Gå til innhold

Nesten alle avlyste bursdagen min i siste sekund - flaut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke så mange venner, men inviterte alle i bursdagsfeiring hvor jeg sto for både mat og alkohol for å "friste" de med å komme. Alle er studenter, inkludert meg selv. Inviterte 12 stykker for å være sikker på at noen kom. Fire svarte aldri, men kom heller ikke. Da er vi 8. To sa de ikke kunne komme fordi de skulle noe annet. Da er vi 6. Dagen før sa noen at de ikke var helt i form og ikke orket bursdag. Da ble vi 5. På selve dagen Fikk jeg TO meldinger om at de ikke var helt i form (men så senere at de gjorde noe annet..), da er det tre. 

En sa hun var i sliten, men skulle komme. Hun kom, spiste mat og dro med en gang.. 

Var regelrett flaut å sitte der med to stykker, med masse mat (jeg hadde handlet dagen før til seks stykker..), masse drinker, pynt, snacks, og de kommenterte at så få møtte opp, at ingen kunne. Var pinlig. Bursdagen endte naturligvis tidlig. Det var planlagt å holde på til sent, men begge dro klokka 2230. 

Var så flaut og ydmykende.

Anonymkode: 4b399...b8a

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det skjønner jeg var kjempekjipt. Gratulerer så mye med dagen som var! 
 

Til alle de som takker ja til noe uten å  egentlig ha lyst, ikke gjør det. Det er noen som gleder seg til å se deg som blir skuffa når du avlyser i siste liten (jada- vet at det kan oppstå noe akutt, men det er unntaket). 
 

 

Anonymkode: 34013...15c

Nemlig! Skal godt gjøres at det oppstår noe akutt for halve selskapet!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Var så flaut og ydmykende.

Hva er så flaut og ydmykende med det?

Du gjorde det som skulle til og la til rette for en flott fest! Klapp deg selv på skulderen du, dette er verken flaut eller ydmykende på noen måte.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kjipt, men er du sikker på at de regner deg som venn og ikke mer som en bekjent? At derfor de bare sa ja der og da men det var liksom ikke en bid deal for de? Ikke at det er noen unnskyldning altså, virkelig ikke men folk kan være noen selvsentrerte rasshøl med kun tanke for seg og sitt. Men bedre du fant utav det nå enn senere, nå vet du hvor du har de.

Anonymkode: 6240a...a44

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du invitert alle gjennom en felles chat? Fort gjort at enkelte oppfører seg som bjellesauer. Når noen faller av gjør flere det. 
Jeg hadde iallfall sagt i fra til de to som sa de ikke var helt i form, men som gjorde noe annet at dette opplevdes som ugreit. De kunne heller vært ærlig å sagt at de skulle på noe annet. 

Skjønner deg godt TS, men dette er ikke noe ydmykende. Det er flaut for disse «vennene» dine, ikke deg. 

Endret av Lacuna
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Det var en lei opplevelse! Men ikke ta det personlig. Sånn skjer, og de hadde nok sine grunner. Ikke heng det på din kappe!

Jeg reagerer dog på dette: 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Inviterte 12 stykker for å være sikker på at noen kom. Fire svarte aldri, men kom heller ikke.

Fire av dine venner svarte deg aldri? Hva i all verden er det slags oppførsel? 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Fire av dine venner svarte deg aldri? Hva i all verden er det slags oppførsel? 

Uff, det fikk ikke jeg med med en gang... 

Anonymkode: 6240a...a44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har ikke så mange venner, men inviterte alle i bursdagsfeiring hvor jeg sto for både mat og alkohol for å "friste" de med å komme. Alle er studenter, inkludert meg selv. Inviterte 12 stykker for å være sikker på at noen kom. Fire svarte aldri, men kom heller ikke. Da er vi 8. To sa de ikke kunne komme fordi de skulle noe annet. Da er vi 6. Dagen før sa noen at de ikke var helt i form og ikke orket bursdag. Da ble vi 5. På selve dagen Fikk jeg TO meldinger om at de ikke var helt i form (men så senere at de gjorde noe annet..), da er det tre. 

En sa hun var i sliten, men skulle komme. Hun kom, spiste mat og dro med en gang.. 

Var regelrett flaut å sitte der med to stykker, med masse mat (jeg hadde handlet dagen før til seks stykker..), masse drinker, pynt, snacks, og de kommenterte at så få møtte opp, at ingen kunne. Var pinlig. Bursdagen endte naturligvis tidlig. Det var planlagt å holde på til sent, men begge dro klokka 2230. 

Var så flaut og ydmykende.

Anonymkode: 4b399...b8a

får vondt av deg. Så råttent gjort av de sim kansellerte i siste øyeblikk. Men bra at to av de kom. Dere kunne fokusert på å hatt det gøy dere tre

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet du at du har kun to venner neste gang. De som var der for deg.

Alle andre bryr seg ikke om deg, men finner på unnskyldninger for å ikke komme.

Endret av G-string
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der høres ikke ut som venner i det heeeeele tatt. Venner svarer, tilbyr seg å hjelpe evt tar initiativ til hele greia. Og de gjør alt for at du skal ha en fin dag.

Anonymkode: 5911e...36a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det der høres ikke ut som venner i det heeeeele tatt. Venner svarer, tilbyr seg å hjelpe evt tar initiativ til hele greia. Og de gjør alt for at du skal ha en fin dag.

Anonymkode: 5911e...36a

hun burde fokusere på de to som faktisk kom da. De to kan jo bli gode venner av henne. Er dårlig gjort av de andre, men her burde hun se de to som stilte opp . 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøve er lov, man man kan ikke forvente at noen dukker opp i en bursdag. Mange ser nok på det som noe man gjør med gode venner, noe som ikke var tilfellet

Anonymkode: b2260...b03

Kanskje det - men da bør man kanskje sette ekstra pris på å bli invitert? Det hadde iallfall jeg gjort, om jeg ble invitert i en bursdag jeg ikke forventet å bli invitert i. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du synes dette var leit ts. Sender deg en god klem❤️ Graulerer med dagen som var. Det var veldig dårlig gjort av gjestene. Og spesielt de som sa fra i siste liten at de var i dårlig form, og så gjorde noe annet isteden. De høres ikke ut som gode venner. Det er jo sannsynlig da, at noen av de som ga beskjed ikke kunne. Slikt forkommer. Men at det gjelder alle, er ikke så sannsynlig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Dette er venner av meg, jeg tror det handler om korona, at fest har blitt "stress". De fleste vil bare være hjemme og slappe av, alle har blitt late. 

Anonymkode: 4b399...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...