Gå til innhold

Noen som ble gravide etter bruk av hostesaft?


Lea11

Anbefalte innlegg

Har vært prøvere i 1,5 år, ble gravid etter 1 år men endte i kjemisk. Har noen erfaringer med bruk av hostesaft? Hjelper dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lea11 skrev (42 minutter siden):

Har vært prøvere i 1,5 år, ble gravid etter 1 år men endte i kjemisk. Har noen erfaringer med bruk av hostesaft? Hjelper dette?

Det funket her etter mange prøveperioder. Sikkert tilfeldig, men det virket 2 ganger ihvertfall. 

Anonymkode: a1364...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hadde det vært slik hadde legemiddelselskapene tjent seg søkk-rike på en modifisert versjon til mye høyere pris. 

Anbefaler heller en spermtest av mannen. 

Anonymkode: 76a3d...1a8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når I syklusen er det man skal starte med hostesaft? Har kjøpt Solvipect, men vet ikke hvor lenge før EL jeg burde starte, og hvor mye skal man ta? 😀

Anonymkode: 764f2...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også gravid de 2 gangene jeg brukte solvipect hostesaft. Kan selvfølgelig ha vært helt tilfeldig, men følte det funket! 

Anonymkode: bb6d5...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når I syklusen er det man skal starte med hostesaft? Har kjøpt Solvipect, men vet ikke hvor lenge før EL jeg burde starte, og hvor mye skal man ta? 😀

Anonymkode: 764f2...4e2

Jeg tok en shot morgen og kveld fra noen dager før el til dagen etter el 🙂 

Anonymkode: bb6d5...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Jeg skjønner ingenting av det dere snakker om her

Anonymkode: 02ee0...8cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når I syklusen er det man skal starte med hostesaft? Har kjøpt Solvipect, men vet ikke hvor lenge før EL jeg burde starte, og hvor mye skal man ta? 😀

Anonymkode: 764f2...4e2

Jeg mener jeg begynte når mensen stoppet ca, og fram til positiv test. Fulgte doseringa på pakken, og en ekstra slurk i ny og ne😊

Anonymkode: a1364...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også prøvd dette nå (grapefruktkjerneekstrat) nå min første pp. Kan oppdatere om ej ukes tid om et har funnet 😅

Anonymkode: 06cbd...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom overskrift😁

Jeg vil tro du har betydelig større sjanser for å bli gravid hvis du har sex enn hvis du bruker hostesaft

 

Anonymkode: 54307...bd4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det funket her etter mange prøveperioder. Sikkert tilfeldig, men det virket 2 ganger ihvertfall. 

Anonymkode: a1364...ea0

Så bra. Hvor lenge hadde dere vært prøvere? Funket det på første pp? Er det noe skadelig i hostesaften som kan påvirke fosteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen hadde vi prøvd i 10 pp. Var prøvere i 2 år før det å, etter at vi mistet. Men det var først de siste 10 pp vi gikk skikkelig inn for det.Tok hostesaft den 11 gangen, ble gravid men mistet. Siste gangen klaffet det på 4 forsøk. Brukte hostesaft den 4 gangen. Hostesaften går fort ut av kroppen, så den rekker ikke å gjøre noen skade. Jeg sluttet når jeg fikk positiv eggløsningstest.

Anonymkode: a1364...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slimløsende (feks bronkyl brusetabletter) kan hjelpe hvis tykt slim gjør det vanskeligere å bli gravid. Men pass på å stoppe med det etter positiv test.

 

Anonymkode: 59dae...386

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har også prøvd dette nå (grapefruktkjerneekstrat) nå min første pp. Kan oppdatere om ej ukes tid om et har funnet 😅

Anonymkode: 06cbd...390

Spennende. Fint om du oppdaterer ja:) Skal prøve hostesaften denne pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apoteket har advart mot den såkalte hostesaft kuren. Den fungerer ikke. Hostesaften går gjennom tarmen og påvirker ikke forplantningssystemet. Det er heller ikke bra og bruke medisiner man ikke har bruk for. Det er nok en tilfeldighet at man har blitt gravid når man tar hostesaft. 

Anonymkode: 0d61a...63b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært prøver rundt et år flere ganger. Et par ganger forsøkte jeg Solvipect hostesaft, begge rundt pp11. Og jeg ble gravid. Tilfeldig? Helt sikkert, men var absolutt verdt å prøve og for meg funket det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Jeg har vært prøver rundt et år flere ganger. Et par ganger forsøkte jeg Solvipect hostesaft, begge rundt pp11. Og jeg ble gravid. Tilfeldig? Helt sikkert, men var absolutt verdt å prøve og for meg funket det jo.

Du har jo ingenting bevis som kan tilsi at dette funket for deg? Som du sier, det var nok tilfeldig. Da funker det ikke.....

Anonymkode: a21eb...217

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...