Gå til innhold

Hurra!!! Norge gjenåpnes i morgen!! 😊😊


Humle Brumle

Anbefalte innlegg

Det eneste gjenåpningen betyr for min del er at jeg blir tvunget tilbake på kontoret, og får mindre tid til andre ting. Ikke så mye å juble over. Jeg må ærlig innrømme jeg har hatt det fint. Det har vært en drøm å sove opp til 8 timer per natt. Fint for de aller yngste at det åpner opp igjen, men for meg er det ikke noe spesielt med denne dagen. Kunne fint møte venner også før denne dagen, så ikke det har aldri hvert noe savn der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UANSVARLEG :

Får håpe igjennåpningen  ikkje  vi skape en blåmandag. Dersom  pandemien nå kommer til å blusse oppatt er det troleg noen hoder som kommer til å rulle eit sted. 

  Det var som forventet at igjennåpningen vil komme til å skape kaos ettersom folk har levd under et press, og en  frihetsberøvelse i lang tid.  Husk ! det er framleis mange som er uvaksinert.  

Synes det er rart myndighetene ikkje gjekk innfor en gradvis igjennoppning, men opnet umiddelbart alle sluser. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dnkdbw/utested-sjef-om-hurtig-gjenaapning-det-er-rett-og-slett-livsfarlig

Endret av Skybe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Skybe said:

Synes det er rart myndighetene ikkje gjekk innfor en gradvis igjennoppning, men opnet umiddelbart alle sluser. 

Ikke gradvis gjenåpning? Hva er det vi har holdt på med de mange månedene siden butikkene fikk åpne igjen en gang på våren? Nå var det kulturen og utelivets tur, og enda gjenstår en del på reise.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brainstorm skrev (31 minutter siden):

Ikke gradvis gjenåpning? Hva er det vi har holdt på med de mange månedene siden butikkene fikk åpne igjen en gang på våren? Nå var det kulturen og utelivets tur, og enda gjenstår en del på reise.

Butikkene fikk åpne igjenn på våren ?  Butikkene har vel vert åpne under hele pandmien, men utelivsbransjen har måtte holde stengt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Skybe said:

Butikkene fikk åpne igjenn på våren ?  Butikkene har vel vert åpne under hele pandmien, men utelivsbransjen har måtte holde stengt.

La meg gjette at du ikke bor i Oslo? Og forresten så ble jo dette siste trinnet kalt trinn 4, helt til de døpte det om til full gjenåpning. Så åpningen har jo både gått trinnvis og frustrerende sakte. Og helt gjenåpnet er vi fortsatt ikke, så lenge det er restriksjoner på reise for mange grupper.

Endret av brainstorm
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skybe skrev (35 minutter siden):

Butikkene fikk åpne igjenn på våren ?  Butikkene har vel vert åpne under hele pandmien, men utelivsbransjen har måtte holde stengt.

Butikkene i Oslo var stengt i månedsvis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...