Gå til innhold

Er dette overgrep?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på byen i går og ble med en fyr hjem. Jeg pleier ikke å gjøre slikt, men vi fant virkelig tonen og han jobber i samme yrket som meg så jeg trodde han var en kjernekar. Vi har sex hjemme hos han og virkelig koser oss. Så spør han om vi kan ha analsex noe jeg sier nei takk til. I løpet av natta da vi har runde nr 2 så sier han "nå har vi analsex" og presser den inn i rumpa. Jeg sier jo nei og at det er vondt men han fortsetter. 

Jeg er vel bare litt målløs nå. Jeg skjønner ikke helt hva som skjedde og hva jeg skal gjøre nå. 

Anonymkode: b4a70...025

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er overgrep, ingen tvil om det.

Skrevet

Det er voldtekt! Det er absolutt ikke greit. 

Anonymkode: 27658...188

• Liker 28
Skrevet

Det er ikke greit når du føler at det ikke var greit. Og han gjorde noe du sa du ikke ville og viste han han gikk over dine grenser. Hvordan har du det nå? Håper du slipper å se han igjen!

Anonymkode: 087db...0e8

• Liker 16
Skrevet

Ja, det er helt klart overgrep. Du sa nei. 

Er dette en kollega? 

• Liker 15
Skrevet
CorvusCorax skrev (3 minutter siden):

Ja, det er helt klart overgrep. Du sa nei. 

Er dette en kollega? 

Nei, samme yrkesretning men ikke kollega

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke greit når du føler at det ikke var greit. Og han gjorde noe du sa du ikke ville og viste han han gikk over dine grenser. Hvordan har du det nå? Håper du slipper å se han igjen!

Jeg vet ikke. Føler meg egentlig bare veldig tom. Klarer ikke å sette helt ord på situasjonen

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke. Føler meg egentlig bare veldig tom. Klarer ikke å sette helt ord på situasjonen

Det er ofte slik etter slike situasjoner. Jeg føler med deg! Beklager at du også måtte oppleve en egoistisk og ond mann! Sriv journal det pleier å hjelpe. Det gjør det lettere å sette ord på følelser. Og ta vare på deg selv <3! Klem

• Liker 7
Skrevet

Ja, det er det😢.

Anonymkode: d2bbc...155

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg var på byen i går og ble med en fyr hjem. Jeg pleier ikke å gjøre slikt, men vi fant virkelig tonen og han jobber i samme yrket som meg så jeg trodde han var en kjernekar. Vi har sex hjemme hos han og virkelig koser oss. Så spør han om vi kan ha analsex noe jeg sier nei takk til. I løpet av natta da vi har runde nr 2 så sier han "nå har vi analsex" og presser den inn i rumpa. Jeg sier jo nei og at det er vondt men han fortsetter. 

Jeg er vel bare litt målløs nå. Jeg skjønner ikke helt hva som skjedde og hva jeg skal gjøre nå. 

Du ble med hjem til en fyr. Altså ingen date. 

Hopp av nå allerede. 

Anonymkode: 4b146...629

Skrevet

Dette er voldtekt! Anmeld fyren!!

Anonymkode: 10199...7da

• Liker 19
Skrevet

Jeg sa "stopp, au, nei, jeg vil ikke, slutt" om og om igjen. Jeg vet ikke hvordan jeg kunne ha gjort det tydeligere

Fysj. Jeg ville ringt overgrepsmottaket om jeg var deg. Det der er så langt ifra greit!

Anonymkode: 27658...188

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg sa "stopp, au, nei, jeg vil ikke, slutt" om og om igjen. Jeg vet ikke hvordan jeg kunne ha gjort det tydeligere

Dette er voldtekt. Dra på legevakt/voldtektsmottak i dag. Få med deg en god venninne. 

• Liker 20
Skrevet
Troyamin skrev (1 minutt siden):

Dette er voldtekt. Dra på legevakt/voldtektsmottak i dag. Få med deg en god venninne. 

Jeg har dessverre dusjet. Jeg måtte bare få han "av" meg

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det kan fortsatt være rester inni deg. Uff, følte meg ekkel som sa det.. Sender deg en god klem også ❤️ 

Anonymkode: 56b81...55c

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det forstår jeg godt! Men du kan fortsatt snakke moed noen anonymt www.overgrep.no om du ønsker. Og du kan vente til du føler deg klar for å snakke. Ta vare på deg selv først nå. Du har lov til det .

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

https://dinutvei.no/   <- Mente jeg . Kanskje noen du kan snakke med der! Håper du finner noen som du kan snakke med ❤️ Klem

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...