Gå til innhold

Marie Melania Bjørnsen


Anya66

Anbefalte innlegg

Jeg syns det bare virker mer og mer som påklistret kliss alt sammen… hun virker egentlig grunn og hovedfokuset i livet er shopping, take-away og dill dall. Hun ønsker nok å fremstå som noe hun ikke er…

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zurazurafina skrev (På 2.11.2023 den 19.30):

Jeg syns det bare virker mer og mer som påklistret kliss alt sammen… hun virker egentlig grunn og hovedfokuset i livet er shopping, take-away og dill dall. Hun ønsker nok å fremstå som noe hun ikke er…

I mine øyne tørr hun noe de fleste av oss ikke kan og være seg selv og hun tørr og skille seg ut. Janteloven herjer dessverre enda :( 

 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 4.11.2023 den 15.20):

I mine øyne tørr hun noe de fleste av oss ikke kan og være seg selv og hun tørr og skille seg ut. Janteloven herjer dessverre enda :( 

 

Så hun glemte å sette på filter på de snappene hvor hun var ute å gikk igår. Så befriende!! Hun er jo så flott, skulle ønske hun kunne være litt modig der også og bare snappe uten glamfilter 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har kjøpt meg hverdagsøredobber til litt over 7 000,-. Hvorfor bruke så mye penger på noe som kun skal brukes ved spesielle anledninger?

Endret av Skogstrolle
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (22 timer siden):

Jeg har kjøpt meg hverdagsøredobber til litt over 7 000,-. Hvorfor bruke så mye penger på noe som kun skal brukes ved spesielle anledninger?

Blir hennes eget valg om hva hun vil bruke sine egne penger på. Ingen av oss har noe med å blande seg bort i hva andre kjøper seg og hva prisen på det man kjøper er. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cornett skrev (23 timer siden):

Altså hvor fjern fra virkeligheten går det an å komme??? Vise oss "hverdagsøredobber" som hun sier🥴Til 4500 kr

Hennes eget valg hva hun ønsker å bruke penger på, og om øredobber koster 100 kr eller 4500 kr så er det noe vi ikke har noe med å blande oss bort i. 

 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Hennes eget valg hva hun ønsker å bruke penger på, og om øredobber koster 100 kr eller 4500 kr så er det noe vi ikke har noe med å blande oss bort i. 

 

Har man råd til så dyre øredobber,  er det hvertfall ren idioti å legge de i en skuff 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (22 minutter siden):

Har man råd til så dyre øredobber,  er det hvertfall ren idioti å legge de i en skuff 😆

Enig med du 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig hatt sansen for Marie og hvordan hun er seg selv, men nå synes jeg hun begynner å bli taktløs. Akkurat nå er ikke tidspunktet å flashe smykker og skjerf fra dødsdyre merker, AirPods osv. for ikke å snakke om en frognerleilighet hvor de har noen til å pusse opp alt. 
 

Jeg vet veldig godt at alle har forskjellig økonomi og at hun har levd et behagelig liv, men hun må jo ha fått med seg problemene til folk om dagen - og det er ingen, absolutt ingen, som trenger å se unpacking av LV og Dior smykker nå. 
 

Kjøp hva du vil, få mat levert på døren flere ganger om dagen så mye du vil, men det trenger ikke dokumenteres alt sammen?

Endret av Fruen92
La til litt.
  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen92 skrev (1 time siden):

Jeg har egentlig hatt sansen for Marie og hvordan hun er seg selv, men nå synes jeg hun begynner å bli taktløs. Akkurat nå er ikke tidspunktet å flashe smykker og skjerf fra dødsdyre merker, AirPods osv. for ikke å snakke om en frognerleilighet hvor de har noen til å pusse opp alt. 
 

Jeg vet veldig godt at alle har forskjellig økonomi og at hun har levd et behagelig liv, men hun må jo ha fått med seg problemene til folk om dagen - og det er ingen, absolutt ingen, som trenger å se unpacking av LV og Dior smykker nå. 
 

Kjøp hva du vil, få mat levert på døren flere ganger om dagen så mye du vil, men det trenger ikke dokumenteres alt sammen?

Hun viser fram hva hun kjøper pga at følgerne hennes etterspør det. 

Jeg har ingen interesse av å se utpakking av hverken Louis Vuitton, eller båtis fra Hennig Olsen, så jeg skjønner ikke følgernes interesse av det. For meg ser det ut som det heller skaper misunnelse og at det gjøres narr av det i ulike fora.

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (57 minutter siden):

Hun viser fram hva hun kjøper pga at følgerne hennes etterspør det. 

Jeg har ingen interesse av å se utpakking av hverken Louis Vuitton, eller båtis fra Hennig Olsen, så jeg skjønner ikke følgernes interesse av det. For meg ser det ut som det heller skaper misunnelse og at det gjøres narr av det i ulike fora.

 

Mulig følgerne etterspør det, men hun må da vitterlig vise at hun har kjøpt noe på disse butikkene i forkant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen92 skrev (10 timer siden):

Mulig følgerne etterspør det, men hun må da vitterlig vise at hun har kjøpt noe på disse butikkene i forkant.

Det er en merkelig greie dette med å vise frem innkjøp eller haul som de kaller det. Så lenge følgere synes slikt er interessant så får de det de ber om. 

Om influensere ønsker å vise frem dyre smykker og vesker så helt i orden for meg. Jeg har ikke noe med hva andre mennesker bruker sine egne penger på. 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fruen92 skrev (23 timer siden):

Jeg har egentlig hatt sansen for Marie og hvordan hun er seg selv, men nå synes jeg hun begynner å bli taktløs. Akkurat nå er ikke tidspunktet å flashe smykker og skjerf fra dødsdyre merker, AirPods osv. for ikke å snakke om en frognerleilighet hvor de har noen til å pusse opp alt. 
 

Jeg vet veldig godt at alle har forskjellig økonomi og at hun har levd et behagelig liv, men hun må jo ha fått med seg problemene til folk om dagen - og det er ingen, absolutt ingen, som trenger å se unpacking av LV og Dior smykker nå. 
 

Kjøp hva du vil, få mat levert på døren flere ganger om dagen så mye du vil, men det trenger ikke dokumenteres alt sammen?

Pengene hennes gjør hvertfall ikke til at hun har stil og klasse🙈Hun ser ut som en forvokst 1.klassing i hvordan hun oppfører seg og kler seg🥴

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (19 timer siden):

Pengene hennes gjør hvertfall ikke til at hun har stil og klasse🙈Hun ser ut som en forvokst 1.klassing i hvordan hun oppfører seg og kler seg🥴

Om man ikke liker hvordan andre kler seg trenger man ikke si det høyt. Det synes jeg er et usaklig argument som går på personen.

Man går ikke bort til en fremmed på gaten for å si at han eller hun ikke kan å kle seg. 

Det er slike kommentarer som beviser at noen her inne fortsatt støtter janteloven at man ikke skal tro at man er noe. 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (5 timer siden):

Om man ikke liker hvordan andre kler seg trenger man ikke si det høyt. Det synes jeg er et usaklig argument som går på personen.

Man går ikke bort til en fremmed på gaten for å si at han eller hun ikke kan å kle seg. 

Det er slike kommentarer som beviser at noen her inne fortsatt støtter janteloven at man ikke skal tro at man er noe. 

 

Har ikke noe med janteloven å gjøre! Hun er barnslig, godtroende og tror hun forstår mennesker. Hvordan kan hun forstå mennesker etter å ha levd et liv på Frogner. Rosa rosa rosa, og tights, blandet med YSL og  Van Clefe, harry😳🙈

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cornett skrev (13 timer siden):

Har ikke noe med janteloven å gjøre! Hun er barnslig, godtroende og tror hun forstår mennesker. Hvordan kan hun forstå mennesker etter å ha levd et liv på Frogner. Rosa rosa rosa, og tights, blandet med YSL og  Van Clefe, harry😳🙈

Jo janteloven skinner igjennom når argumentet er at hun har levd et liv på Frogner, bruker rosa klær, YSL osv. Det argumentet oser av sjalusi og jantelov. 

Tror hun forstår mennesker bedre enn folk som fordømmer andre etter levemåte og klesstil. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er nysgjerrig på hva dem jobber med,siden hun har råd til fly rundt og drikke kaffe fra Starbucks hele tiden og handle i dyre dommer.🙈Hun er litt mye,men liker hun.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lew skrev (28 minutter siden):

Jeg er nysgjerrig på hva dem jobber med,siden hun har råd til fly rundt og drikke kaffe fra Starbucks hele tiden og handle i dyre dommer.🙈Hun er litt mye,men liker hun.

Tror A jobber innen noe med bil.  Hun har jobbet for faren sin,men nå driver hun bare med en egen snap kanal som veileder og samtaler med folk i. Hun kommer vell fra en ganske så rik familie, så det drypper kanskje litt på henne enda. Jeg liker henne, hun er noe for seg selv. Men har mye godhet i seg

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (På 19.11.2023 den 16.09):

Altså hvor fjern fra virkeligheten går det an å komme??? Vise oss "hverdagsøredobber" som hun sier🥴Til 4500 kr

Tja. Jeg har også noen som koster mer enn det. Enkle og fine. 

Festøredobber kjøper jeg billig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...