koldbruna Skrevet 8. oktober 2005 #81 Skrevet 8. oktober 2005 Full eller at det lukter alkohol av henne er for meg det samme.Uansett mener jeg det rette er å varsle barnevernet.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #82 Skrevet 8. oktober 2005 Full eller at det lukter alkohol av henne er for meg det samme.Uansett mener jeg det rette er å varsle barnevernet. ← For deg ja.....Tror neppe bv er i stand til å tolke dette selv, så da bør en være både konkret og presis i sine meldinger.
Gjest Violetta Skrevet 8. oktober 2005 #83 Skrevet 8. oktober 2005 For deg ja.....Tror neppe bv er i stand til å tolke dette selv, så da bør en være både konkret og presis i sine meldinger. ← Så du har større tro på en butikkansatts evne til å vurdere en mor enn en som jobber i barnevernet?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #84 Skrevet 8. oktober 2005 Så du har større tro på en butikkansatts evne til å vurdere en mor enn en som jobber i barnevernet? ← Nei, det har jeg da overhodet ikke. Men barnevernets evne til å vurdere meldinger de får inn har jeg heller ikke tiltro til.
Gjest Violetta Skrevet 8. oktober 2005 #85 Skrevet 8. oktober 2005 Nei, det har jeg da overhodet ikke. Men barnevernets evne til å vurdere meldinger de får inn har jeg heller ikke tiltro til. ← Hva er da ditt alternativ til å si fra til barnevernet om problemet til trådstarter er et reellt problem?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #86 Skrevet 8. oktober 2005 Hva er da ditt alternativ til å si fra til barnevernet om problemet til trådstarter er et reellt problem? ← Har jeg ikke allerede sagt det? Vær konkret og saklig dersom man sender melding til bv.
koldbruna Skrevet 9. oktober 2005 #87 Skrevet 9. oktober 2005 For deg ja.....Tror neppe bv er i stand til å tolke dette selv, så da bør en være både konkret og presis i sine meldinger. ← Jeg mener at barnevernet vet åssen de skal takle det. Jeg vet også hva det vil si å vokse opp i ett hjem der alkohol er en del av hverdagen. Jeg er bitter på de som visste,men som ikke gjorde noe. Tenker på barnets beste-og det er vel det viktigste.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #88 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg mener at barnevernet vet åssen de skal takle det. Jeg vet også hva det vil si å vokse opp i ett hjem der alkohol er en del av hverdagen. Jeg er bitter på de som visste,men som ikke gjorde noe. Tenker på barnets beste-og det er vel det viktigste. ← Hva er problemet med å være konkret? Kanskje ikke så rart at man ikke gjør noe når alt bare blir et rør.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå