Gå til innhold

Ikke lov å le på hytta - sesong 2


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Jeg ler mer av at deltakerne ler av hverandre, enn selve konkurransen dem imellom 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vil si at Linnea Myhre gjorde en særdeles dårlig figur der inne. Skal ikke kommentere til hvilken grad hun bidrar med humor, men:

Flere enn meg som reagerte på hvordan hun desperat forsøkte beholde plassen sin før hun røk ut? På vei til å halvveis døddrukken hive seg over Henrik Fladseth, «ikke kil meg» sier han. Skal love dere at det ikke var å kile hun hadde planer om.. Hun hadde jo forslag tidligere i episoden om de bare skulle kline for å sette ut det andre laget.. 

Flaks for Linnea at Henrik (misforstod?) og dermed reddet skinnet hennes…. Profesjonelt, altså.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (36 minutter siden):

Vil si at Linnea Myhre gjorde en særdeles dårlig figur der inne. Skal ikke kommentere til hvilken grad hun bidrar med humor, men:

Flere enn meg som reagerte på hvordan hun desperat forsøkte beholde plassen sin før hun røk ut? På vei til å halvveis døddrukken hive seg over Henrik Fladseth, «ikke kil meg» sier han. Skal love dere at det ikke var å kile hun hadde planer om.. Hun hadde jo forslag tidligere i episoden om de bare skulle kline for å sette ut det andre laget.. 

Flaks for Linnea at Henrik (misforstod?) og dermed reddet skinnet hennes…. Profesjonelt, altså.

Herregud, godt det ikke bare var jeg som reagerte. Må være det kleineste jeg har sett på lenge. «Voksne» menneske. Greit nok at hun ikke driver med humor til vanlig, men klining? Herregud.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (1 time siden):

Herregud, godt det ikke bare var jeg som reagerte. Må være det kleineste jeg har sett på lenge. «Voksne» menneske. Greit nok at hun ikke driver med humor til vanlig, men klining? Herregud.

At det er kleint er jo en ting,

men hun er faktisk på vei til å forulempe Henrik ved å hive seg over ham / kysse ham. Tenke seg om det gikk andre veien, en mann hadde plutselig tatt seg til rette og rå-klina med Linnea. Det hadde jo vært sosialt media-selvmord. Overtramp. Overgrep. Me-too.

Heldigvis fikk han dyttet henne unna. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke lest tråden men vil si at denne sesongen var bedre enn den forrige. De 3 finalistene var de morsomste og var definitivt en verdig vinner!

Synes det er kult at folk som har vært litt under radaren får skinne! Tenker det samme om den forrige vinneren Trygve. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Anonym90059005 skrev (På 18.9.2021 den 20.27):

Folk som ikke liker dette programmet/konseptet må altså ha så dårlig humor, jeg skjønner ikke at det er mulig. Må jo være verdens kjedeligste mennesker. 

Beyer Olsen og Fladseth gjør en del vanvittig bra i denne sesongen. 

Jeg elsker humor og stand up. 

Norsk humor er ikke for men inkludert dette programmet. Så to eller tre episoder og der var mest ekkel slapstick, dårlig dad jokes og roasten var elendig. Ekte roast er best. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonMrX skrev (På 8.12.2021 den 22.55):

Jeg elsker humor og stand up. 

Norsk humor er ikke for men inkludert dette programmet. Så to eller tre episoder og der var mest ekkel slapstick, dårlig dad jokes og roasten var elendig. Ekte roast er best. 

Gud, jeg lo av Fladseths Mia roast; "Looks like meat is back on the menu, boys!" 🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Kaizer skrev (2 timer siden):

Gud, jeg lo av Fladseths Mia roast; "Looks like meat is back on the menu, boys!" 🤣🤣

dude de slo opp i 2003

(dersom det referer til det lesbiske forholdet hun hadde; hun giftet seg med en mann senere)

Endret av anonMrX
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...