AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Del Skrevet 16. september 2021 Menn, hva synes dere? Og kvinner, hender det at dere har begynt å droppe bh? Med mye hjemmekontor har jeg funnet ut hvor behagelig det er uten, og jeg sliter litt med å ta den på igjen. Synes jeg får vondt i nakken. Bruker bh på kontoret, men ikke ellers på fritiden. Har lagt merke til noen lange blikk. Er det skikkelig feil å droppe bhen? Anonymkode: cab64...561 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 16. september 2021 #2 Del Skrevet 16. september 2021 Dropper jeg bh, har jeg singlet istedenfor. Mer behagelig, og skjuler nipplene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Del Skrevet 16. september 2021 Mannen sier at brystvorter som synes er sexy. Jeg synes det ser dumt ut ig går med bh kun fir å skjule dem. Anonymkode: ab9e6...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Del Skrevet 16. september 2021 Free the nipple! Jeg syns det er kult med damer som tør å gå uten bh. Jeg har så små pupper at jeg egentlig ikke trenger bh, men jeg er for sjenert til å gå uten pga. store brystvorter. Kanskje jeg blir tøffere og kommer over det en gang i fremtiden. Anonymkode: 256e1...d14 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bos43 Skrevet 16. september 2021 #5 Del Skrevet 16. september 2021 Det blir flere lange blikk på kvinner som går uten bh enn med. Jeg synes det er sexy å se modne pupper som duver under en topp eller bluse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 16. september 2021 #6 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Menn, hva synes dere? Og kvinner, hender det at dere har begynt å droppe bh? Med mye hjemmekontor har jeg funnet ut hvor behagelig det er uten, og jeg sliter litt med å ta den på igjen. Synes jeg får vondt i nakken. Bruker bh på kontoret, men ikke ellers på fritiden. Har lagt merke til noen lange blikk. Er det skikkelig feil å droppe bhen? Anonymkode: cab64...561 Det er jævlig sexy å se brystene leve sitt eget liv under blusen...dess større nippler dess bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Del Skrevet 16. september 2021 nippler........bruk korrekt betegnelse, vær så snill Anonymkode: 0ec6b...02f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #8 Del Skrevet 16. september 2021 Bruker sport bh uten cup på jobb, og så vanlig bh når eg skal pynte meg. Har konstant nippel og jobber kun med menn, så greit å skjule det litt. Anonymkode: f1c52...dd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dubidu Skrevet 16. september 2021 #9 Del Skrevet 16. september 2021 Sexy med konturene av stive nipler gjennom blusen, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #10 Del Skrevet 16. september 2021 Merker jeg får flere blikk nå som jeg ofte går uten bh på butikken. Jeg trodde det var fordi nattkjolen hang ut under genseren 😁😜 Anonymkode: 7d4c7...5c0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bos43 Skrevet 17. september 2021 #11 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Merker jeg får flere blikk nå som jeg ofte går uten bh på butikken. Jeg trodde det var fordi nattkjolen hang ut under genseren 😁😜 Anonymkode: 7d4c7...5c0 Nei da, det er fordi du går i tøflene😉 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doktor Dyregod Skrevet 17. september 2021 #12 Del Skrevet 17. september 2021 Det er jo ikke vondt å se på når man ser nipplene. Se de er under stoffet, erigerte og klager over for lite oppmerksomhet. Off, nå drømmer jeg meg bort igjen. 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 17. september 2021 #13 Del Skrevet 17. september 2021 For guds skyld. Det heter brystvorter. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #14 Del Skrevet 17. september 2021 Dropper ikke BH, men hender nesten daglig at BH ikke kan hjelpe mot at brystvorten vises gjennom. Om noen har problem med det, får de ta en runde med seg selv, det er ikke noe som burde plage eller påvirke noen Jeg går ikke lengre enn å ha på BH, etter det er det andre sitt problem. Anonymkode: 067a9...453 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #15 Del Skrevet 17. september 2021 Hvorfor skal vi unnskylde oss for brystene våre? Anonymkode: c1554...07e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #16 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): nippler........bruk korrekt betegnelse, vær så snill Anonymkode: 0ec6b...02f Brystvorter er riktige. Nipler er ikke korrekt, selvom det for noen høres bedre ut. Lær deg norsk før du begynner å korrigere andre. Anonymkode: bd30e...fa4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #17 Del Skrevet 17. september 2021 Synd sommeren snart er over og menna på jobb slutter å gå i tynne florlett t-skjorter. Elsker å se konturene av de små kneppe nipplene under skjortene på dem. Spreke menn med små pointy nupper, får lyst å stryke dem over brystet hver gang. Klarer nesten ikke konsentrere meg på jobb. Kom å ta meg, bahh.... (lurer på hva menn tenker om mine tanker) Anonymkode: 45284...5df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #18 Del Skrevet 17. september 2021 SlemUlv skrev (9 timer siden): Dropper jeg bh, har jeg singlet istedenfor. Mer behagelig, og skjuler nipplene. nipplene? mener du nippler på drikkeautomater? Eller brystvorter? Anonymkode: c6675...680 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 17. september 2021 #19 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Menn, hva synes dere? Helt siden jeg ble født har jeg likt brystene til kvinner, det har ikke avtatt med årene. At de peker mot meg er det beste, gjerne med stive brystvorter, det er frekt og fint. Jeg tenker ikke på sex, men det gjør meg i godt humør. Pupper er gledesspredere. Synd at enkelte ser ut til å tro at det er noe skummelt ved dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #20 Del Skrevet 20. september 2021 Er ikke stive brytvorter tegn på at hun er tent? Bare fint, spør du meg. Anonymkode: 80ba0...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå