AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #21 Skrevet 2. oktober 2021 Takk for svar dere. Jeg har sikkert mer å komme med av følelser i løpet av uka Anonymkode: b4a70...025 1
Fireflies Skrevet 2. oktober 2021 #22 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Takk for svar dere. Jeg har sikkert mer å komme med av følelser i løpet av uka Anonymkode: b4a70...025 Selv om du har dusjet så kan du reise ned på overgrepsmottaket for å snakke med dem og få råd til videre handling. Ta vare på deg selv. ❤️ 17
Troyamin Skrevet 2. oktober 2021 #23 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har dessverre dusjet. Jeg måtte bare få han "av" meg Anonymkode: b4a70...025 Du kan likevel ta turen. 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #24 Skrevet 2. oktober 2021 Fireflies skrev (46 minutter siden): Selv om du har dusjet så kan du reise ned på overgrepsmottaket for å snakke med dem og få råd til videre handling. Ta vare på deg selv. ❤️ Takk. Jeg får se hva jeg gjør. Jeg vet ikke om jeg klarer å gjøre noe mer utav det enn å bare synes det var vondt og kjipt Anonymkode: b4a70...025 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #25 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Jeg får se hva jeg gjør. Jeg vet ikke om jeg klarer å gjøre noe mer utav det enn å bare synes det var vondt og kjipt Anonymkode: b4a70...025 Regner med du ikke vil date han mer. Har du sagt i fra? Hva sa du når du dro? Anonymkode: 4b146...629
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #26 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Regner med du ikke vil date han mer. Har du sagt i fra? Hva sa du når du dro? Anonymkode: 4b146...629 Det var ikke date. Jeg var ute med min venninnegjeng også kom vi i prat i baren. Vi var hos han, så jeg sa bare at jeg hadde glemt av en frokostavtale med mine foreldre og måtte derfor hjem for å sove, så han sa ikke så mye mer enn "hadet". Anonymkode: b4a70...025 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #27 Skrevet 2. oktober 2021 Ta en tur på overgrepsmottaket. Der vil du kunne få pratet igjennom dette på en bra måte. Det kan være med på å forebygge problemer for deg senere Anonymkode: 7c385...7f8 9
Gjest Warrior Skrevet 2. oktober 2021 #29 Skrevet 2. oktober 2021 Selvfølgelig er det overgrep. Et nei er et nei. Alltid! Du har god grunn til å anmelde den hendelsen. Overgrep/voldtekt er det verste som finnes synes jeg og bør alltid anmeldes så de som driver med overgrep kan lære seg at sånt er aldri greit.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #30 Skrevet 2. oktober 2021 Dette er et overgrep, men i motsetning til de andre her inne så tviler jeg på at du kommer særlig langt med å anmelde noe som helst. Det blir en sånn ord mot ord situasjon, du var frivillig med han hjem, hadde sex frivillig to ganger, og ble til morgenen etter. Han kommer til å si du var med på det, du sier noe annet, umulig å bevise noe og der står saken. Ta det som lærdom til neste gang om å ikke bli med vilkårlige folk hjem for sex, være edru nok til å si tydelig nei og gå derifra, og hvis du opplever overgrep en annen gang så dra rett til overgrepsmottaket. Anonymkode: ecb58...302 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #31 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Dette er et overgrep, men i motsetning til de andre her inne så tviler jeg på at du kommer særlig langt med å anmelde noe som helst. Det blir en sånn ord mot ord situasjon, du var frivillig med han hjem, hadde sex frivillig to ganger, og ble til morgenen etter. Han kommer til å si du var med på det, du sier noe annet, umulig å bevise noe og der står saken. Ta det som lærdom til neste gang om å ikke bli med vilkårlige folk hjem for sex, være edru nok til å si tydelig nei og gå derifra, og hvis du opplever overgrep en annen gang så dra rett til overgrepsmottaket. Anonymkode: ecb58...302 Dette var urettferdig av deg. Jeg samtykket til sex, men når spørsmålet kom til analsex sa jeg tydelig ifra at det var ikke ønskelig. Hva er mer tydelig enn "Nei takk, jeg vil ikke"? Han aksepterte det så, og jeg valgte å bli. Det var et helg legitimt spørsmål fra han og han aksepterte svaret. Så går det en liten stund hvor han plutselig bestemmer seg for at vi skal ha analsex alikevel og velger så å penetrere meg selv om jeg sier nei, sier det gjør vondt og at jeg ikke vil. Jeg er også i en stilling hvor han har overtaket og jeg klarer ikke å få han av meg før han er ferdig. Jeg kler så på meg og drar. Jeg ble ikke igjen til morgenen etter. Argumentet ditt "edru til å si tydelig ifra" er hårreisende, for da burde han ikke hatt sex i det hele tatt med meg hvis jeg ikke var i stand til å gi et tydelig nok svar og da regnes det i hvert fall som voldtekt. Jeg skulle ikke ha blitt med han hjem, men han er en person i et omsorgsyrke hvor man virkelig tror bedre om folk. Jeg pleier ikke å være med folk hjem på den måten fordi dette er/var en frykt og den ene gangen jeg gav noen en sjanse så skal jeg forlate kvelden med en vond bismak og kjip opplevelse. Anonymkode: b4a70...025 24 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #32 Skrevet 2. oktober 2021 Betenkelig at en slik mann jobber med omsorg😬 Det var soleklar voldtekt, ferdig snakka. Anonymkode: 27658...188 11
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #33 Skrevet 2. oktober 2021 Og! Hadde blitt meget overrasket om han ikke har gjort det der før. Bare voldtar noen i analen cool as a cucumber. Det er faen drøyt. Huff, Ts. Det var ikke din feil! Har du tatt kontakt med noen? Har du noen å snakke med? Anonymkode: 27658...188 15
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #34 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og! Hadde blitt meget overrasket om han ikke har gjort det der før. Bare voldtar noen i analen cool as a cucumber. Det er faen drøyt. Huff, Ts. Det var ikke din feil! Har du tatt kontakt med noen? Har du noen å snakke med? Anonymkode: 27658...188 Jeg vil ikke snakke om det helt enda. Jeg vet ikke hva jeg føler rundt alt dette og hadde håpet det bare kunne gå over av seg selv. Jeg er bare nummen. Har ikke fått i meg mat i dag eller sovet noe særlig, og senga mi er våt av svette etter en kort stund. Anonymkode: b4a70...025 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #35 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg vil ikke snakke om det helt enda. Jeg vet ikke hva jeg føler rundt alt dette og hadde håpet det bare kunne gå over av seg selv. Jeg er bare nummen. Har ikke fått i meg mat i dag eller sovet noe særlig, og senga mi er våt av svette etter en kort stund. Anonymkode: b4a70...025 Du bestemmer ❤ Er det noe vi i tråden kan gjøre for deg? Anonymkode: 27658...188 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #36 Skrevet 2. oktober 2021 Du ble voldtatt. ingenting kan rettferdiggjøre det. De som prøver å forsvare en voldtekt kan faktisk jobbe med seg selv, ikke dra inn drittmeningene sine inn i denne tråden. Håper du klarer å prate med noen om dette og får støtte for dette er for mye å stå i alene ❤️ Anonymkode: 1becd...539 13
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #37 Skrevet 2. oktober 2021 Bli ferdig med saken fortest mulig. Anonymkode: 4b146...629
Maleficenta Skrevet 2. oktober 2021 #38 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg var på byen i går og ble med en fyr hjem. Jeg pleier ikke å gjøre slikt, men vi fant virkelig tonen og han jobber i samme yrket som meg så jeg trodde han var en kjernekar. Vi har sex hjemme hos han og virkelig koser oss. Så spør han om vi kan ha analsex noe jeg sier nei takk til. I løpet av natta da vi har runde nr 2 så sier han "nå har vi analsex" og presser den inn i rumpa. Jeg sier jo nei og at det er vondt men han fortsetter. Jeg er vel bare litt målløs nå. Jeg skjønner ikke helt hva som skjedde og hva jeg skal gjøre nå. Anonymkode: b4a70...025 det er voldtekt 6
Maleficenta Skrevet 2. oktober 2021 #40 Skrevet 2. oktober 2021 Troyamin skrev (4 timer siden): Du kan likevel ta turen. kan være det er bevis likevel og i form av rifter eller noe 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå