Gå til innhold

Symesterskapet 2021


Gulvplanke

Anbefalte innlegg

Satellites skrev (7 timer siden):

Enig i at feil person gikk ut. Mener Emmanuel burde gått ut. 

Tror Guro kommer til å vinne, hun er flink og Jenny virker alltid veldig begeistret for det hun lager. 

Jeg tror også at Guro kan vinne. Jeg heier på Zenab, Guro eller Veronica. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jif skrev (58 minutter siden):

Jeg tror også at Guro kan vinne. Jeg heier på Zenab, Guro eller Veronica. 

Har samme favoritter 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Jif said:

Jeg tror også at Guro kan vinne. Jeg heier på Zenab, Guro eller Veronica. 

Jeg heier mest på en på "tøysejentene", Veronica eller Zenab, men Guro er veldig flink og liker lekenheten til Margrethe. Jeg synes også Turi og Roberto er kreative og syr pent, men de er kanskje litt for lite allsidige, de har liksom sin greie og er lite åpne for andre ting. Jeg syntes kanskje Emmanuel har hatt litt flaks som har kommet så langt for jeg syntes at de andre som regel har gjort bedre arbeid enn han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg gjette vil jeg tro at både Zenab og Veronica kommer til finalen. Veronica er kanskje den mest allsidige og teknisk sterke av deltakerne i denne sesongen, og dommerne liker alltid Zenabs ting, har jeg inntrykk av. Videre håper jeg at både Guro og Turi blir med lenge. Margrethe har utviklet seg mye gjennom programmene og har gjort mye bra i det siste, så hun kan også overraske.

Jeg tror en av mennene ryker ut nå, antakeligvis Emanuel. De andre ligger foran ham teknisk, og han kan neppe flyte på lekenhet og kreativitet stort lenger. Det er tross alt et SY-mesterskap, og da synes i alle fall jeg at de som er flinkest til å sy bør komme lengst.  

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satellites skrev (På 16.10.2021 den 10.58):

Enig i at feil person gikk ut. Mener Emmanuel burde gått ut. 

Tror Guro kommer til å vinne, hun er flink og Jenny virker alltid veldig begeistret for det hun lager. 

Helt enig ! Synes også Emmanuel skulle gått ut før Marianne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott

Jeg tror også enten Guro eller Zenab vinner.  Guro ser ut til å være svært teknisk dyktig, og Zenab overrasker stadig dommerne positivt.  Veronica virker også meget flink, men er kanskje hakket mer ujevn og "bommer" litt innimellom.  Roberto har vært best på et par kundeoppgaver, synes jeg, men klarer ikke helt å komme utenfor sin egen boks.  Turi blir litt for forsiktig til tider, mens Emmanuel nok har kommet så langt han kan gitt sine syferdigheter.  

Det er uansett gøy å se så utrolig flinke mennesker i et program uten intriger og drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trinolini skrev (1 time siden):

Zero-waste kjolen til Turi! 😍😍😍

Ja den var så fin! Utrolig å klare det på så kort tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/17/2021 at 9:19 PM, shalott said:

Jeg tror også enten Guro eller Zenab vinner.  Guro ser ut til å være svært teknisk dyktig, og Zenab overrasker stadig dommerne positivt.  Veronica virker også meget flink, men er kanskje hakket mer ujevn og "bommer" litt innimellom.  Roberto har vært best på et par kundeoppgaver, synes jeg, men klarer ikke helt å komme utenfor sin egen boks.  Turi blir litt for forsiktig til tider, mens Emmanuel nok har kommet så langt han kan gitt sine syferdigheter.  

Det er uansett gøy å se så utrolig flinke mennesker i et program uten intriger og drama.

Enig i denne analysen! Jeg holdt en knapp på Roberto tidligere, men han viser ikke nok bredde. 

Personlig heier jeg skikkelig på Guro, liker alt hun lager! Zenab har nok ikke helt samme smak som meg, men jeg ser at hun er dyktig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Er veldig spent på det skjørtet til Emmanuel. Synes det er pent med de lappene :Nikke:

Jeg er også spent på det, men av det jeg så i går var lappene sydd sammen litt bulkete? Har ikke sett dagens episode (om det er i dag det går). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jif skrev (12 minutter siden):

Jeg er også spent på det, men av det jeg så i går var lappene sydd sammen litt bulkete? Har ikke sett dagens episode (om det er i dag det går). 

Episoden ligger i alle fall ute på nett nå. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett dagens episode og vil ikke røpe hvem som gikk ut og hvem som fikk gullsnella, men jeg må si at denne kundeoppgaven endte opp med å bli den svakeste designmessig så langt. Grunnen er sikkert kombinasjonen av kort sytid og utfordrende restestoff. 

Jeg lo godt da Roberto så på stativet med de ferdige skjørtene og sa "Herregud, som en Desigual-greie", for det var veldig betegnende for den samlingen av skjørt som ble resultatet. :hoho: 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (20 minutter siden):

Jeg har sett dagens episode og vil ikke røpe hvem som gikk ut og hvem som fikk gullsnella, men jeg må si at denne kundeoppgaven endte opp med å bli den svakeste designmessig så langt. Grunnen er sikkert kombinasjonen av kort sytid og utfordrende restestoff. 

Jeg lo godt da Roberto så på stativet med de ferdige skjørtene og sa "Herregud, som en Desigual-greie", for det var veldig betegnende for den samlingen av skjørt som ble resultatet. :hoho: 

 

Enig! Jeg synes at det ble riktig vinner. Det skjørtet hadde et klassisk design og satt fint på. Margrethe sitt var fryktelig barnslig spør du meg. Turi sitt for voksent/ kjerring. De andre heller ikke fan av. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også litt skuffa over resultatene, ikke så mye kule skjørt. Men ja, tid og begrenset mengde stoff. 

Skulle jeg valgt hadde jeg faktisk valgt Veronica sitt, uten den jordkloden da. Syntes det ble ganske røft og kult. Syntes Emanuel sitt hadde blitt fint om det ikke hadde blitt så bulkete. Og Roberto sitt var veldig kult, men kanskje ikke så praktisk. 

Turi, Zenab og Guro sine ble for kjedelige, Margrete sitt litt for barnslig. 

Endret av Trotwood
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes dessverre de fleste av skjørtene så helg grusomme ut 😅 Men de skulle jo sy et statement skjørt, så må vel ta i litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kanskje veldig krevende med restestoff? Vet ikke om tiden er så knapp med en hel dag til forberedelse?

Men jeg syns vinneren av gullsnella var riktig, ble veldig glad!

Skvatt nesten litt av hvor emosjonell Jenny ble da hun skulle sende hjem deltageren som gikk ut, aldri sett hun sånn før.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Turi sitt var helt nydelig! Men litt voksent for kunden, kanskje..

Margrete sitt minte meg om en sånn felttavle man kan feste figurer på - sånn de hadde på søndagsskolen når jeg var barn. 

Veronica sitt var kjempefint, men hun skulle definitivt ikke sendt med "jordkloden", den var bare tragisk. 

Roberto sitt var ikke min smak, men jeg trodde faktisk at kunden kom til å velge det siden hun så så komfortabel ut i det. Spesielt uten det lange stykket foran var det nesten litt kult. 

Vinnerskjørtet satt som et skudd og passet godt inn i UNICEF fargene. Syns det var rett vinner og rett person som ble sendt hjem, dessverre. Kommer til å savne Emanuel. 

Endret av netpuppy
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Margrethe sitt, jeg. Det var friskt og annerledes, men smaken er som baken. Likte heller ikke at E måtte ut, men han gjorde det ikke så bra de siste episodene så det var vel hans tur nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...