AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #21 Skrevet 10. september 2021 Tenker at du må respektere at han ikke vil ha det jeg. Vaskeklut er bare ekkelt, en dusj tar ikke lengre tid og man blir ren. Tenker vaskekluten hører til den epoken der de ikke hadde tilgang på dusj/ bad hver dag. Kan ikke tenke meg noe mere usexy enn en partner som tar en «kattvask» av kjønnsorganet med klut enn den dusj før man er intime… Anonymkode: af917...32e 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #22 Skrevet 10. september 2021 Bruker kun vaskeklut for kattevask under armene hvis jeg har dårlig tid. Føler vaskekluten bare gnir skitten rundt i underlivet. Det er mer enn nok å såpe seg inn og skylle godt. Anonymkode: 55291...7f8 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #23 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker heller ikke vaskeklut. Aldri skjønt poenget. Men å nekte andre i å kjøpe det? Hva faen? Aldri hørt om noe så teit. Håper du kan forklare meg begrunnelsen hans for å mene dette, for nå ble jeg oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: ba139...e60 Hvis min mann haddr insistert på å kjøpe og instruere bruk av vaskeklut hadde jeg også satt foten ned. Anonymkode: ac864...c60 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #24 Skrevet 10. september 2021 Bruker ikke vaskeklut til å vaske meg med lenger, bare da jeg var barn og til barna mine da de var små. Nå brukes de kun med kaldt vann på pannen når minsten har hodepine. Anonymkode: adec5...793 2
pia mater Skrevet 10. september 2021 #25 Skrevet 10. september 2021 Bruker det ikke når jeg dusjer, men tar ofte en kattvask utenom. Jeg dusjer ofte på morgenen og liker å føle meg litt ren når jeg legger meg, så blir fort klutvask på kvelden. Har problemer med eksem, så å dusje to ganger om dagen er uaktuelt. Ellers vasker jeg ansiktet morgen og kveld, syns klut er praktisk, spesielt hvis jeg har på sminke. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #26 Skrevet 10. september 2021 Jeg bruker også alltid vaskeklut og det gjør samboeren min (som er mann) også. Men okei, så bruker ikke samboeren din det, men det er da fryktelig sært at du nektes å bruke det?😅 Anonymkode: 88596...259 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #27 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei, bruker aldri vaskeklut og har aldri brukt det. Vaskeklut i skrittet?? Nei takk! Vann funker utrolig godt alene! Anonymkode: 4ce04...6d2 Enig. Anonymkode: 68a8a...703
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #28 Skrevet 10. september 2021 pia mater skrev (22 minutter siden): Bruker det ikke når jeg dusjer, men tar ofte en kattvask utenom. Jeg dusjer ofte på morgenen og liker å føle meg litt ren når jeg legger meg, så blir fort klutvask på kvelden. Har problemer med eksem, så å dusje to ganger om dagen er uaktuelt. Ellers vasker jeg ansiktet morgen og kveld, syns klut er praktisk, spesielt hvis jeg har på sminke. Hvorfor ikke ta en 2 minutters dusj om kvelden? Anonymkode: 68a8a...703
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #29 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker også alltid vaskeklut og det gjør samboeren min (som er mann) også. Men okei, så bruker ikke samboeren din det, men det er da fryktelig sært at du nektes å bruke det?😅 Anonymkode: 88596...259 TS ønsker å lære opp sin tenårings(stedatter) å bruke klut, med merkelige argumenter om at det er en damegreie, nødvendig ved menstruasjon etc. Skjønner godt at far ikke ønsker søikt tull. Skjønner godt at far sier nei. Anonymkode: ac864...c60 8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #30 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ikke ta en 2 minutters dusj om kvelden? Anonymkode: 68a8a...703 Fikk du ikke med deg at hun skriver at hun har eksem og ikke kan dusje mer enn en gang til dagen? Anonymkode: 55291...7f8 7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #31 Skrevet 10. september 2021 Million skrev (23 minutter siden): En liten frotteklut eller fem tar seriøst ikke mye plass i skittentøyskurven eller i vaskemaskinen. De fyller ikke akkurat en maskin alene. Det argumentet holder derfor ikke 😄 Familie på fem, to vaskekluter per person per dag. Er en maskin det. Anonymkode: ac864...c60
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #32 Skrevet 10. september 2021 Bruker ikke vaskeklut. Hendene funker helt fint, bruker hanske av og til for å skrubbe huden når jeg føler for det. Bruker klut kun hvis jeg trenger å vaske meg kjapt før jeg skal ut og bare trenger en liten oppfreshing. Anonymkode: dcc9e...4cb 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #33 Skrevet 10. september 2021 Nei bruker aldri vaskeklut, men vet min mor i 60 årene gjør det. Anonymkode: 64fba...dd8 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #34 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor ikke ta en 2 minutters dusj om kvelden? Anonymkode: 68a8a...703 Man tørker ut huden ved å dusje hele tida. Spesielt på vinteren. Jeg dusjer annenhver dag og bruker vaskeklut i ansiktet, under armene og i underlivet de dagene jeg ikke dusjer. Jeg bruker også vaskeklut i underlivet i dusjen, da jeg ikke liker å vaske meg med hånda der nede. Bruker bare kluten en gang før den kastes i vaskemaskinen. Anonymkode: df0b1...37f 5
Million Skrevet 10. september 2021 #35 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Familie på fem, to vaskekluter per person per dag. Er en maskin det. Anonymkode: ac864...c60 Hvorfor bruker hver person to kluter pr dag? 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #36 Skrevet 10. september 2021 Jeg bruker vaskeklut både når jeg dusjer, tar badekar eller bare en kattevask. Anonymkode: ecca8...714 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #37 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Fikk du ikke med deg at hun skriver at hun har eksem og ikke kan dusje mer enn en gang til dagen? Anonymkode: 55291...7f8 Spar meg for dine hersketeknikker Anonymkode: 68a8a...703 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #38 Skrevet 10. september 2021 Million skrev (1 minutt siden): Hvorfor bruker hver person to kluter pr dag? Fordi man gjenbruker ikke kluter på kvelden. Æsj. Anonymkode: ac864...c60
miztyia Skrevet 10. september 2021 #39 Skrevet 10. september 2021 Jeg bruker vaskeklut i dusjen fordi jeg syns det er ubehagelig og unødvendig såpebruk om jeg skal vaske meg med bare hendene. Hver sin smak tenker jeg. Angående datteren hans så tenker jeg at hun burde få valget mellom vaskeklut/våtservietter og dusj. Hun må finne ut av det selv. Da jeg fikk mensen var klut praktisk og våtservietter andre steder enn hjemme. Klut hjemme fordi jeg syntes de 'sunne' våtserviettene luktet vondt. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #40 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man tørker ut huden ved å dusje hele tida. Spesielt på vinteren. Jeg dusjer annenhver dag og bruker vaskeklut i ansiktet, under armene og i underlivet de dagene jeg ikke dusjer. Jeg bruker også vaskeklut i underlivet i dusjen, da jeg ikke liker å vaske meg med hånda der nede. Bruker bare kluten en gang før den kastes i vaskemaskinen. Anonymkode: df0b1...37f Man må ikke dusje hele kroppen i ti minutter hver gang man dusjer. Dusjer gjerne fort under armene, så i skrittet, så ferdig. Anonymkode: ac864...c60 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå