Gå til innhold

Symesterskapet 2021


Gulvplanke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal følge med 😊 Hver sesong blir jeg veldig inspirert og tenker at jeg skal begynne å sy, så gjør jeg ingenting med det 😝

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (1 minutt siden):

Jeg skal følge med 😊 Hver sesong blir jeg veldig inspirert og tenker at jeg skal begynne å sy, så gjør jeg ingenting med det 😝

Samme her! Jeg skaffet meg symaskin etter forrige sesong, men den har bare blitt stående i esken😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marsipanmor skrev (1 time siden):

Samme her! Jeg skaffet meg symaskin etter forrige sesong, men den har bare blitt stående i esken😂

Haha, da er du et steg foran meg 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpe symaskin etter forrige sesong, den som handla om redesign. Starta med en billig maskin, men har oppgradert og skaffa en overlock. Digg å få lagd klær som faktisk passer. Har ikke vært i en klesbutikk siden 🥰

 

Drømmer om coverstich nå 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Rosa Sitron said:

Noen som vet når det ble spilt inn? 

Tror det ble spilt inn i 2020 faktisk, på høsten kanskje?

Jeg kjøpte meg også symaskin etter å ha sett dette! Har ikke fått sydd så mye, men syns det er en veldig artig hobby hvor man kan lære ganske mye på relativt kort tid. Som jeg har forstått det i år er det mye fokus på at man kan sy oppgavene deltakerne får hjemme også. Så skal definitivt prøve meg på litt mer sying i høst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, gøy! Det skal jeg få med meg😁 Har også symaskin som står og støver ned. Har brukt den til å legge opp gardiner, that's it😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Gulvplanke said:

Tror det ble spilt inn i 2020 faktisk, på høsten kanskje?

Jeg kjøpte meg også symaskin etter å ha sett dette! Har ikke fått sydd så mye, men syns det er en veldig artig hobby hvor man kan lære ganske mye på relativt kort tid. Som jeg har forstått det i år er det mye fokus på at man kan sy oppgavene deltakerne får hjemme også. Så skal definitivt prøve meg på litt mer sying i høst.

Såpass lenge siden ja, lurte på om det var fra i sommer og om det var derfor hun ene forsvant fra foreldrebanden, men da er det nok ikke derfor .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det virker som at det er høyere nivå i år enn hva det har vært før. I tidligere sesonger har dommerne påpekt flere feil i de første episodene, nå var det få ting de klaget over. Jeg har ikke peiling på søm, så det kan godt være at de bare lot være å påpeke feilene. Uansett, mye gøyalt og inspirerende design, og koselig med vennskapelig reality. 😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Hvorfor? said:

Synes det virker som at det er høyere nivå i år enn hva det har vært før. I tidligere sesonger har dommerne påpekt flere feil i de første episodene, nå var det få ting de klaget over. Jeg har ikke peiling på søm, så det kan godt være at de bare lot være å påpeke feilene. Uansett, mye gøyalt og inspirerende design, og koselig med vennskapelig reality. 😊

Enig, og de var jo veldig imponert over syteknikken til f. eks Emanuel. De pleier absolutt å påpeke når sømmen ikke er perfekt, og de går jo gjerne nøye gjennom glidelås og hvorvidt den er jevn. Så i går var det høyt nivå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leonetta skrev (1 time siden):

Av en eller annen grunn foretrekker jeg den britiske utgaven. Flere?

Frem til nå har jeg likt bedre den engelske versjonen. Opplever at de kanskje har vært mer kreative? Tror derimot denne sesongen av den norske versjonen vil overraske positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (1 minutt siden):

Frem til nå har jeg likt bedre den engelske versjonen. Opplever at de kanskje har vært mer kreative? Tror derimot denne sesongen av den norske versjonen vil overraske positivt. 

Håper du har rett. Har bare hatt inntrykk av at de er flinkere i England, og så har jeg ikke helt sansen for de norske programlederne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med at deltakerne (åpenbart) ikke får ha noe klokke tilstede? I siste episode (nr.3) stresset de jo ikke bare med selve arbeidet men samtidig med å ikke vite hvor lang tid som hadde gått/de hadde igjen. Greit nok at programleder sier jevnlig hvor lenge det er igjen og de må disponere tiden godt uansett - men når man holder på med sånt så mister man fort «tid og sted»😅 Bare syns det var så mye prat om tiden den episoden, syns synd på dem! 
 

Virker å være høyt nivå, men helt ærlig… Hadde jeg ikke visst at det var egne festantrekk til finalen de skulle lage så hadde jeg aldri tippet at det var oppgaven. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...