Gå til innhold

Marie Melania Bjørnsen

Anya66

Anbefalte innlegg

Nå går denne shopping-galskapen helt bananas. Har vært gøy å følge henne, men nå gidder jeg ikke mer. Skjønner jo at de må ha større bolig, for det må da være vanskelig å få plass til alt? Og hun har null inntekt/aldri jobbet/studert psykologi ett år, hvis jeg har skjønt det rett? Pappas penger? Ja, jeg skjønner at hun sikkert er så hyggelig/empatisk/opptatt av mennesker som hun sier at hun er, men hvorfor har hun aldri jobbet? Sikkert fordomsfullt av meg, men jeg har ikke så mye respekt for folk som holder på sånn 🙃

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/13/2021 at 9:27 PM, Anya66 said:

Ser henne på snap, og lurer på hvem hun er og hva hun gjør?

Hvem bryr seg??????????????????????????????????????? Google henne da vel og ikke kom på KG med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (4 timer siden):

Nå går denne shopping-galskapen helt bananas. Har vært gøy å følge henne, men nå gidder jeg ikke mer. Skjønner jo at de må ha større bolig, for det må da være vanskelig å få plass til alt? Og hun har null inntekt/aldri jobbet/studert psykologi ett år, hvis jeg har skjønt det rett? Pappas penger? Ja, jeg skjønner at hun sikkert er så hyggelig/empatisk/opptatt av mennesker som hun sier at hun er, men hvorfor har hun aldri jobbet? Sikkert fordomsfullt av meg, men jeg har ikke så mye respekt for folk som holder på sånn 🙃

Hvis du har fulgt med, så jobber hun for sin far. Han har eget/egne firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (Akkurat nå):

Hvis du har fulgt med, så jobber hun for sin far. Han har eget/egne firma.

Hva heter den stillingen da, og hvor mange % stilling er det? Har fulgt henne siden lenge før hun ble gravid, og har aldri hørt henne nevne jobb. Og hun trasker jo rundt i byen og handler hele dagen. Men sorry at jeg ikke har fått med meg det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (2 minutter siden):

Hva heter den stillingen da, og hvor mange % stilling er det? Har fulgt henne siden lenge før hun ble gravid, og har aldri hørt henne nevne jobb. Og hun trasker jo rundt i byen og handler hele dagen. Men sorry at jeg ikke har fått med meg det.

Jodda, hun nevnte for ei lita stund siden at hun skulle begynne å jobbe igjen etter svangerskapspermisjonen. Og Asif skulle ha pappapermisjon.

Jeg beklager virkelig, men jeg vet ikke hva stillingstittelen hennes er, hvor stor stillingsandel, eller hvor mye hun får i brutto timelønn/månedslønn. Men, du er velkommen til å sende henne ei melding på Snap, eller Insta, så da får du nok svar fra henne selv. Bedre det, enn å stole på det som skrives her i Kvinneguiden ☺️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (4 minutter siden):

Hun har nevnt at hun jobber hjemme fra for sin far.  Så det er riktig som vedkommende du har siterer sier. Om hun jobber eller "jobber", det kan jeg ikke si noe på. Men jeg har mine meninger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whitesnake69 skrev (15 timer siden):

Nå får hun jo servert alt på døra, ja til og med kaffe. Tviler vel på at de har en kasserolle i den leiligheta 😂 Fulgte henne en stund men orket rett og slett ikke den pengegalskapen lenger. Det er shopping i det uendelige dagen lang. Synd for hun virker snill og alt det der men det ble too much. 

Enig, helt sprøtt alt. Hun lever ikke i den virkelige verden. Ille å se all den pengegaloppen. Shopping shopping og ter seg som en liten jente

Klær og oppførsel

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte henne ei stund etter at hun dukket opp i utforsk, veldig søt og virker for all del godhjerta og snill

Men jeg måtte bare avfølge, hun ble rett og slett for mye. Snakker på innpust og utpust, veldig hektisk og tar opp temaer innen psykologi som om hun skulle vært utdannet psykolog, der hun gir klare anbefalinger. Skal liksom gå i dybden av forskjellige emner/temaer uten å ha kyndig utdannelse. Som da hun gikk i «dybden» av narsissisme og sosiopati. 

På toppen av det hele kommer shopping-banonzaen der hun handler i hytt og gevær. Absolutt alt av mat levert på døren. Hva når babyen blir eldre, skal den også få levert middag på døren? Hva med å samles rundt middagsbordet som de fleste barnefamilier gjør?

Hun prøver å fremstå som dyp og et tenkende menneske, men for meg så fremstår hun overflatisk og har lite å bidra med. Hvis noen sliter så håper jeg de oppsøker fagutdannet hjelp og ikke Marie.

Men for all del; absolutt søt og snill. Og noe naiv. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiljeDille skrev (17 minutter siden):

Studerte hun ikke psykologi? Også har hun vel gått på BI 🤔?

Hun studerte noe psykologi-greier i ett år 🙃. Har aldri hørt om at hun har studert på BI, men vet ikke. Kanskje hun er et typisk eksempel på rikmannsdatter som ikke behøver å gjøre noe? Var morsomt å følge henne et par år, men så begynte liksom den måten å leve på bli rar og kjedelig 🙃. Men unner henne alt godt 🙂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (18 minutter siden):

Hun studerte noe psykologi-greier i ett år 🙃. Har aldri hørt om at hun har studert på BI, men vet ikke. Kanskje hun er et typisk eksempel på rikmannsdatter som ikke behøver å gjøre noe? Var morsomt å følge henne et par år, men så begynte liksom den måten å leve på bli rar og kjedelig 🙃. Men unner henne alt godt 🙂

Jo, sjekket opp i det. Hun studerte en periode på BI, og var med i sangruppa fremmes fatales. Søker man dem opp på insta er hun med i bilde nr to nedenfra.

forøvrig enig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Cornett skrev (10 timer siden):

Enig, helt sprøtt alt. Hun lever ikke i den virkelige verden. Ille å se all den pengegaloppen. Shopping shopping og ter seg som en liten jente

Klær og oppførsel

Skader det noen hva hun bruker penger på og at hun shopper? 

Det skader ingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (9 minutter siden):

Skader det noen hva hun bruker penger på og at hun shopper? 

Det skader ingen. 

Det syder av misunnelse innpå her, trist.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
Skogstrolle skrev (2 timer siden):

Det og blande seg bort i hva andre mennesker bruker sine egne penger på er smålig gjort av dem og du har rett i at det må være misunnelse. 

Hvis man synes det et så ille og se at hun shopper og bestiller mat får de avfølge henne i stedet for og kritisere henne for hva hun bruket pengene sine på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei helg i London og hun har glemt hvordan hun snakker norsk… 

Det sjalu og misunnelig-kortet er ganske oppbrukt. Aldri i livet om jeg hadde ønsket et liv der dagene besto av å gå rundt å shoppe. Shopping er noe som står veldig langt nede på lista mi over ting jeg liker å gjøre. Dessuten er det ekstremt lite bærekraftig og miljøvennlig med en sånn livsstil

Jeg tror heller ikke det er sunt at barn og ungdom ikke lærer seg at man må yte for å kunne nyte. Den livsstilen Marie promoterer er en livsstil jeg aldri i livet hadde ønsket for mine barn og min familie. Jeg finnes ikke et fnugg misunnelig på Marie sine dager eller levemåte, ikke i det hele tatt. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
skruf skrev (8 minutter siden):

Ei helg i London og hun har glemt hvordan hun snakker norsk… 

Det sjalu og misunnelig-kortet er ganske oppbrukt. Aldri i livet om jeg hadde ønsket et liv der dagene besto av å gå rundt å shoppe. Shopping er noe som står veldig langt nede på lista mi over ting jeg liker å gjøre. Dessuten er det ekstremt lite bærekraftig og miljøvennlig med en sånn livsstil

Jeg tror heller ikke det er sunt at barn og ungdom ikke lærer seg at man må yte for å kunne nyte. Den livsstilen Marie promoterer er en livsstil jeg aldri i livet hadde ønsket for mine barn og min familie. Jeg finnes ikke et fnugg misunnelig på Marie sine dager eller levemåte, ikke i det hele tatt.Det er din mening om dette. 

Jo mange av dem som kritiserer hennes bruk av penger er sjalu og misunnelig. Flere av dem har hatt godt av og høre Marie sitt budskap og og dømme andre mennesket og det og være seg selv. 

Nå er det neppe ungdommer som følger henne. Jeg vil tro hun heller når ut til folk i alderen 25-35 år. 

Hennes pengebruk skader ingen andre og hvis folk ikke liker og følge med hennes måte og leve på så får dem trykke avfølg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som ikke har noe fint å si om Marie, hvorfor gidder dere å følge henne på Snap/Insta, for så å kritisere det dere har sett/hørt her på Kvinneguiden?

Jodda, hun shopper og hun har sin egen, spesielle stil. Men hun er seg selv, og hun later ikke som hun er noen andre!

Marie er født inn i en velstående familie, så dette er et liv hun er vant med. Jeg skjønner at livet hun lever kan provosere, men det er hennes liv.

Avfølg henne om du misliker hennes livsstil. Eller er du en av dem som bare må ha din dose Marie, fordi du eeelsker å rakke ned på henne etterpå? Patetiske troll!!!

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Skogstrolle skrev (1 time siden):

Dere som ikke har noe fint å si om Marie, hvorfor gidder dere å følge henne på Snap/Insta, for så å kritisere det dere har sett/hørt her på Kvinneguiden?

Jodda, hun shopper og hun har sin egen, spesielle stil. Men hun er seg selv, og hun later ikke som hun er noen andre!

Marie er født inn i en velstående familie, så dette er et liv hun er vant med. Jeg skjønner at livet hun lever kan provosere, men det er hennes liv.

Avfølg henne om du misliker hennes livsstil. Eller er du en av dem som bare må ha din dose Marie, fordi du eeelsker å rakke ned på henne etterpå? Patetiske troll!!!

Enig. Dette er hennes liv og hun skader ingen med og leve som hun gjør. At folk velger og følge med henne på sosiale medier når de blir provoserte av og følge livet hennes  at de må slenge dritt om henne her sier så mye om dem. Det viser at janteloven dessverre fortsatt er rådende og at folk fordømmelse måtene andre lever på. 

Det er så flott at de som rakker ned på måten hun lever på selv er 100% perfekt.

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (20 timer siden):

Jeg er ikke misunnelig 🙂. Det ble bare gørrkjedelig å følge henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Viki6 skrev (1 time siden):

Jeg er ikke misunnelig 🙂. Det ble bare gørrkjedelig å følge henne.

Regner med du avfølger henne når du synes det er gørrkjedelig og følge henne? Vi har alle våre valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...