat som du ba om😅 

Greit nok, du forventet mer, men fullstendig skuffet og hevngjerrig som en anonym bruker over her foreslår ville jeg nok prøvd å styre unna😅 

Endret av Elder Millennial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da gjør du det samme når han har bursdag, varierer med en Mars bar. 

Knipete ellers også han der?

Anonymkode: be2dc...19f

Han er egentlig ikke gjerrig på noen måte. Vi betaler for oss for restaurantbesøk og foodora. De fleste middagene betaler han for (jeg står for matlagingen), men jeg spytter også inn for noen. Han betaler alltid på café med mindre jeg tilbyr meg å spandere. 

Han er ikke superspandabel, men jeg synes at vi har begge har et greit forhold til økonomi 

ts

Anonymkode: 18bdd...ad1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ominous skrev (2 minutter siden):

Hærlighet, her har han vert morsom, søt og gjort akkurat som du ba om😅 

Greit nok, du forventet mer, men fullstendig skuffet og hevngjerrig som en anonym bruker over her foreslår ville jeg nok prøvd å styre unna😅 

Hevngjerrig, nei..men han har lagt lista og skjønner ikke hvor skuffet hun er, ikke du heller tydeligvis.

Anonymkode: be2dc...19f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ominous skrev (2 minutter siden):

Hærlighet, her har han vert morsom, søt og gjort akkurat som du ba om😅 

Greit nok, du forventet mer, men fullstendig skuffet og hevngjerrig som en anonym bruker over her foreslår ville jeg nok prøvd å styre unna😅 

Han var jo kjempesøt når han var så gira på å vise meg snickersbaren og sa flere ganger hvor glad jeg er i snickers, så jeg er selvsagt ikke sur på ham. Inntrykket mitt er at venninnene mine og kompisene hans gir gaver til 1000+ kr til kjærestene sine og at det er normalen. Jeg forventet liksom noe til maks 300 kr (og vil gjerne gi for likt beløp), men han la seg veeeldig lavt her 😅 

ts

Anonymkode: 18bdd...ad1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde blitt litt snurt og hatt litt vanskelig for å ikke vise det. Du får gi han en Kindersjokolade til hans dag. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hevngjerrig, nei..men han har lagt lista og skjønner ikke hvor skuffet hun er, ikke du heller tydeligvis.

Anonymkode: be2dc...19f

Jeg er ikke akkurat skuffet, mer forpuslet. Når jeg kommer på besøk så pleier jeg omtrent alltid å ha med meg noe snacks, frukt, eller hjemmelaget. Dette kommer jo på mer enn 10 kr 😂

Jeg antar at gaven var ment som veldig symbolsk 👍

ts

Anonymkode: 18bdd...ad1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han var jo kjempesøt når han var så gira på å vise meg snickersbaren og sa flere ganger hvor glad jeg er i snickers, så jeg er selvsagt ikke sur på ham. Inntrykket mitt er at venninnene mine og kompisene hans gir gaver til 1000+ kr til kjærestene sine og at det er normalen. Jeg forventet liksom noe til maks 300 kr (og vil gjerne gi for likt beløp), men han la seg veeeldig lavt her 😅 

ts

Anonymkode: 18bdd...ad1

Det gjorde han😅 Så lavt det kan bli faktisk😅 med unntak av en post-it med IOU på 😬 for det har nemlig jeg gitt i gave🤣🤣🤣 

Uansett, han gjorde jo dette i aller beste mening, og det kommer flere bursdager og julefeiringer ☺️🤞 

Du får bare hinte mer spesifikt om du faktisk ønsker deg noe spesifikt😅👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (Akkurat nå):

Tror jeg hadde blitt litt snurt og hatt litt vanskelig for å ikke vise det. Du får gi han en Kindersjokolade til hans dag. 

Jeg vurderer nesten å gi ham en blomst (for tull, han ser ikke helt poenget med å gi blomster)

Og en flaske juleøl (det setter han pris på)

ts

Anonymkode: 18bdd...ad1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Forøvrig var første gaven jeg fikk av min nåværende ektemann det styggeste jalla smykket du kan tenke deg pakket inn i en dorull med 50 meter pakketape utenpå🤣🤣🤣😬🙈🙈🙈 

Det gikk bare oppover fra da kan man trykt si😬👍🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ominous skrev (Akkurat nå):

Det gjorde han😅 Så lavt det kan bli faktisk😅 med unntak av en post-it med IOU på 😬 for det har nemlig jeg gitt i gave🤣🤣🤣 

Uansett, han gjorde jo dette i aller beste mening, og det kommer flere bursdager og julefeiringer ☺️🤞 

Du får bare hinte mer spesifikt om du faktisk ønsker deg noe spesifikt😅👍 

Ja, det kommer jo flere julefeiringer og bursdager 😄 heller kvalitet enn kvantitet når det kommer til flotte gaver tenker jeg også! 

Søt er han absolutt, men bursdagsgaver, julegaver, gaver til vertskapet, og innflytningsgaver er han veldig "mann" på 😅 Faren min er helt lik, han trenger et veldig spesifikt gaveønske fra meg også er den gaven i boks koste hva det koste vil

ts

Anonymkode: 18bdd...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vurderer nesten å gi ham en blomst (for tull, han ser ikke helt poenget med å gi blomster)

Og en flaske juleøl (det setter han pris på)

ts

Anonymkode: 18bdd...ad1

Da gir du han blomster, det var en god idé! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nettopp det som er poenget med blomster, det er en gest, en hyggelig gave som ikke har så mye mer verdi enn akkurat det å gjøre noen litt glade 🌸

Anonymkode: be2dc...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært i lag med kjæresten i snart 1 år og hadde nylig bursdag. Jeg sa ifra på forhånd om at jeg ikke ville gjøre for mye ut av det og ikke ville ha noe dyrt (jeg er student og han jobber fulltid. Jeg har ikke råd til å gi noe dyrt tilbake om det var det, + jeg ser ikke helt poenget med å gi gaver til 1000+ kr som er f.eks. et random skjerf) 

Så da fikk jeg en snickersbar som ikke var pakket inn. Han smilte, var søt som bare det, og sa at han hadde noe til bursdagen min. Jeg liker jo snickers så godt 🥴

Kan legge til at bursdagen hans var helt i starten av forholdet så da kjøpte jeg inn en flaske med vin (som jeg pakket inn!) og vi koste oss med den sammen. Til jul så bestemte vi at julegaven skulle være at vi dro ut og spiste sammen på nyåret.

Så nå sitter jeg her med en snickersbar (eller egentlig ikke for jeg tilbød meg selvfølgelig å dele den). Var jeg uklar da jeg sa at jeg ikke ønsket noe dyrt? Jeg tenker at det er stor forskjell på å gi noe til 1000 kr og til 10 kr

(ps jeg hadde vært kjempeglad for en bukett til 99 kr) 

Anonymkode: 18bdd...ad1

Ja du var for uklar. Vil du ha blomster må du si det. Menn tenker ikke slik som kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han husket iallfall bursdag din! 
.. men gaven fra han var smålig! 

Anonymkode: 997ae...d2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trudde sikkert det var søtt dersom du er veldig glad i sjokoladen 🙈
Tenkjer at anten er han heilt grønn på slike ting, eller så får du kanskje noko meir seinare? Forsinka i posten, e.l?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...