AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #61 Del Skrevet 18. oktober 2021 Helt ærlig? Jeg tror ikke en mann som har en meget god jobb, er høytstående osv. er interessert i noe seriøst med en som oppfører seg slik som du gir inntrykk av i den tråden her. Anonymkode: 0e1fc...774 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #62 Del Skrevet 18. oktober 2021 Fokuser på hvordan mannen får deg til gøle deg framfor hva du tror han føler for deg. Får han her deg til å føle deg bra nå? Nei. Dermed skal du ikke ha noe mer med han å gjøre. Du skal finne en mann som får deg til å føle deg fantastisk. Også mellom datene. Fokuser på deg selv. Og ta lærdom. At man chatter i mange uker betyr ingen ting. Lurt å møtes noen ganger før du setter deg i den situasjonen at du har sex med noen, hvis det er en person du kan få følelser for. Bli kjent ansikt til ansikt. Anonymkode: e87fd...f85 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #63 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg vil ikke anbefale å bygge et forhold på psykiske spill og manipulering, som er det du beskriver her. Vil du ikke heller ha en god va relasjon hvor man har hverandre fordi man er glad i hverandre, og ikke pga desperasjon fordi den ene trekker seg unna? Anonymkode: f6d08...bc4 Enig. Gå videre ts, du fortjener bedre enn det her. Anonymkode: c5b0b...1c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 18. oktober 2021 #64 Del Skrevet 18. oktober 2021 Kan det ikke hende at han har en liten "connection hangover"? Kjæresten min er en sånn som gjerne trenger litt space etter å ha vært intenst sammen, være seg en helg med kun oss eller en liten ferie. Ikke at han forsvinner helt, men han er litt mindre "på" en dag eller så etter det. Det er bare for å hente seg litt inn igjen og finne tilbake til seg selv etter å ha vært tett på en annen over noe tid. Ingenting personlig i det, og han kan også ha det slik med venner og familie, men de trenger han nok lange pauser fra. Jeg var ikke klar over det da vi ble kjent, og nå som vi har vært sammen i noen år og har pratet mye om det, er det ikke noe jeg tenker på lenger. Men i starten var det stress, så skjønner følelsen din godt! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elekta Skrevet 18. oktober 2021 #65 Del Skrevet 18. oktober 2021 Hvordan går det ts? Svarte han noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 18. oktober 2021 #66 Del Skrevet 18. oktober 2021 Hvordan går det TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #67 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men er dette litt dårlig? Å ikke åpne og svare etter en så intim og god date? Anonymkode: e3426...3e2 Jo det er skikkelig rævhull oppførsel av ham, hvis det er så at han smiska og ga komplimenter for at dere skulle møtes til sex og kos, og han går videre etterpå bare sånn uten videre så er det skikkelig drittsekk av ham. Anonymkode: f6d08...bc4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. oktober 2021 #68 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 22.35): Jeg ble veldig revet med av de gode mld jeg fikk av han hver dag. Det gjør jo noe med oss, alle liker å få komplimenter. Og når jeg møter han var det bare enda mer fantastisk. Han har en meget bra jobb, en mann som virker veldig ordentlig og høyt stående. Han er bare så stille nå .... Anonymkode: e3426...3e2 Ja, om han var veldig på før møtet med deg og plutselig blir stille etterpå, er det grunn til å tro at han bare var ute etter sexen dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #69 Del Skrevet 19. oktober 2021 Marsipanmor skrev (13 timer siden): Kan det ikke hende at han har en liten "connection hangover"? Kjæresten min er en sånn som gjerne trenger litt space etter å ha vært intenst sammen, være seg en helg med kun oss eller en liten ferie. Ikke at han forsvinner helt, men han er litt mindre "på" en dag eller så etter det. Det er bare for å hente seg litt inn igjen og finne tilbake til seg selv etter å ha vært tett på en annen over noe tid. Ingenting personlig i det, og han kan også ha det slik med venner og familie, men de trenger han nok lange pauser fra. Jeg var ikke klar over det da vi ble kjent, og nå som vi har vært sammen i noen år og har pratet mye om det, er det ikke noe jeg tenker på lenger. Men i starten var det stress, så skjønner følelsen din godt! Kanskje? Jeg håper det. Han gratulerte meg idag med dagen igår blant annet. Jeg håper det er tilfellet at han bare ikke er helt på. Ser på facebook at han ikke ar vært aktiv på 16t nå. 😏Da er det kanskje en grunn for at han ikke svarer. Hvor lenge bør jeg vente på respons_? Anonymkode: e3426...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #70 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jo det er skikkelig rævhull oppførsel av ham, hvis det er så at han smiska og ga komplimenter for at dere skulle møtes til sex og kos, og han går videre etterpå bare sånn uten videre så er det skikkelig drittsekk av ham. Anonymkode: f6d08...bc4 Jeg blir bare oppriktig lei meg. Likte han så godt. Nesten en liten "kjærlighetssorg" igjen. Anonymkode: e3426...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 19. oktober 2021 #71 Del Skrevet 19. oktober 2021 Herregud menneske, CHILL! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #72 Del Skrevet 19. oktober 2021 Helt normal mannlig oppførsel dette. Sex utløser et fall i testosteron som gjør at han for en kort periode mister interessen for dama. Les om «the refractory period”. I denne perioden er han ikke i stand til/interessert i å ha sex og trekker seg unna/tar ikke kontakt. Damene er motsatt, etter sex er man mer «på» og vil ha kos, putesnakk og nærhet. Viktig å snakke om dette og være klar over forskjellen mellom kjønnene, og møtes på halvveien. Anonymkode: a68c1...aa8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #73 Del Skrevet 19. oktober 2021 Er lei og frustrert selv ifht lignende sak med han jeg dater. Han etterlyser at han vil høre mye fra meg, og når jeg gjør det så blir han mer stille. Når jeg holder litt tilbake blir han veldig pågående, sender masse bilder, meldinger osv. Vi hadde praten om eksklusivitet for ett par uker siden. Tror nok det gjør at han er tryggere på meg nå. Vet jeg bare må roe meg men hjelpes så frustrert man kan bli når han ber om noe og i perioder ikke gir det samme tilbake. Man sitter å føler man maser😔 Anonymkode: b5e25...ff9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #74 Del Skrevet 19. oktober 2021 Elekta skrev (21 timer siden): Hvordan går det ts? Svarte han noe? Han åpner ikke mld mine, men ser han er veldig lite aktiv. Så om han er travelt opptatt kan jo være. For alt jeg vet så kan det være at han vet hvor svak jeg er for han, så at han ikke orker å stresse med saken. Jeg kan ikke mase mer nå, så nå får det bli opp til han. Han var fantastisk å være med, nesten litt uvirkelig. (Jeg som alltid finner noe å "pirke" på. 😏) Før vi traff hverandre våknet jeg til morgen mld, ønsket meg en fin dag. Ble en vane å skrive med. Jeg høres kanskje gal ut, men det påvirket meg voldsomt. Anonymkode: e3426...3e2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #75 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt normal mannlig oppførsel dette. Sex utløser et fall i testosteron som gjør at han for en kort periode mister interessen for dama. Les om «the refractory period”. I denne perioden er han ikke i stand til/interessert i å ha sex og trekker seg unna/tar ikke kontakt. Damene er motsatt, etter sex er man mer «på» og vil ha kos, putesnakk og nærhet. Viktig å snakke om dette og være klar over forskjellen mellom kjønnene, og møtes på halvveien. Anonymkode: a68c1...aa8 Vel, renner folkeskikken og omtanken ut sammen med sæden og testosteronet da eller? Et forhold er ikke BARE sex, kan man ikke heve seg over driftene og slike ting som dette så får man holde seg til sexdukker. Anonymkode: f6d08...bc4 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #76 Del Skrevet 19. oktober 2021 Hei TS, vil bare dele min erfaring. Opplevd nettopp samme uro som deg. Jeg var på hyttetur med en som jeg liker veldig. Vi hadde 3 fantastiske dager sammen og jeg ble sinnsykt forelsket etter det. Han var på jobbreise dagen etter. Kommunikasjonen vår dabbet og jeg følte meg helt jævlig. Hadde i hodet masse dårlige tanker:( Imidlertid hadde han kontakt med meg disse dagene. Brukte ikke veldig lang tid for å åpne meldinger , snappet meg, men bare mye mindre enn vanlig. Så det var bare mitt syke hode som skapte uro og usikkerhet rundt det. Hvor mye tid gikk siden du hørte noe fra ham? Anonymkode: 6080b...d05 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #77 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei TS, vil bare dele min erfaring. Opplevd nettopp samme uro som deg. Jeg var på hyttetur med en som jeg liker veldig. Vi hadde 3 fantastiske dager sammen og jeg ble sinnsykt forelsket etter det. Han var på jobbreise dagen etter. Kommunikasjonen vår dabbet og jeg følte meg helt jævlig. Hadde i hodet masse dårlige tanker:( Imidlertid hadde han kontakt med meg disse dagene. Brukte ikke veldig lang tid for å åpne meldinger , snappet meg, men bare mye mindre enn vanlig. Så det var bare mitt syke hode som skapte uro og usikkerhet rundt det. Hvor mye tid gikk siden du hørte noe fra ham? Anonymkode: 6080b...d05 Tror nok også jeg ble litt overivrig på å få bekreftelse etter at vi møtte hverandre. Så tok det litt av for min del. Jeg skrev igår til han at jeg håpte han kunne si hvis det var noe, om det var ei annen ei osv. Skrev også at jeg syntes han virket så stille. Fikk tilbake på morgenen idag der han skreiv " Hva da...."🤷🏼♀ Jeg håper han kommer seg igjen. ☺ Så han ble litt mer på når du ga han litt opp? Anonymkode: e3426...3e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #78 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tror nok også jeg ble litt overivrig på å få bekreftelse etter at vi møtte hverandre. Så tok det litt av for min del. Jeg skrev igår til han at jeg håpte han kunne si hvis det var noe, om det var ei annen ei osv. Skrev også at jeg syntes han virket så stille. Fikk tilbake på morgenen idag der han skreiv " Hva da...."🤷🏼♀ Jeg håper han kommer seg igjen. ☺ Så han ble litt mer på når du ga han litt opp? Anonymkode: e3426...3e2 Du kommer i hvert fall til å skremme han vekk med denne intensiteten din. Om en mann hadde mast slik på meg, hadde jeg fått helt spader! Tenk å legge så mye makt hos en mann som det du gjør. Ta tilbake kontrollen over ditt eget liv! "Don`t waste your time on someone who is`nt willing to waste their time on you". Anonymkode: f4271...bfd 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #79 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Tror nok også jeg ble litt overivrig på å få bekreftelse etter at vi møtte hverandre. Så tok det litt av for min del. Jeg skrev igår til han at jeg håpte han kunne si hvis det var noe, om det var ei annen ei osv. Skrev også at jeg syntes han virket så stille. Fikk tilbake på morgenen idag der han skreiv " Hva da...."🤷🏼♀ Jeg håper han kommer seg igjen. ☺ Så han ble litt mer på når du ga han litt opp? Anonymkode: e3426...3e2 Å hjelpes. Å skrive noe slikt. Må fremstår du jo helt gal/needy. Det var IKKE et sjakktrekk. La nå mannen få puste! Anonymkode: aa26d...ae6 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #80 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tror nok også jeg ble litt overivrig på å få bekreftelse etter at vi møtte hverandre. Så tok det litt av for min del. Jeg skrev igår til han at jeg håpte han kunne si hvis det var noe, om det var ei annen ei osv. Skrev også at jeg syntes han virket så stille. Fikk tilbake på morgenen idag der han skreiv " Hva da...."🤷🏼♀ Jeg håper han kommer seg igjen. ☺ Så han ble litt mer på når du ga han litt opp? Anonymkode: e3426...3e2 Dette er ikke oppførsel som tyder på at han er spesielt interessert. Han hadde svart deg skikkelig på så direkte spørsmål i stedet for å være unnvikende. Du skrev jo hva du lurte på så «hva da» er dessverre ikke et godt tegn. Tenker at du bør prøve å få fokuset over på noe helt annet enn ham, selv om det er vanskelig nå når du er så betatt. Det er et ordtak som sier noe sånt som at en mann som lar deg gå og legge deg om kvelden uten at du vet hvor du har ham, ikke er noe å samle på. Du kan gjerne finne på tusen unnskyldninger for ham, men det virker dessverre som han prøver å fade deg ut. Det som er typisk for sånne som er veldig varm-aldri er at når han begynner å kjede seg/ikke får oppmerksomhet fra andre, så kommer han tilbake med full styrke på fine meldinger og en eller annen halvveis forklaring. Lett å bli hektet, men det er ikke bra for psyken å holde på med sånne. Se på væremåten hans og ikke det bildet du har i hodet av sånn du håper han er/skal være. Evt se kontrasten mellom de to. Du ville sikkert ikke behandlet en du var interessert i på den måten? Du kan gjerne unnskylde ham med at du er for «på», men det var jo også han tidligere og nå har han skiftet helt. Anonymkode: a51ed...9f1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå