Syrinen Skrevet 18. november 2005 #141 Del Skrevet 18. november 2005 Skjønner godt at du vil vite sikkert NÅ!!! Jeg synes selv jeg har alt for lite symptomer og tar meg selv ofte i å tvile litt, og må være ærlig å innrømme at jeg og bestilte to nye tester i går, bare for å være på den sikre siden. Håper du snart hører fra legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. november 2005 #142 Del Skrevet 18. november 2005 Nja, nå når du har lungebetennelse så er det slett ikke usannsynlig at du må knaske antibiotika i lengre tid. Du fikk jo en penicillin som ikke tok knekken på bassiluskene, og da er det ikke så unormalt å måtte bruke antibiotika i 3 - 4 uker...kjenner til flere slike tilfeller, inkl. meg selv! Men det er jo koselig å fortelle en slik nyhet da, selv om det er tidlig... Tenk bare på hvor mye støtte dere evt. får hvis det skulle finne på å gå galt - selv om det ikke er noe man skal tenke på! Også er det jo bedre å være ærlig selvsagt, enn å snike rundt...hvis man ser det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 18. november 2005 Forfatter #143 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Jeg synes selv jeg har alt for lite symptomer og tar meg selv ofte i å tvile litt, og må være ærlig å innrømme at jeg og bestilte to nye tester i går, bare for å være på den sikre siden. ← Godt vi er flere Endret 18. november 2005 av tass2406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 18. november 2005 Forfatter #144 Del Skrevet 18. november 2005 Til dere litt mer erfarne gravide!!! Hvor tidlig var dere inn på første legetime? Lurer på om jeg må bestille meg en time... Det har seg slik at den legen jeg har vært til med bronkitten ikke er min fastlege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. november 2005 #145 Del Skrevet 18. november 2005 Til dere litt mer erfarne gravide!!! Hvor tidlig var dere inn på første legetime? Lurer på om jeg må bestille meg en time... Det har seg slik at den legen jeg har vært til med bronkitten ikke er min fastlege. ← Jeg var til første kontroll da jeg var 8 uker på vei... Ringte legen min samme dag som jeg testet positivt, og fortalte at jeg liksom ikke trodde helt på det osv. Akkurat da var legen travel, og siden jeg skulle til Oslo bare to dager senere og være der i 3 uker, fikk jeg ikke time før jeg var hjemme igjen! Men det normale er å være til 1. kontroll en gang før 12. uke! Siden dere har forsøkt så lenge og du har begynt pergo, vil jeg tippe at legen tar deg inn mye tidligere for å sjekke. Dette er jo også noe du kan be om! Jeg ville bare ringt med én gang jeg, og hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 18. november 2005 #146 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg skal på første kontroll 28 november, da er jeg sannsynligvis i uke 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 18. november 2005 #147 Del Skrevet 18. november 2005 I følge boka "På vei" (som for øvrig anbefales på det varmeste) ser det ut som første kontroll er vanlig rundt uke 12 etter siste mens. En litt veiledende liste overkontroller finner du f.eks. her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 18. november 2005 Forfatter #148 Del Skrevet 18. november 2005 Har pratet med legen: - Det er ingen fare med å ta Ery-Max så tidlig i "svangerskapet" - Og han mente at det er en stor sjanse for at jeg er gravid, men at det ikke er helt sikkert før ca uke 8. Hadde noe med at hvis jeg hadde vært gravid i forrige syklus og hadde abortert(samtidig som mensen) så kan det fortsatt gi utslag på testen. MEN.......... Jeg er helt sikker på at jeg ikke var gravid i forrige syklus, såååå...... det betyr vel bare en ting!!!!!!!!!! JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. november 2005 #149 Del Skrevet 18. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 18. november 2005 #150 Del Skrevet 18. november 2005 GRATULERER!! Så at du endelig hadde skrevet deg opp i IKM November, det var fint å få selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 18. november 2005 Forfatter #151 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Det er bra noen hopper av prøverlista, men at det skulle skje for meg den gangen her hadde jeg ikke trodd... Har følt meg mer gravid før, og jeg har ikke vært det.... Bivirkninger!!!!!!!!!!! Kom til meg!!!!!!!!!!! Endret 18. november 2005 av tass2406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 18. november 2005 Forfatter #152 Del Skrevet 18. november 2005 Har på følelsen av at dere har mer tro på det enn meg...... Er så glad så glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 18. november 2005 #153 Del Skrevet 18. november 2005 Så fantastisk!!! :hoppe: Skjønner veldig godt at der er uvirkelig. Her sitter jeg i uke 8 og tviler fortsatt veldig på det hele. Gleder meg veldig til å følge deg og den lille spiren fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. november 2005 #154 Del Skrevet 18. november 2005 GRATULERE Det her er jo bare helt fantastisk, jeg har vært innom her med gjeven mellomrom i hele dag for å få anledning til å gratulere deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. november 2005 #155 Del Skrevet 18. november 2005 :grine2: GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenkte tanken tvert jeg så du hadde skrevet på ikm nov, at nååå er tass blitt gravid!!! Og det var du!!!! Så morsomt!!! Sist jeg ikke hadde vært på nett på 2-3 dager var peony gravid da jeg kom tilbake, og nå du!!! Kanskje jeg bare skal holde meg unna flere ganger?!! Er sååå gla på dine vegne tass, dette fortjente dere virkelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 18. november 2005 Forfatter #156 Del Skrevet 18. november 2005 Tusen takk for mange hyggelige hilsener! Dere er helt topp!!!! Tror jeg må komme bort fra pc`n nå. Har ikke fått gjort noen ting de 2 siste dagene. Mannen er hjemme om en time, så jeg får vel lage litt middag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. november 2005 #157 Del Skrevet 18. november 2005 Koooose dere med den første middagen vel vitende om at dere nok skal bli foreldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 18. november 2005 #158 Del Skrevet 18. november 2005 Gratulerer masse, masse, masse!!!!!!! Nå blir det nok mange fine kvelder for dere tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 19. november 2005 Forfatter #159 Del Skrevet 19. november 2005 Er hjemme alene, Mannen er hos mine foreldre og hjelper de med å pusse opp soverommet. Har så mye jeg skulle ha gjort, men får ikke gjort noen ting fortiden..... Jeg og Mannen har blitt enig om å ikke si noe til familien før på juleaften Satser på at det blir tidenes julegave!!! Ang. Sverigeturen så satser vi på antibiotika-unnskyldinga. Tror det er best slik, til jeg får vært hos legen og virkelig fått bekrefta det. Satser på en time der rett før jul tror jeg. Da vil jeg være ca 8 uker på vei. Det er egentlig litt dum tid å bli gravid på. Julebord og andre sosiale lag og så må en finne på unnskyldninger for ikke å gå fordi jeg ikke vil si jeg er gravid..... Men en har ikke lov til å tenke slik når det er det her en har gått og ventet på i 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. november 2005 #160 Del Skrevet 19. november 2005 Dette er bare så fantastisk gøy!!! Gratulerer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg