Skytte Skrevet 26. juni 2006 #361 Del Skrevet 26. juni 2006 Så herlig å høre fra deg allerede!!! Lille Frida!! Kjempefint navn til ei sikkert enda finere tulle!! Gleder meg til fortsettelsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. juni 2006 #362 Del Skrevet 28. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 29. juni 2006 Her kommer et skrytebilde av vår lille nydelige prinsesse http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...cmd=si&img=3204 Fødselsrapport vil komme en annen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #364 Del Skrevet 29. juni 2006 Hun så voksen og bestemt ut allerede. Kjempeskjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. juni 2006 #365 Del Skrevet 30. juni 2006 Så fiiin hun er!!! Er så koselig å få se alle disse spillernye babyene her inne...blir helt satt ut og litt utålmodig på å få se om jeg virkelig har noe så fint inni magen min! Ønsker dere ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 1. juli 2006 #366 Del Skrevet 1. juli 2006 For en nydelig liten jente!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. juli 2006 #367 Del Skrevet 1. juli 2006 Gratulerer med den nydelige jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #368 Del Skrevet 2. juli 2006 Dette har min mamma i dag skrevet til "de nye gitarkameratene": Kjære Espen, Kurt, Ali og Askil. Jeg må bare skrive til dere for å fortelle da jeg kom til verden torsdag 22.juni. Mamma og pappa kom inn til fødestua på ........ i halv 9 tiden denne dagen, fordi mamma skjønte at noe var i gang. Etterhvert som riene tok seg kraftigere til fikk mamma slik en "akutt" lyst til å høre på live cd'en deres. Problemet var at denne cd'en hadde mamma prøvd å få tak i siden den kom for salg, men desverre utsolgt. I 10-11 tiden ble nøden til musikken deres ekstra stor og pappa ble derfor sendt ut på leting etter plata. Han kjørte rundt til alle tenkelige butikker og bensinstasjoner uten hell. Da jordmora hørte "problemet" måtte hun flire litt, men tenke seg det; Jordmor hadde plata deres i sin bil!! Plata og CD spiller ble nå rigget til på fødestua og cd'en startet. Mamma synes alle balladene deres var en god støtte under riene og husker spesielt "Stay on these roads" (som forøvrig er en av favorittene). Jeg som lå inne i magen da alt dette skjedde, måtte jo komme ut før plata var ferdig slik at jeg og fikk høre denne musikken som mamma setter så stor pris på. Da jeg hørte "Hallelujah" tenkte jeg at denne sangen er en spesiell sang å komme ut til denne verden. Og så jeg gjorde - nøyaktig klokken 1245. Mamma og pappa synes selvsagt at jeg var verdens nydeligste prinsesse :o) (PS: Mamma har nå endelig fått kjøpt CD'en!) Mange varme hilsner fra Frida, 10 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. juli 2006 #369 Del Skrevet 2. juli 2006 Så fin historie... ...og nydelig lita jente dere har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juli 2006 #370 Del Skrevet 4. juli 2006 Så bra skrevet!!! Jeg har også sangene deres klare på mp3 spilleren min....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. juli 2006 #371 Del Skrevet 7. juli 2006 Håper alt står bra til med dere! Riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. juli 2006 #372 Del Skrevet 10. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. juli 2006 #373 Del Skrevet 12. juli 2006 Innom og sniker litt bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. juli 2006 #374 Del Skrevet 12. juli 2006 Næh! :grine2: Gratulerer så mye med lille Frida! Nydelig junijente med flott navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 13. juli 2006 #375 Del Skrevet 13. juli 2006 For ei nydelig lita prinsesse du har fått, supergutt må være kjempestolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #376 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja kjempefint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. juli 2006 #377 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei hei! Hvordan går det med den lille familien?! Bare bra håper jeg! Innom for å ønske dere ei riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. juli 2006 #378 Del Skrevet 17. juli 2006 UPS!! Nå holdt du på å havne på side to Det kan vi ikke ha noe av gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 19. juli 2006 #379 Del Skrevet 19. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. juli 2006 #380 Del Skrevet 21. juli 2006 Enda en helg er her og jeg håper alt er bare bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå