Gå til innhold

Informere hans nye dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Han godter seg sikkert over hvor opptatt ts er av ham, lenge etter bruddet. 

Anonymkode: 31338...536

Tror du at min ekssamboer er en tankeleser? Jeg har minimalt kontakt med han. 

Anonymkode: ebae4...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

~ m a u d e ~ skrev (2 timer siden):

Kjør på! 👍🏻

«jeg hører dere sier det, men jeg vil gjøre det likevel»

Det var du selv som opprettet tråden for å spørre. Hvorfor spørre hvis du ikke tar til deg fornuft? Og hvorfor skal andre kvinner ta til seg fornuft når du selv ikke gjør det? 

Nå har ikke alle som har svart i tråden sagt at jeg ikke skal advare. Er vel ingen logikk i at jeg skal høre på flertallet, når de som har vært for har hatt mye fornuftig å si. Jeg foretrekker å legge vekt på de som har erfaringer fra det samme, heller enn de som bare "synser" og ikke er i stand til å sette seg ordentlig inn i saken. 

Anonymkode: ebae4...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå har ikke alle som har svart i tråden sagt at jeg ikke skal advare. Er vel ingen logikk i at jeg skal høre på flertallet, når de som har vært for har hatt mye fornuftig å si. Jeg foretrekker å legge vekt på de som har erfaringer fra det samme, heller enn de som bare "synser" og ikke er i stand til å sette seg ordentlig inn i saken. 

Anonymkode: ebae4...5ac

Så du er ute etter å bekreftet det du allerede har bestemt deg for. Ikke noe poeng å opprette en tråd da . Men bare kjør på. Slike advarseler går i 99 prosent av tilfellene til helvete. Er exen din såpass syk som du sier så er det du og ungene som kommer til å få svi. Har opplevd dette selv, da jeg var ung og naiv, samt sett mange tilfeller. Høres ut som du ikke er helt ferdig med ham og ønsker å sabotere dette forholdet. Greit nok det, vi er ikke alle engler men vær ærlig med deg selv om motivene dine. 

Anonymkode: e4afd...819

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så du er ute etter å bekreftet det du allerede har bestemt deg for. Ikke noe poeng å opprette en tråd da . Men bare kjør på. Slike advarseler går i 99 prosent av tilfellene til helvete. Er exen din såpass syk som du sier så er det du og ungene som kommer til å få svi. Har opplevd dette selv, da jeg var ung og naiv, samt sett mange tilfeller. Høres ut som du ikke er helt ferdig med ham og ønsker å sabotere dette forholdet. Greit nok det, vi er ikke alle engler men vær ærlig med deg selv om motivene dine. 

Anonymkode: e4afd...819

Jeg har forklart flere ganger i tråden om hvorfor jeg ønsker å advare. Det er ingen her som kommer til å skjønne 100% uansett. Jeg kunne ha skrevet en hel bok det som har skjedd og alle detaljer går det ikke an å få frem her. Går det til helvete med å advare har jeg iallefall prøvd. God følelse det også, at jeg har gjort mitt for at ikke noen andre skal trenge å bli utsatt for det samme.

Jeg er ferdig med han, som jeg også har skrevet tidligere. Den dagen jeg fant ut sannheten om han forsvant alle følelsene, da han ikke er den personen som han utga seg for å være. 

Anonymkode: ebae4...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsepims skrev (På 17.10.2021 den 8.45):

I utgangspunktet så tenker jeg at du ikke burde. For din egen sjelefred så burde du slette han fra FB, og alle andre plattformer hvor du kan følge med på hva som skjer i livet hans. Når felles bekjente sladrer om han til deg så kan dupent informere de om nettopp dette, at du er ikke interessert i sladder om eksen, og at han er ikke ditt ansvar. 

Kloke ord❤️

Anonymkode: 19b04...499

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Limt inn fra "Det norske leksikon": Narsissistisk personlighetsforstyrrelse er en diagnose innenfor diagnosesystemet DSM-V, men den er ikke inkludert i ICD-10 (WHO).

Ja, jeg har høy moral, og vil gjerne tro det beste om andre mennesker. Det var etter 20 år med mye løgner og manipulering at jeg ved å se i hans mobil fant ut den hele og fulle sannheten om han.

Han forlot ikke meg, selvfølgelig kastet jeg han på dør da sannheten kom for dagen. 

Jeg er snill og god, slik omtalte t.o.m min ekssamboer meg. 

Du har mye beskyldinger mot meg. Kanskje hadde du vært mer opplyst dersom du hadde lest hele tråden. Og nei, jeg er ikke ute av balanse, men selvfølgelig har det påvirket meg å bli utsatt for en slik oppførsel som min eksssmboer hadde. 

 

 

Anonymkode: ebae4...5ac

Tror det er F60. 81 i ICD - 10. Hvorfor har du «minimal kontakt» med han og ikke null kontakt?

Anonymkode: 43d64...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror det er F60. 81 i ICD - 10. Hvorfor har du «minimal kontakt» med han og ikke null kontakt?

Anonymkode: 43d64...946

Jeg skulle ønske jeg kunne hatt null kontakt med han, men enkelte ganger må vi avtale ting ang. barna. 

Anonymkode: ebae4...5ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror du at min ekssamboer er en tankeleser? Jeg har minimalt kontakt med han. 

Anonymkode: ebae4...5ac

Ja, det tror jeg. Narsissister er ofte gode på å lese og tolke andre, og også forutse andres tanker og mulige handlinger. Han vet nok hva du tenker på. Det er derfor du bør holde deg langt unna hans liv og unngå å legge mer ved på egobålet hans. 

Anonymkode: 31338...536

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...