Gå til innhold

Brystvorter som synes gjennom blusen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn, hva synes dere?

Og kvinner, hender det at dere har begynt å droppe bh? Med mye hjemmekontor har jeg funnet ut hvor behagelig det er uten, og jeg sliter litt med å ta den på igjen. Synes jeg får vondt i nakken. Bruker bh på kontoret, men ikke ellers på fritiden. Har lagt merke til noen lange blikk. Er det skikkelig feil å droppe bhen? 

Anonymkode: cab64...561

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen sier at brystvorter som synes er sexy. Jeg synes det ser dumt ut ig går med bh kun fir å skjule dem.

Anonymkode: ab9e6...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Free the nipple! Jeg syns det er kult med damer som tør å gå uten bh. Jeg har så små pupper at jeg egentlig ikke trenger bh, men jeg er for sjenert til å gå uten pga. store brystvorter. Kanskje jeg blir tøffere og kommer over det en gang i fremtiden. 

Anonymkode: 256e1...d14

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir flere lange blikk på kvinner som går uten bh enn med. Jeg synes det er sexy å se modne pupper som duver under en topp eller bluse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Menn, hva synes dere?

Og kvinner, hender det at dere har begynt å droppe bh? Med mye hjemmekontor har jeg funnet ut hvor behagelig det er uten, og jeg sliter litt med å ta den på igjen. Synes jeg får vondt i nakken. Bruker bh på kontoret, men ikke ellers på fritiden. Har lagt merke til noen lange blikk. Er det skikkelig feil å droppe bhen? 

Anonymkode: cab64...561

Det er jævlig sexy å se brystene leve sitt eget liv under blusen...dess større nippler dess bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker sport bh uten cup på jobb, og så vanlig bh når eg skal pynte meg. Har konstant nippel og jobber kun med menn, så greit å skjule det litt. 

Anonymkode: f1c52...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg får flere blikk nå som jeg ofte går uten bh på butikken. Jeg trodde det var fordi nattkjolen hang ut under genseren 😁😜

Anonymkode: 7d4c7...5c0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Merker jeg får flere blikk nå som jeg ofte går uten bh på butikken. Jeg trodde det var fordi nattkjolen hang ut under genseren 😁😜

Anonymkode: 7d4c7...5c0

Nei da, det er fordi du går i tøflene😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke vondt å se på når man ser nipplene. Se de er under stoffet, erigerte og klager over for lite oppmerksomhet. Off, nå drømmer jeg meg bort igjen. 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dropper ikke BH, men hender nesten daglig at BH ikke kan hjelpe mot at brystvorten vises gjennom. Om noen har problem med det, får de ta en runde med seg selv, det er ikke noe som burde plage eller påvirke noen :vetikke:

Jeg går ikke lengre enn å ha på BH, etter det er det andre sitt problem.

Anonymkode: 067a9...453

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

nippler........bruk korrekt betegnelse, vær så snill

Anonymkode: 0ec6b...02f

Brystvorter er riktige. Nipler er ikke korrekt, selvom det for noen høres bedre ut. Lær deg norsk før du begynner å korrigere andre.

Anonymkode: bd30e...fa4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synd sommeren snart er over og menna på jobb slutter å gå i tynne florlett t-skjorter. 

Elsker å se konturene av de små kneppe nipplene under skjortene på dem. Spreke menn med små pointy nupper, får lyst å stryke dem over brystet hver gang. Klarer nesten ikke konsentrere meg på jobb. Kom å ta meg, bahh.... 

 

(lurer på hva menn tenker om mine tanker) 

Anonymkode: 45284...5df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (9 timer siden):

Dropper jeg bh, har jeg singlet istedenfor. Mer behagelig, og skjuler nipplene. 

nipplene? mener du nippler på drikkeautomater? Eller brystvorter?

Anonymkode: c6675...680

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Menn, hva synes dere?

Helt siden jeg ble født har jeg likt brystene til kvinner, det har ikke avtatt med årene. At de peker mot meg er det beste, gjerne med stive brystvorter, det er frekt og fint. Jeg tenker ikke på sex, men det gjør meg i godt humør. Pupper er gledesspredere. Synd at enkelte ser ut til å tro at det er noe skummelt ved dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke stive brytvorter tegn på at hun er tent?  Bare fint, spør du meg.

Anonymkode: 80ba0...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...