Gå til innhold

Løsningen på incel problemet er flermanneri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 hours ago, AnonymBruker said:

Vil ikke statlig arrangerte ekteskap være bedre? En kvinne til hver mann. Så kan evt. innvandring dekke et underskudd på et av kjønnene. 

Anonymkode: 61489...c7d

Innvandring fra hvor? Resten av verden der det også er overskudd av menn?

Da er det mer realistisk at flere menn får anledning til å leve ut homofili. Det bør være kjent at homofili fortsatt er omfattet av mye tabu, og i store deler av verden er det også strengt forbudt å være homofil, spesielt å være homofil mann.

Anonymkode: 763ca...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tarantulla skrev (12 minutter siden):

Det hadde fungert for meg om mennene ellers klarte seg selv. Den største byrden med å ha en mann i hus er at han er kostbar i drift (det er billigere for meg å bo alene), at det er mye arbeid knyttet til en mann (han forventer ofte at jeg skal være reservemamma/husmor), og at det mases ekstremt mye om sex hele tiden.

Dersom han hadde sin egen husholdning og godtok at han hadde faste dager han hadde tilgang til meg på mine premisser så kunne det fungert. Dvs det er ikke alltid jeg vil ha sex på hans dager. Om han vil ha det uansett, så må han betale. (Ref. verdens eldste yrke.)

Utover dette, så hadde jeg ikke hatt problemer med å være poly, det er mange gode, fine menn i verden.

Men kunne incels godtatt det? Mange har jo et ekstremt snevert bilde av hvordan en kvinne skal være.

Ja det er i hvertfall ingen andre enn incels du får med på den dealen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
ABM skrev (3 minutter siden):

Ja det er i hvertfall ingen andre enn incels du får med på den dealen...:)

Det er jo det de fleste skjønner. Å dele "sin" person med andre sitter langt inne for de aller, aller fleste. Regner med det var det du tenkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tarantulla skrev (Akkurat nå):

Det er jo det de fleste skjønner. Å dele "sin" person med andre sitter langt inne for de aller, aller fleste. Regner med det var det du tenkte på.

Jess du er god til å regne...hadde føltes mye mer naturlig om jeg hadde 3 kvinner faktisk ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 14.48):

Siden incels har vært heftig debattert her den siste tiden tenker jeg at løsningen ligger i polygami, da spesifikt fler-manneri. Altså at det blir sosialt akseptert for en kvinne å bo med 2 menn eller helst flere. 

Jeg foreslår en storstilt politisk satsing på dette framover, med bred statsstøtte til PolyNorge som er en allerede etablert interesseorganisasjon. 

Det bør produseres informasjonsmateriell og brosjyrer om fler-manneri med praktiske råd og erfaringer fra hele verden. Det kan også utarbeides standardkontrakter til forslag til rullerende ordninger, der hver mann for eksempel har en uke hver med damen, og der hun har fri fra dem en uke i måneden. 

Foreslår også støtteordninger til boligbygging spesifikt for grupper av mennesker som ønsker å satse på denne samlivsformen, da jeg ser for meg at hver mann bør ha sin egen lille "man cave" der han kan dyrke egne interesser de dagene han ikke bor med kvinnen i husholdningen. 

Jeg ser flere fordeler med denne ordningen både for individene og samfunnet som helhet, og lanserer det som en storstilt dugnad der vi resirkulerer det gamle AP-slagordet: "Alle skal med!" 

 

 

 

 

Anonymkode: 2e9ab...dc4

Du tror virkelig det vil bli noe særlig sex på 2 menn, når en kvinnes lyst ikke engang rekker til 1? Har du lest noen av de tusen frustrert mann trådene? 

Hva ser du for deg at disse mennene har å bidra med? 

Anonymkode: 0214d...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
ABM skrev (Akkurat nå):

Jess du er god til å regne...hadde føltes mye mer naturlig om jeg hadde 3 kvinner faktisk ...

Det var nok heller ikke unaturlig å ha tilgang til flere kvinner om man ser langt nok tilbake (veldig tidlige samfunn), men nå var jo tanken hvordan man skulle løse problemet for incels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tarantulla
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du tror virkelig det vil bli noe særlig sex på 2 menn, når en kvinnes lyst ikke engang rekker til 1? Har du lest noen av de tusen frustrert mann trådene? 

Hva ser du for deg at disse mennene har å bidra med? 

Anonymkode: 0214d...1fe

Det finnes kvinner som har lyst på sex ofte, så det er jo trist at du ikke har møtt noen av dem. Dessverre er de ofte selektive, og gidder ikke å stille til tjeneste når det kreves. Mange av dem er i forhold, de som ikke er det blir slutshamet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tarantulla skrev (1 minutt siden):

Det var nok heller ikke unaturlig å ha tilgang til flere kvinner om man ser langt nok tilbake (veldig tidlige samfunn), men nå var jo tanken hvordan man skulle løse problemet for incels.

Løsningen for incels er under veis og er teknologisk...sexroboter med kunstig intelligens, mimikk og rent generellt et yttre det er vanskelig å skille fra et ekte menneske ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
ABM skrev (1 minutt siden):

Løsningen for incels er under veis og er teknologisk...sexroboter med kunstig intelligens, mimikk og rent generellt et yttre det er vanskelig å skille fra et ekte menneske ...

Good for them! Får håpe at det blir tilgjengelig for alle som trenger det, og at det er det som skal til for at de har det bedre.

Et spørsmål bare; Betyr det at sex er det eneste som er viktig for menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 14.48):

Siden incels har vært heftig debattert her den siste tiden tenker jeg at løsningen ligger i polygami, da spesifikt fler-manneri. Altså at det blir sosialt akseptert for en kvinne å bo med 2 menn eller helst flere. 

Jeg foreslår en storstilt politisk satsing på dette framover, med bred statsstøtte til PolyNorge som er en allerede etablert interesseorganisasjon. 

Det bør produseres informasjonsmateriell og brosjyrer om fler-manneri med praktiske råd og erfaringer fra hele verden. Det kan også utarbeides standardkontrakter til forslag til rullerende ordninger, der hver mann for eksempel har en uke hver med damen, og der hun har fri fra dem en uke i måneden. 

Foreslår også støtteordninger til boligbygging spesifikt for grupper av mennesker som ønsker å satse på denne samlivsformen, da jeg ser for meg at hver mann bør ha sin egen lille "man cave" der han kan dyrke egne interesser de dagene han ikke bor med kvinnen i husholdningen. 

Jeg ser flere fordeler med denne ordningen både for individene og samfunnet som helhet, og lanserer det som en storstilt dugnad der vi resirkulerer det gamle AP-slagordet: "Alle skal med!" 

 

 

 

 

Anonymkode: 2e9ab...dc4

Rart forslag på problemet. Når grunnproblemet ofte ligger i dårlig oppførsel mot kvinner. Hvis de i utgangspunktet ikke vil ha en så vil de iallefall ikke ha to eller flere av dem. 

Husker tidligere, så hadde jeg en kompis uten benefit. Men mange trodde vi hadde benefit. Som kommer til meg med sutre stemmen sin: Hva med meg da, skal ikke få noe jeg da.... Sånn helt ut av det blå. Merkelig oppførsel må jeg si, og totalt TURN Off. 

Anonymkode: b9f41...e89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tarantulla skrev (2 minutter siden):

Good for them! Får håpe at det blir tilgjengelig for alle som trenger det, og at det er det som skal til for at de har det bedre.

Et spørsmål bare; Betyr det at sex er det eneste som er viktig for menn?

Kan bare svare for meg sjæl da...En sjelevenn er like viktig som sex ..kanskje viktigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
ABM skrev (1 minutt siden):

Kan bare svare for meg sjæl da...En sjelevenn er like viktig som sex ..kanskje viktigere...

Ja, og en sånn kan man ikke kjøpe. Enda. (Filmen "Her" er inne på det temaet, synes den er kjempefin.)

Og det er jo sånn jeg oppfatter folk flest - man vil gjerne bli sett som en hel person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, tarantulla said:

Good for them! Får håpe at det blir tilgjengelig for alle som trenger det, og at det er det som skal til for at de har det bedre.

Et spørsmål bare; Betyr det at sex er det eneste som er viktig for menn?

Nei, hender vi tenker på penger også. Men da er det jo for å kunne få sex...eh, øh, ja, det er visst det 🎃

Anonymkode: 394a6...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Incelmennene kan heller gå inn i polyamorøse ekteskap med hverandre.

Anonymkode: b8921...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde et kjapt tenkeeksperiment på hvem jeg hadde valgt. Jeg er jo sammen med samboer fordi han er den beste helheten, og den jeg har følelser for. Men jeg har jo vært borti menn som har vært bedre på enkelte områder. Siste jeg datet før ham for eksempel var opptatt av et skinnende rent hus og gjorde gjerne mer enn sin del av å holde det sånn. Jeg er ikke glad i husarbeid, så sånn sett kunne han vært praktisk å ha i hus. Vi har veldig ulike hobbyer og hans var såpass stor del av livet hans at det bekymret meg litt, men det er null problem når jeg kan være med de andre kjærestene mens han driver med sitt. Så er der en fyr jeg har rå kjemi med, men vi har helt ulike preferanser i hvor vi ønsker å bo, og han er religiøs, det er ikke jeg. Så han kunne kanskje vært en særboer? Og så har jeg en eks som er en skikkelig bra person og som jeg hadde et veldig godt sexliv med. Da er vi fire, så det burde være mer enn nok. To av dem har jeg hatt større sexlyst enn, så den biten kunne også ha funket. 

Problemet er at dette er fyrer jeg har hatt sex med før. Og som har et sexliv nå. Og alle har egne barn. Gi meg retten til flere kjærester så holder jeg meg langt unna incels uansett. Hadde heller delt disse med konene deres. Og dette er ikke "kremen" av menn selv om de er min krem. Det er ingen elite. Ingen er fra Bærum. En er skikkelig lav, en er godt overvektig, en ser temmelig nerdete ut, en ser eldre ut enn han er. Ingen er rik, selv om de nok ligger litt over gjennomsnittet lønnsmessig totalt sett. Jeg er høyt utdannet og har en tendens til å falle for menn som også er det. Ikke pga tittel, men interessen for å lære, diskutere, og evne til å se ting fra flere vinkler. De har også det til felles at de ikke er tafatte, og at de har et avslappet forhold til det motsatte kjønn og evner å være venner med kvinner de ikke er seksuelt interesserte i. 

Anonymkode: b421c...ce2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peonjenta skrev (6 minutter siden):

Siden dette allerede er menn kvinner ikke vil ha så er denne diskusjonen verdiløs. 

Men menn vet så mye bedre enn oss kvinner hva vi trenger og egentlig vil ha.

Det er alltid verdifullt å bli mansplainet til om slike ting.

Anonymkode: 1b908...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det hadde vært praktisk. 

Jeg ville for min del da gjerne fått én mann fra hvert fagbrevområde. Tenk å ha både tømrer, elektriker og rørlegger i hus! 

Anonymkode: bda47...70c

Hva med mekanikeren da?

Anonymkode: 36c79...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
Peonjenta skrev (30 minutter siden):

Siden dette allerede er menn kvinner ikke vil ha så er denne diskusjonen verdiløs. 

Det er ikke nødvendigvis noen sammenheng mellom hva en incel tror (at ingen kvinner vil ha ham) og virkeligheten. Vi har alle sett mennesker i alle fasonger og utførelser som har partner. De fleste innrømmer at utseendet ikke er det viktigste. Da gjenstår det bare at det faktisk finnes ting en incel kan endre på som gjør ham mer interessant/attraktiv. Hva det er varierer nok, men å påstå at en incel per definisjon ikke er en person kvinner vil ha kan være helt feil. Det sitter nok mange i utgangspunktet helt vanlige fyrer der ute som har fått ørene tutet fulle med at de har rett til tilgang på kvinner, og det er kvinnenes feil at de ikke får det.

Med mindre vi snakker om incels som har investert alt idéen om "de onde kvinnene" som blokkerer dem fra et godt liv, og som deretter vier sitt liv til kvinnehat. Disse er nok verre å rehabilitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...