Gå til innhold

Skal til gynekolog. Gruer meg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg syns det minste spekkelet er vondt.. det kliper i noen sekunder. 48 år og barnløs. Bruker alltid å påminne gynekologen om at jeg gruer meg. Da minner hun meg på at hun skal bruke det minste spekkelet.

Anonymkode: 73779...bac

Det gjør vondt når du ikke slapper av. Men ikke lett å slappe av heller. Fokuser på pusten og hold ut selv om det er litt ubehagelig.. det er 3- 4 min i livet ditt hvert 3. år. Du kommer til å være stolt av deg selv etterpå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå at du er nervøs. Jeg å er alltid det rett før jeg skal inn. Men kle deg behagelig, si du er nervøs så blir det ofte bedre. 

Dette går så kjapt. Det er over før du vet det. Er ikke vondt om du slapper av. Er det din første gang? Hvor gammel er du? 

Anonymkode: bc3dd...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnys skrev (15 timer siden):

Det gjør vondt når du ikke slapper av. Men ikke lett å slappe av heller. Fokuser på pusten og hold ut selv om det er litt ubehagelig.. det er 3- 4 min i livet ditt hvert 3. år. Du kommer til å være stolt av deg selv etterpå 

Hvert 5 år til meg nå.. Jeg slapper av helt til spekkelet kliper og da anspenner jeg meg automatisk for det er vondt. 

Anonymkode: 73779...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...