Gå til innhold

Bruker dere vaskeklut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 28 år og har alltid brukt vaskeklut. Med 3 barn og 2 voksne kunne ikke alle dusje hver dag. Da kunne man vaske seg litt i stedet. Unødvendig å dusje bare for å vedlikeholde hygienen som kan gjøres med en klut..

Anonymkode: 77d16...fa4

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt bruker jeg vaskeklut. Særlig på vinteren da er behagelig å bruke klut, blir så kald og ubekvem av å dusje. Med klut kan man være avkledd på halve kroppen og da blir man ikkje så kald. 

Anonymkode: d8408...099

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får ta en debatt med folk med mer utdanning enn deg.

Har registrert at du insisterer på sterk såpe i underlivet to ganger daglig for å bli ren.

Det er selvsagt ikke nødvendig, men din generasjon er dessverre opplært slik.

Nå vet vi heldigvis bedre!

Anonymkode: ac864...c60

Hæ? Det har jeg aldri skrevet noe sted. Du roter litt med hvem du har diskutert med. For jeg vet med sikkerhet at jeg ALDRI har frontet det å vaske underlivet to ganger daglig. Det har jeg heller aldri gjort. Et sånt vaskeregime har jeg ikke hatt noengang.

Kom for øvrig akkurat ut av dusjen nå - etter å ha vasket meg med frotteklut! :fnise: Ha det. Nå drar jeg til byen, så det blir ikke mer fra meg i denne tråden.

Og den der "du får ta en debatt med folk med mer utdanning enn deg".... 🙄 Hva slags elendig hersketeknikk er det? Dropp det når du ikke kan bedre.

• Liker 2
Skrevet

Dusjer stort sett hver dag men om jeg har en dag uten vasker jeg meg alltid under armer og nedentil med klut.  Bruker også av og til i dusjen.  Dusjer stort sett på kvelden men om jeg er svett på morgen før jobb bruker jeg vaskeklut under armene.   Er jo mange her på kg som dusjer sjeldent, helt utrolig at de ikke engang tar en klutvask alle dagene mellom dusjen. 

Anonymkode: 81162...0f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg dusjer hver dag, noen ganger to.

Men jeg står ikke ti minutter i skoldvarm dusj hver gang. Noen dusjer varer et knapt minutt.

Bruker selvsagt aldri såpe.

Anonymkode: ac864...c60

Så du bare skyller deg, du vasker deg ikke. 

Anonymkode: 81162...0f6

• Liker 1
Skrevet

Vaskeklut er ikke en damegreie. Jeg har aldri brukt det hjemme. Men jeg bruker det på hytta, siden vi ikke har dusj der. Da vasker vi oss med vaskefat og vaskeklut. Har man dusj, så er det mye mer hygienisk å skylle bort skitten enn å bruke en klut. 

Anonymkode: 32288...233

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...