Gå til innhold

Løsningen på incel problemet er flermanneri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden incels har vært heftig debattert her den siste tiden tenker jeg at løsningen ligger i polygami, da spesifikt fler-manneri. Altså at det blir sosialt akseptert for en kvinne å bo med 2 menn eller helst flere. 

Jeg foreslår en storstilt politisk satsing på dette framover, med bred statsstøtte til PolyNorge som er en allerede etablert interesseorganisasjon. 

Det bør produseres informasjonsmateriell og brosjyrer om fler-manneri med praktiske råd og erfaringer fra hele verden. Det kan også utarbeides standardkontrakter til forslag til rullerende ordninger, der hver mann for eksempel har en uke hver med damen, og der hun har fri fra dem en uke i måneden. 

Foreslår også støtteordninger til boligbygging spesifikt for grupper av mennesker som ønsker å satse på denne samlivsformen, da jeg ser for meg at hver mann bør ha sin egen lille "man cave" der han kan dyrke egne interesser de dagene han ikke bor med kvinnen i husholdningen. 

Jeg ser flere fordeler med denne ordningen både for individene og samfunnet som helhet, og lanserer det som en storstilt dugnad der vi resirkulerer det gamle AP-slagordet: "Alle skal med!" 

 

 

 

 

Anonymkode: 2e9ab...dc4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666

Fiffig idé som har mye for seg.

Vil dessverre kreve for mye av for mange kvinner til at det vil ha en samfunnseffekt.

Men kudos for kreativ problemløsing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Siden incels har vært heftig debattert her den siste tiden tenker jeg at løsningen ligger i polygami, da spesifikt fler-manneri. Altså at det blir sosialt akseptert for en kvinne å bo med 2 menn eller helst flere. 

Jeg foreslår en storstilt politisk satsing på dette framover, med bred statsstøtte til PolyNorge som er en allerede etablert interesseorganisasjon. 

Det bør produseres informasjonsmateriell og brosjyrer om fler-manneri med praktiske råd og erfaringer fra hele verden. Det kan også utarbeides standardkontrakter til forslag til rullerende ordninger, der hver mann for eksempel har en uke hver med damen, og der hun har fri fra dem en uke i måneden. 

Foreslår også støtteordninger til boligbygging spesifikt for grupper av mennesker som ønsker å satse på denne samlivsformen, da jeg ser for meg at hver mann bør ha sin egen lille "man cave" der han kan dyrke egne interesser de dagene han ikke bor med kvinnen i husholdningen. 

Jeg ser flere fordeler med denne ordningen både for individene og samfunnet som helhet, og lanserer det som en storstilt dugnad der vi resirkulerer det gamle AP-slagordet: "Alle skal med!" 

 

 

 

 

Anonymkode: 2e9ab...dc4

Herlig! Jeg praktiserer dette allerede. Selv om jeg kun bor med en av 3 😁

Anonymkode: 2e9dc...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært praktisk. 

Jeg ville for min del da gjerne fått én mann fra hvert fagbrevområde. Tenk å ha både tømrer, elektriker og rørlegger i hus! 

Anonymkode: bda47...70c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge man slipper å ha de boende sammen, så. Men hva med ungene da? Kjipt å måtte ha "pappa-uke" når mamma og pappa faktisk er gift.

Og så kan det være vanskelig for den mannen som ikke er far til akkurat det barnet, og behandle det som det bør behandles. 

Jeg er litt der at dette kunne vært en mulighet om det var sosialt akseptert. Ikke for meg da, jeg er nok alt for gammeldags. Og tror ikke mannen min hadde tenkt at det var innafor å dele meg heller, ville heller gått fra meg da. Ikke at han er av den sjalu typen, men jeg tror han kunne fått seg ei dame som valgte kun ham, om det ikke var meg. 

 

Anonymkode: d5835...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at kvinner ikke er seksuelle nok til å tilfredsstille 1 mann en gang, så 2+ ville blitt helt tørke

Anonymkode: 1756c...8bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Siden incels har vært heftig debattert her den siste tiden tenker jeg at løsningen ligger i polygami, da spesifikt fler-manneri. Altså at det blir sosialt akseptert for en kvinne å bo med 2 menn eller helst flere. 

 

Anonymkode: 2e9ab...dc4

Men er "incels" interessert i dette da?
Slik jeg har forstått det er det sex, ikke forhold, de fleste incels er ute etter, og da er ikke polygami løsningen.

Løsningen må da heller være at menn går inn i forhold der kvinnen blir oppfordret til å ha en eller flere elskere, mens mannen selv må være lovpålagt til holde seg til den ene han er i forhold til  (hvis mannen har en elskerinne blir det færre tilgjengelige kvinner "på markedet", noe som må unngås hvis incel-problematikken skal løses).

 

Anonymkode: 0d73e...979

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke statlig arrangerte ekteskap være bedre? En kvinne til hver mann. Så kan evt. innvandring dekke et underskudd på et av kjønnene. 

Anonymkode: 61489...c7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Problemet er at kvinner ikke er seksuelle nok til å tilfredsstille 1 mann en gang, så 2+ ville blitt helt tørke

Anonymkode: 1756c...8bd

Der tar du fullstendig feil. En kvinne kan enkelt tilfredsstille 10 menn. Og jo flere partnere hun har, jo mer lyst vil hun ha. Lyst avler lyst vet du. Fint initativ ts. Håper de finner på et finere navn enn cuckolding også. Miljøet ligger til rette for dette, tiltaket er overmodent.

Anonymkode: 772d1...768

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hadde vært praktisk. 

Jeg ville for min del da gjerne fått én mann fra hvert fagbrevområde. Tenk å ha både tømrer, elektriker og rørlegger i hus! 

Anonymkode: bda47...70c

Var akkurat det jeg også tenkte 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at incels er så desperate etter sex, ikke forhold, at kvinner finner de frastøtende. Det er ikke attraktivt med noen som føler de har rett til sex.

Også skal vi være i et forhold med flere av de? Nei takk. 

Anonymkode: 4827a...e13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne tenkt meg 3 damer, ei som elsker Oral, Ei som er vanilla vaginal, og ei som liker anal.. 

Da hadde alle behov vært dekket :) 

Anonymkode: 39070...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kunne tenkt meg 3 damer, ei som elsker Oral, Ei som er vanilla vaginal, og ei som liker anal.. 

Da hadde alle behov vært dekket :) 

Anonymkode: 39070...583

Du vet det finnes damer som liker alt dette? Tenk å måtte ha så mye styr og mas med alle de damene når du likegodt kan få en alt i en løsning🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Siden incels har vært heftig debattert her den siste tiden tenker jeg at løsningen ligger i polygami, da spesifikt fler-manneri. Altså at det blir sosialt akseptert for en kvinne å bo med 2 menn eller helst flere. 

Jeg foreslår en storstilt politisk satsing på dette framover, med bred statsstøtte til PolyNorge som er en allerede etablert interesseorganisasjon. 

Det bør produseres informasjonsmateriell og brosjyrer om fler-manneri med praktiske råd og erfaringer fra hele verden. Det kan også utarbeides standardkontrakter til forslag til rullerende ordninger, der hver mann for eksempel har en uke hver med damen, og der hun har fri fra dem en uke i måneden. 

Foreslår også støtteordninger til boligbygging spesifikt for grupper av mennesker som ønsker å satse på denne samlivsformen, da jeg ser for meg at hver mann bør ha sin egen lille "man cave" der han kan dyrke egne interesser de dagene han ikke bor med kvinnen i husholdningen. 

Jeg ser flere fordeler med denne ordningen både for individene og samfunnet som helhet, og lanserer det som en storstilt dugnad der vi resirkulerer det gamle AP-slagordet: "Alle skal med!" 

 

 

 

 

Anonymkode: 2e9ab...dc4

Problemet er jo at ingen kvinner vil ha desse mennene, ts. 

Og så antar du at det skal bedre seg om hun kan velger mer enn en udugelig mann?

Løsningen er at incels ingår avtaler om forhold/delt hushold/sex med incels. Veldig enkelt og likefrem. 

Anonymkode: 9aba6...bae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Problemet er at kvinner ikke er seksuelle nok til å tilfredsstille 1 mann en gang, så 2+ ville blitt helt tørke

Anonymkode: 1756c...8bd

Det her er hva jeg hørte: mehmemememe mimi MIMIMI mumuMUMU.

 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men er "incels" interessert i dette da?
Slik jeg har forstått det er det sex, ikke forhold, de fleste incels er ute etter, og da er ikke polygami løsningen.

Løsningen må da heller være at menn går inn i forhold der kvinnen blir oppfordret til å ha en eller flere elskere, mens mannen selv må være lovpålagt til holde seg til den ene han er i forhold til  (hvis mannen har en elskerinne blir det færre tilgjengelige kvinner "på markedet", noe som må unngås hvis incel-problematikken skal løses).

 

Anonymkode: 0d73e...979

Kvinnen vil jo da heller ikke ha overskudd til å dekke de emosjonelle behov ettersom hun skal ha flere. Altså kan "giftemålet" være ren formalia, virke forpliktende, men likevel være for sex. Mannen kan jo også pule andre, slik kvinnen kan det. Man låser ham ikke fast. Poenget er jo at han ikke får sex ellers, hvis han skulle ordnet opp selv. For at kvinnen skal få lyst på ham, må hun få den dominerende rolle ettersom ingen kvinner liker incels som konkurrerer med kvinner eller hater på kvinner. De fleste mennesker kan tenne på å være over noen, å ha noen til sin disposisjon. Man må altså legge til rette for kvinnens lyst ettersom hun tross alt må tenne på ham for å ha sex med ham. Da kan ikke incels være kvinnehatende i sitt forhold, men være under kvinnene, for at kvinnene skal få lyst på dem. Etter hvert, når han har opparbeidet seg seksuell kapital, kan det også hende han både opplever selvtillit og mestringsfølelse. Da kan det hende han er klar for å skride ut i verden på jakt etter et mer likeverdig forhold. Terskelen for skilsmisse eller brudd bør derfor være lav. Hans forhold med kvinnen er en slags mellomfase.

Anonymkode: 1a421...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hadde vært praktisk. 

Jeg ville for min del da gjerne fått én mann fra hvert fagbrevområde. Tenk å ha både tømrer, elektriker og rørlegger i hus! 

Anonymkode: bda47...70c

Hadde vært greit med en kokk også :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (2 minutter siden):

Hva med konverteringsterapi slik at alle incels blir homofile og kan inngå forhold med hverandre?

Også et godt forslag!

Anonymkode: 1a421...580

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...