Gå til innhold

mor og barn i butikken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Full eller at det lukter alkohol av henne er for meg det samme.Uansett mener jeg det rette er å varsle barnevernet.

:frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Full eller at det lukter alkohol av henne er for meg det samme.Uansett mener jeg det rette er å varsle barnevernet.

:frustrert:

For deg ja.....Tror neppe bv er i stand til å tolke dette selv, så da bør en være både konkret og presis i sine meldinger.

Gjest Violetta
Skrevet
For deg ja.....Tror neppe bv er i stand til å tolke dette selv, så da bør en være både konkret og presis i sine meldinger.

Så du har større tro på en butikkansatts evne til å vurdere en mor enn en som jobber i barnevernet?

Skrevet
Så du har større tro på en butikkansatts evne til å vurdere en mor enn en som jobber i barnevernet?

Nei, det har jeg da overhodet ikke. Men barnevernets evne til å vurdere meldinger de får inn har jeg heller ikke tiltro til.

Gjest Violetta
Skrevet
Nei, det har jeg da overhodet ikke. Men barnevernets evne til å vurdere meldinger de får inn har jeg heller ikke tiltro til.

Hva er da ditt alternativ til å si fra til barnevernet om problemet til trådstarter er et reellt problem?

Skrevet
Hva er da ditt alternativ til å si fra til barnevernet om problemet til trådstarter er et reellt problem?

Har jeg ikke allerede sagt det? Vær konkret og saklig dersom man sender melding til bv.

Skrevet

Jeg mener at barnevernet vet åssen de skal takle det.

Jeg vet også hva det vil si å vokse opp i ett hjem der alkohol er en del av hverdagen.

Jeg er bitter på de som visste,men som ikke gjorde noe.

Tenker på barnets beste-og det er vel det viktigste.

Skrevet
Jeg mener at barnevernet vet åssen de skal takle det.

Jeg vet også hva det vil si å vokse opp i ett hjem der alkohol er en del av hverdagen.

Jeg er bitter på de som visste,men som ikke gjorde noe.

Tenker på barnets beste-og det er vel det viktigste.

Hva er problemet med å være konkret? Kanskje ikke så rart at man ikke gjør noe når alt bare blir et rør.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...