Gå til innhold

Brystvorter som synes gjennom blusen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Uten BH i dag, kun tynn bluse. Under oppknappet blazer. 

Kvinne 

Anonymkode: fdced...795

Burde lagt ved et bilde….

Anonymkode: 5c1ab...023

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ser altfor lite bryster, mer bryster, ja takk. Det er helsebringende. 

Anonymkode: ec120...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (På 17.9.2021 den 8.53):

For guds skyld. Det heter brystvorter.

Nippler er enklere 😇

Anonymkode: ca9db...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.9.2021 den 23.49):

Menn, hva synes dere?

Og kvinner, hender det at dere har begynt å droppe bh? Med mye hjemmekontor har jeg funnet ut hvor behagelig det er uten, og jeg sliter litt med å ta den på igjen. Synes jeg får vondt i nakken. Bruker bh på kontoret, men ikke ellers på fritiden. Har lagt merke til noen lange blikk. Er det skikkelig feil å droppe bhen? 

Anonymkode: cab64...561

Selvsagt er det helt ok å droppe bh. Alle som har mødre som er født før 1980 vet at det var helt vanlig å gå uten bh i mange sammenhenger før 80 tallet. På 60 og 70 tallet hadde folk generelt et mye mer avslappet forhold til bryster. Mye mer vanlig med toppløshet på strender osv. Når noe blir skjult blir det mer spennende. 

Jeg bryr meg ikke hva menn mener, jeg har en mann. Dropper ofte bh hjemme. Jeg har av og til gått på butikken i t-shirt uten noe under også. Har små bryst da så føler ikke at brystene mine tar særlig oppmerksomhet akkurat 😆 

Anonymkode: e524c...494

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dubidu skrev (På 17.9.2021 den 0.51):

Sexy med konturene av stive nipler gjennom blusen,  

Kvinner flest har ikke stive nipler store deler av døgnet..

Anonymkode: e524c...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Uten BH i dag, kun tynn bluse. Under oppknappet blazer. 

Kvinne 

Anonymkode: fdced...795

Drømmedame😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Uten BH i dag, kun tynn bluse. Under oppknappet blazer. 

Kvinne 

Anonymkode: fdced...795

Slafs 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 8.58):

Hvorfor skal vi unnskylde oss for brystene våre?

Anonymkode: c1554...07e

Hvorfor går du ikke toppløs når du absolutt vil vise deg fram?For meg er det samme sak og jeg syns ikke noe om å se nakne folk på butikken. 

mvh dame. 

Anonymkode: 76148...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange bh'er er ubehagelige. Med bøyler og stive cups. For mange år siden kjøpte jeg bh'er med lukning foran, en liten hekte og mykt materiale. I dag er sånne bh'er nærmest en rustning med 5 hekter foran. Jeg liker ikke å knappe igjen bak. Jeg har bare myke korte topper uten isydde bøyler og faenskap. Trekker de bare på meg.

Endret av ops2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StovnerJune skrev (17 timer siden):

Spør du egentlig alvorlig talt om det? Det er veldig få menn som er så pripne at de ikke kaster et blikk om brystvortene dine synes gjennom blusa, så tviler på at så mange har noe imot det. Enkelte veldig stivbeinte folk kan kanskje finne på å si ting som at det er upassende eller uprofesjonelt, men det er sjelden de du vil ha med deg på fest.

Digger brystvorter som syns gjennom blusen og bryst som vugger og viser seg frem. Mmmm…..😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanligvis bare sportstopp. De er tynne og superbehagelige.

Om jeg fryser (eller er tent), kan brystvortene vises gjennom en tynn genser, men det tenker jeg ikke på - kommer sjeldent på det.

En gang ble jeg gjort oppmerksom på det - det var en jeg hadde "noe på gang med", som syntes et bilde var såååå pent, siden brystvortene vistes gjennom jumperen. Altså udelt positivt. 😄 

Anonymkode: cc25b...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en aktiv svømmer, og de badedraktene som jeg benytter er sportsbadedrakter uten cup. Jeg er normalt slank med normalt store bryst, og vannet i bassenget der svømminga foregår, det er ikke så veldig varmt. Så jeg har flere ganger gått opp av vannet med brystvorter som har sett erigerte ut, men har ikke brydd med særlig om det. Har fått masse blikk fra menn ja, men med badehette og svømmebriller med enveis syn, så har de sannsynligvis ikke kjent igjen meg, og jeg svømmer ikke akkurat på hjemplassen. Så jeg har bare slappet av og ledd litt inni meg selv over tanken om hvor lite som skal til for å få en mann til å snu seg! 😋😅. Synes jo stort sett at det et litt digg da 😎. Men har det vært dager at jeg har syntes at oppmerksomheten ville vært slitsom (i tiden rundt eggløsning), så har jeg ofte tatt på nipple-cover på brystvortene, så har de bare fått stått ut så mye de har ønsket uten at jeg hadde følt meg utilpass. Men som sagt, som oftest lar jeg de bare henge fritt under badedrakten og bare er slik jeg er uten å være fokusert på å få oppmerksomhet, da jeg faktisk er i bassenget for å svømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...