Gå til innhold

Brystvorter som synes gjennom blusen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dame selv, og synes det ikke er fint å gå uten bh. Mine bryster er små. Men damer som har brystene langt ned på magen 🤢

Anonymkode: 9cb05...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er ikke stive brytvorter tegn på at hun er tent?  Bare fint, spør du meg.

Anonymkode: 80ba0...ffa

Nei, de er sånn fra naturens side for de fleste kvinner. Mine er aldri inntrukket og usynlige, stikker alltid ut. Selv om sex er det siste jeg tenker på mens jeg står og leter etter riktig pastatype i hyllene på Kiwi, så stikker brystvortene mine ut.

Anonymkode: d4e04...a9f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 9.31):

Synd sommeren snart er over og menna på jobb slutter å gå i tynne florlett t-skjorter. 

Elsker å se konturene av de små kneppe nipplene under skjortene på dem. Spreke menn med små pointy nupper, får lyst å stryke dem over brystet hver gang. Klarer nesten ikke konsentrere meg på jobb. Kom å ta meg, bahh.... 

 

(lurer på hva menn tenker om mine tanker) 

Anonymkode: 45284...5df

Dårlig forsøk... men en dame som viser brystvortene gjennom blusen sin...arrghhh..🤤🤤🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 9.42):

nipplene? mener du nippler på drikkeautomater? Eller brystvorter?

Anonymkode: c6675...680

Nipper er vel drikkeautomater det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er ikke stive brytvorter tegn på at hun er tent?  Bare fint, spør du meg.

Anonymkode: 80ba0...ffa

Jeg har alltid stive brystvorter egentlig, det et bare forskjell på hvor stive de er, og hvor små de blir.

Anonymkode: cab64...561

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.9.2021 den 23.49):

Menn, hva synes dere?

Og kvinner, hender det at dere har begynt å droppe bh? Med mye hjemmekontor har jeg funnet ut hvor behagelig det er uten, og jeg sliter litt med å ta den på igjen. Synes jeg får vondt i nakken. Bruker bh på kontoret, men ikke ellers på fritiden. Har lagt merke til noen lange blikk. Er det skikkelig feil å droppe bhen? 

Anonymkode: cab64...561

ser sjelden kvinner uten bh, dessuten kjenner jeg ikke dem. Ha du fokus på ditt, så har jeg fokus på mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å kaste bh’en, så behagelig😍 er en 75B, men føler meg mer komfortabel med bh når jeg er ute blant folk, hender jeg  bruker nipple covers om jeg har på meg en topp som det ikke passer seg å ha bh under. Gjør hva som passer deg ts, jeg blir ikke brydd om jeg ser noen ikke har på seg bh, kanskje fordi jeg er jente selv?

Anonymkode: 30967...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (På 17.9.2021 den 8.53):

For guds skyld. Det heter brystvorter.

Kjært barn har mange navn. Nipler, nippler, puppvorte, knotter, sukkertopp, whatever…

Du forstår sikkert hva som menes. 
Eller blir det litt vanskelig dersom ikke alt er korrekt?

Anonymkode: 5c1ab...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kjært barn har mange navn. Nipler, nippler, puppvorte, knotter, sukkertopp, whatever…

Du forstår sikkert hva som menes. 
Eller blir det litt vanskelig dersom ikke alt er korrekt?

Anonymkode: 5c1ab...023

Du kan spare deg spydighetene. Det kler deg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (På 16.9.2021 den 23.50):

Dropper jeg bh, har jeg singlet istedenfor. Mer behagelig, og skjuler nipplene. 

Dette 👆

 

Dubidu skrev (På 17.9.2021 den 0.51):

Sexy med konturene av stive nipler gjennom blusen,  

Æsj. Holdninger som dette viser hvorfor brystene må pakkes inn. 

Anonymkode: b46b2...96b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mye avhengig av hva man er vant med. Når jeg var ung så var det ikke vanlig at kvinner med små og normale bryster brukte bh. Konturene av brystvortene kunne man se over alt. (Også under de heldekkende draktene kvinner brukte på strendene i muslimske land. ) Nå har det blitt så sjelden at det har blitt veldig mye mer spennende og pirrende. Ikke det at det ikke var litt spennende før, bare mye mindre. For (unge) gutter/menn er kvinnekroppen alltid spennende uansett hvor mye eller lite den er tildekket. (Og godt er det!)

Anonymkode: 4e5a7...cc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MaestroR skrev (2 timer siden):

Sexy er min mening, naboen min bruker aldri BH og hun « er klar over at jeg er klar over det « 🤣

drømmenaboer er det alle vil ha. Regner med du vil bo der lenge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uten BH i dag, kun tynn bluse. Under oppknappet blazer. 

Kvinne 

Anonymkode: fdced...795

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Uten BH i dag, kun tynn bluse. Under oppknappet blazer. 

Kvinne 

Anonymkode: fdced...795

tommelen opp her. 👍

Anonymkode: ec120...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg gjør det ingenting. Synes kvinner også må få vise brystvorter så mye de vil. Menn gjør det hele tiden. Hvorfor må kvinner skjule de lurer jeg på. Så nei det er ikke feil å droppe bh. Langt i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du egentlig alvorlig talt om det? Det er veldig få menn som er så pripne at de ikke kaster et blikk om brystvortene dine synes gjennom blusa, så tviler på at så mange har noe imot det. Enkelte veldig stivbeinte folk kan kanskje finne på å si ting som at det er upassende eller uprofesjonelt, men det er sjelden de du vil ha med deg på fest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...