Gå til innhold

Hurra!!! Norge gjenåpnes i morgen!! 😊😊


Humle Brumle

Anbefalte innlegg

Nå må vi feire! 🍻🎂🎂👏👏Etter 1 år og 7 måneder gjenåpnes Norge igjen. Denne dagen har vi ventet på har kommet. Jeg er så glad! Så dette er en positiv tråd der vi kan feire litt! Fortell hva dere vil gjøre nå som det åpnes! (Denne tråden er for feiring og ikke bekymring! Lag en ny tråd hvis dere vil diskutere bekymring :) ) 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentlig levd stort sett som vanlig det siste året, kanskje med unntak av at det har vært noen færre på selskap/fest hos oss om gangen enn det det pleier. Det er ikke som om jeg nettopp har sluppet ut av fengsel eller noe, så jeg tror ikke det blir noen storslagen markering. Flott at alt gjenåpnes, da.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! La oss alle ta et glass vin i morgen. Bra jobbet alle sammen og hele Norge. 😎
Samboeren min begynte å gråte da hun leste det. Ettersom at hun har vært lege på korona-avdelingen på sykehuset.❤️

Endret av FunnyBoy123
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

Tja, vi har jo åpnet litt etter litt, så tror ikke jeg får noen spesielt følelse for og feire i morgen. Jeg var glad når jeg kunne gå tilbake til på jobb etter permittering, jeg var glad når jeg kunne slutte og bruke munnbind på jobb, jeg var glad når jeg kunne ta en etterlengtet utepils i sommer. Hva skjer i morgen.. 🤔.. jeg får lov av høie og ha one night stands igjen ..    vet ikke helt hva som endres i livet mitt i morgen, men tror jeg drøyer den store feiringen til viruset har mutert seg ufarlig, aner ikke om dette er begynnelsen på slutten eller slutten på begynnelsen 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen

Ja, faen å. Jeg likte at det var isolering og avstand. Nå skal sikkert folk begynne å klemme, ta på hverandre og mase igjen. 

Bare sånn at det er sagt, det handler ikke i hovedsak om korona. Jeg liker å leve isolert uten at andre skal klemme og mase. 

Endret av På druen
La til noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som fullvaksinert og med fullvaksinerte venner blir ikke forskjellen for vår del så veldig stor, men dette er jo gode nyheter for mange! En gjeng av oss skal ut og spise i morgen, det blir vår lille feiring. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (8 minutter siden):

Ja, faen å. Jeg likte at det var isolering og avstand. Nå skal sikkert folk begynne å klemme, ta på hverandre og mase igjen. 

Det kan de bare glemme :) Klemming blir det ikke fra min side uansett fremover. Håndhilse kan jeg gjøre om det er absolutt nødvendig i mer formelle møter. Da blir det spriting etterpå. For jeg ønsker uansett ikke dette viruset om jeg er vaksinert. Heller ikke 1000 andre virus som kommer til å eksplodere i utbrudd når det gjenåpnes og alle skal vise hvor "glade" de er. Bruk sunn fornuft.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det slutt på en hverdag som går opp uten dårlig samvittighet. Muligheten til å få jobben unnagjort innafor arbeidstid pga pendling og ekstremt mye støy i åpent kontorlokale (som burde blitt forbudt før folk ble tvunget tilbake på kontoret!) Men deilig å kunne ønske dødsangsten velkommen tilbake da, for som gravid blir jeg ikke fullvaksinert før i slutten av neste uke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på konsert! Og da skal jeg IKKE sitte pent om pyntelig ved et bord. Nå skal det danses og synges 😁😁😁

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (12 minutter siden):

Ja, faen å. Jeg likte at det var isolering og avstand. Nå skal sikkert folk begynne å klemme, ta på hverandre og mase igjen. 

Ikke nødvendigvis. Jeg har en venninne som for lenge siden har forkynt at hun har sluttet å håndhilse på folk for godt og aldri kommer til å ta i noens bakterie- og virusbefengte hender igjen for å hilse. Det er helt opp til enhver.

Så lenge korona ferdes i samfunnet vårt, vil det være innafor å ta forholdsregler for de som vil det.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest På druen
Antiviruset skrev (2 minutter siden):

Det kan de bare glemme :) Klemming blir det ikke fra min side uansett fremover. Håndhilse kan jeg gjøre om det er absolutt nødvendig i mer formelle møter. Da blir det spriting etterpå. For jeg ønsker uansett ikke dette viruset om jeg er vaksinert. Heller ikke 1000 andre virus som kommer til å eksplodere i utbrudd når det gjenåpnes og alle skal vise hvor "glade" de er. Bruk sunn fornuft.

Enig, men de fleste kommer ikke til å være fornuftige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss nå håpe dette forumet stenges i morgen kl 16 presis. De fleste av trådene handler nå om vaksiner, og hører hjemme under kropp og helse. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FunnyBoy123 skrev (2 timer siden):

Fantastisk! La oss alle ta et glass vin i morgen. Bra jobbet alle sammen og hele Norge. 😎
Samboeren min begynte å gråte da hun leste det. Ettersom at hun har vært lege på korona-avdelingen på sykehuset.❤️

Tror du ikke hun kommer til å få litt mer å gjøre på den avdelingen etter i morgen?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mest på klokkeslettet..hvorfor kl 16? 
 

Og så er jeg veldig spent på fortsettelsen. 
Men, jeg fikk rett da..normalen kom tilbake høsten 2021. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, FunnyBoy123 said:

Fantastisk! La oss alle ta et glass vin i morgen. Bra jobbet alle sammen og hele Norge. 😎
Samboeren min begynte å gråte da hun leste det. Ettersom at hun har vært lege på korona-avdelingen på sykehuset.❤️

Gråt hun ikke fordi hun forstår at åpningen vil føre til flere pasienter?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan fullvaksinerte og uvaksinerte mingle tett sammen på byen igjen 😁 

Da er det plutselig ikke så farlig lenger.... 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...