Gå til innhold

Løsningen på incel problemet er flermanneri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hmm.....flermanneri høres i seg selv fint ut, men jeg hadde ikke hatt krefter og innsatsvilje nok
til å betjene alle disse forholdene som seg hør og bør. Konverteringsterapi derimot lyder merkelig logisk ut. :laugh: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det her er hva jeg hørte: mehmemememe mimi MIMIMI mumuMUMU.

 

Kvinnen vil jo da heller ikke ha overskudd til å dekke de emosjonelle behov ettersom hun skal ha flere. Altså kan "giftemålet" være ren formalia, virke forpliktende, men likevel være for sex. Mannen kan jo også pule andre, slik kvinnen kan det. Man låser ham ikke fast. Poenget er jo at han ikke får sex ellers, hvis han skulle ordnet opp selv. For at kvinnen skal få lyst på ham, må hun få den dominerende rolle ettersom ingen kvinner liker incels som konkurrerer med kvinner eller hater på kvinner. De fleste mennesker kan tenne på å være over noen, å ha noen til sin disposisjon. Man må altså legge til rette for kvinnens lyst ettersom hun tross alt må tenne på ham for å ha sex med ham. Da kan ikke incels være kvinnehatende i sitt forhold, men være under kvinnene, for at kvinnene skal få lyst på dem. Etter hvert, når han har opparbeidet seg seksuell kapital, kan det også hende han både opplever selvtillit og mestringsfølelse. Da kan det hende han er klar for å skride ut i verden på jakt etter et mer likeverdig forhold. Terskelen for skilsmisse eller brudd bør derfor være lav. Hans forhold med kvinnen er en slags mellomfase.

Anonymkode: 1a421...580

Å hva slags fordeler skal damer ha av å oppdra disse guttevalpene seksuelt ? 

Tror du disse  gutta kan læres opp i bretting av tøy og vindusvask? 🤣 i såfall kunne det jo være interessant 🤣
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ominous skrev (4 minutter siden):

Å hva slags fordeler skal damer ha av å oppdra disse guttevalpene seksuelt ? 

Tror du disse  gutta kan læres opp i bretting av tøy og vindusvask? 🤣 i såfall kunne det jo være interessant 🤣
 

 

Om jeg skulle hatt overskudd til å tilfredsstille 3 stykk seksuelt så måtte de definitivt tatt hoveddelen av husarbeid 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Problemet er jo at ingen kvinner vil ha desse mennene, ts. 

Og så antar du at det skal bedre seg om hun kan velger mer enn en udugelig mann?

Løsningen er at incels ingår avtaler om forhold/delt hushold/sex med incels. Veldig enkelt og likefrem. 

Anonymkode: 9aba6...bae

Tiltaket har en forebyggende effekt. Det vil motvirke at incelpersonligheter utvikles, de vil komme tidlig inn i en sunn konkurranse for å få sin del av felleskona, og vil utvikle attraktive egenskaper for kvinnen.

Anonymkode: 772d1...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ominous skrev (6 minutter siden):

Å hva slags fordeler skal damer ha av å oppdra disse guttevalpene seksuelt ? 

Tror du disse  gutta kan læres opp i bretting av tøy og vindusvask? 🤣 i såfall kunne det jo være interessant 🤣
 

 

Ja! Men fordelen er også er det jeg forsøkte å skrive: At incelen kryper for henne, ubetinget - det er den eneste måten hun kan tenne på ham på, og da får hun jo seksuell lyst og tilfredsstillelse av å dominere! Man trenger ikke nødvendigvis en som kan sine saker - man trenger enten det, eller en som er helt grønn og som man kan gjøre ca. som man vil med. Forholdet må derfor være skjevt om hun skal ha lyst - det må ligge i kontrakten. Han må derfor slave, for å vekke hennes lyst. Eneste mulighet. Han kan også stå for husholdningsoppgaver.

Anonymkode: 1a421...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye økonomisk finansiering og støtte for at noen menn skal få seg sex? Hva innbiller du deg egentlig? At staten skal begynne og betale for at incels skal få seg noe, er jo helt bak mål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja! Men fordelen er også er det jeg forsøkte å skrive: At incelen kryper for henne, ubetinget - det er den eneste måten hun kan tenne på ham på, og da får hun jo seksuell lyst og tilfredsstillelse av å dominere! Man trenger ikke nødvendigvis en som kan sine saker - man trenger enten det, eller en som er helt grønn og som man kan gjøre ca. som man vil med. Forholdet må derfor være skjevt om hun skal ha lyst - det må ligge i kontrakten. Han må derfor slave, for å vekke hennes lyst. Eneste mulighet. Han kan også stå for husholdningsoppgaver.

Anonymkode: 1a421...580

Hjelper lite at noen kryper rundt på stuegulvet mitt uten at de har med vaskefilla 🤷‍♀️🤣🙈


Neida, skal slutte å tulle. Å krype i seg selv er ikke nok til å vekke lyst hos den vanlige kvinne og de fleste kvinner er tross alt helt vanlige. 

Hvilken mann er villig til å krype, gjøre alt husarbeidet og i tillegg har overskudd til å vise tilstrekkelig begjær for kvinnen? Tror ikke mange menn hadde vert villige til å legge ned så mye arbeid bare for ett ligg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Tiltaket har en forebyggende effekt. Det vil motvirke at incelpersonligheter utvikles, de vil komme tidlig inn i en sunn konkurranse for å få sin del av felleskona, og vil utvikle attraktive egenskaper for kvinnen.

Anonymkode: 772d1...768

God logikk!🤟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ABM said:

Hvis 1 kvinne skal tilfredstille 3 menn som meg skal hun jaggu få jobbe..!🙈😂

De færreste kvinner klarer å tilfredsstille 1, så det ville nok fungert dårlig ja 😂

Anonymkode: 1756c...8bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De færreste kvinner klarer å tilfredsstille 1, så det ville nok fungert dårlig ja 😂

Anonymkode: 1756c...8bd

Du må snart klare å skrive noe annet enn det samme hele tiden. Hvis du ønsker å ta del i prosjektet send en e-post til Flermennprosjektet(ViElskerSnabel-a)online.no

Anonymkode: 1a421...580

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tiltaket har en forebyggende effekt. Det vil motvirke at incelpersonligheter utvikles, de vil komme tidlig inn i en sunn konkurranse for å få sin del av felleskona, og vil utvikle attraktive egenskaper for kvinnen.

Anonymkode: 772d1...768

Ho,ho,ho, dream on! De eneste mennene som ville tatt til takke med en sånn løsning er jo de ingen kvinner vil ha..🙈😂...og så plutselig skal kvinner ikke bare ha en...men tre fire stykker...?! 😂😂👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

De færreste kvinner klarer å tilfredsstille 1, så det ville nok fungert dårlig ja 😂

Anonymkode: 1756c...8bd

Du mener vel at de færreste menn klarer å tilfredsstille kvinner? Vet de hvor klitoris er egentlig, for det virker ikke sånn.

Anonymkode: abf4b...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, ABM said:

Hvis 1 kvinne skal tilfredstille 3 menn som meg skal hun jaggu få jobbe..!🙈😂

Kan bli tidsklemme det, ja med all ekstra matlaging, klesvask og rydding som kommer i tillegg 😜

Anonymkode: 394a6...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes damer som gjør en heroisk innsats på området allerede. De jobber i verdens eldste yrke. 🙊

Anonymkode: 394a6...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Problemet er at kvinner ikke er seksuelle nok til å tilfredsstille 1 mann en gang, så 2+ ville blitt helt tørke

Anonymkode: 1756c...8bd

Snakk for deg selv. Null problem her med 3 stk.

Anonymkode: 2e9dc...795

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvor lite sex det er i forholdene bortover vil jeg anta disse to mennene må belage seg på endel tid over gryter og vaskebøtter.

Endret av visp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan bli tidsklemme det, ja med all ekstra matlaging, klesvask og rydding som kommer i tillegg 😜

Anonymkode: 394a6...9ff

Glemte du snømåking, bilvask og massasje av 3 menn kjære? 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ABM said:

Glemte du snømåking, bilvask og massasje av 3 menn kjære? 😂😂

Det også. De tre gullguttene har sikkert tre-fire biler det må skiftes dekk på og fylles bensin eller strøm på også.

Anonymkode: 394a6...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det også. De tre gullguttene har sikkert tre-fire biler det må skiftes dekk på og fylles bensin eller strøm på også.

Anonymkode: 394a6...9ff

Min går på strøm kjære...blir glad om du tørker av dashbordet og setene nå og da også...🙈😂🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla

Det hadde fungert for meg om mennene ellers klarte seg selv. Den største byrden med å ha en mann i hus er at han er kostbar i drift (det er billigere for meg å bo alene), at det er mye arbeid knyttet til en mann (han forventer ofte at jeg skal være reservemamma/husmor), og at det mases ekstremt mye om sex hele tiden.

Dersom han hadde sin egen husholdning og godtok at han hadde faste dager han hadde tilgang til meg på mine premisser så kunne det fungert. Dvs det er ikke alltid jeg vil ha sex på hans dager. Om han vil ha det uansett, så må han betale. (Ref. verdens eldste yrke.)

Utover dette, så hadde jeg ikke hatt problemer med å være poly, det er mange gode, fine menn i verden.

Men kunne incels godtatt det? Mange har jo et ekstremt snevert bilde av hvordan en kvinne skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...