Gå til innhold

Ikke lov å le på hytta - sesong 2


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Er ikke så lenge siden jeg så første sesong, og det kaoset syns jeg var morsomt, så nå kjøpte jeg meg et ukesabonnement så jeg kunne se hele denne.

Tror rett og slett det var for mange med i sesong 2? Og ikke nok episoder. Likte bedre modellen sist der de ikke mista noen mer enn annenhver episode. Så enten måtte de ha hatt flere episoder, eller færre folk. Var også skuffet over de to damene som gikk ut tidlig, er det virkelig SÅ vanskelig å finne kvinnelige komikere? Vet det ikke er /så/ mange men en gammel håndballspiller? Hæ? Kan vel også si at jeg er stor fan av både Marta og Linnea, så det var enda en grunn til at jeg ville se det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

07.27 skrev (På 23.9.2021 den 15.59):

Mye morsommere enn første sesong. De har nok jobbet litt mer med konseptet siden sist, og ikke minst er castingen bedre.

Helt uenig! Sesong 1 var mye bedre. Morten Ramm, Jon Brungot, Bernt Hulsker og Linn Skåber❤️ Og Vegard Tryggeseid ikke minst! Haha!

Synes han der Henrik er usmakelig og altfor rølpete. Linnea Myhre er jo bare tragisk. Liker Martha Leivestad og Martin Beyer Olsen er morsomme. Ellers ganske kjedelige folk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadyLemon skrev (19 timer siden):

Er ikke så lenge siden jeg så første sesong, og det kaoset syns jeg var morsomt, så nå kjøpte jeg meg et ukesabonnement så jeg kunne se hele denne.

Tror rett og slett det var for mange med i sesong 2? Og ikke nok episoder. Likte bedre modellen sist der de ikke mista noen mer enn annenhver episode. Så enten måtte de ha hatt flere episoder, eller færre folk. Var også skuffet over de to damene som gikk ut tidlig, er det virkelig SÅ vanskelig å finne kvinnelige komikere? Vet det ikke er /så/ mange men en gammel håndballspiller? Hæ? Kan vel også si at jeg er stor fan av både Marta og Linnea, så det var enda en grunn til at jeg ville se det.

Enig, altfor mange deltakere! Veldig uoversiktlig og rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg trodde ikke det det var mulig å toppe sesong 1! Men det var det jammen meg. Lo så mye at jeg måtte ta på pause, flere ganger! Martin Beyer-Olsen er favoritten min! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TulleJenny skrev (13 minutter siden):

Altså jeg trodde ikke det det var mulig å toppe sesong 1! Men det var det jammen meg. Lo så mye at jeg måtte ta på pause, flere ganger! Martin Beyer-Olsen er favoritten min! 

Han er morsom! 

Så må jeg tilstå: Stian Blipp har talent. Jeg er ikke i målgruppa, trodde jeg, men herregud så munnrapp og faktisk utrolig morsom! Men Martin er ubetalelig. :fnise: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde så høye forhåpninger til roasten, men jeg ble skikkelig skuffa :(  Det Ahmed leverte var jo heeeeelt krise 😳 Den eneste som hadde én god "punch line", var Fladseth om Mia Hundvin og at hun var tilbake på menyen 🙈 Til og med Stian Blipp sin roast var jo hinsides ræva! :(  Nei, jeg anser meg selv for å ha mye (og god) humor, men dette kjente jeg var labre greier, gitt :P  Jeg tror ikke jeg orker å kaste vekk flere minutter på dette konseptet her :P 

Men syns dere roasten var bra? Eller er det jeg som kanskje hadde en dårlig dag??😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fabienne skrev (53 minutter siden):

Han er morsom! 

Så må jeg tilstå: Stian Blipp har talent. Jeg er ikke i målgruppa, trodde jeg, men herregud så munnrapp og faktisk utrolig morsom! Men Martin er ubetalelig. :fnise: 

Enig ang Stian! Roasten hans var den beste 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (39 minutter siden):

Jeg hadde så høye forhåpninger til roasten, men jeg ble skikkelig skuffa :(  Det Ahmed leverte var jo heeeeelt krise 😳 Den eneste som hadde én god "punch line", var Fladseth om Mia Hundvin og at hun var tilbake på menyen 🙈 Til og med Stian Blipp sin roast var jo hinsides ræva! :(  Nei, jeg anser meg selv for å ha mye (og god) humor, men dette kjente jeg var labre greier, gitt :P  Jeg tror ikke jeg orker å kaste vekk flere minutter på dette konseptet her :P 

Men syns dere roasten var bra? Eller er det jeg som kanskje hadde en dårlig dag??😅

Jeg synes de fleste roastene var skuffende, men Stian sin lo jeg høyt av! Ble også overrasket av Mia

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke konseptet roast. Jeg er for gammel. :fnise: Morsomt er det i alle fall ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/1/2021 at 10:07 PM, Fabienne said:

Jeg skjønner ikke konseptet roast. Jeg er for gammel. :fnise: Morsomt er det i alle fall ikke.

Det skjønte ikke de som prøvde dette på VGTV heller (selv om Henrik Fladseth ikke var så verst et par ganger).

Det er en krevende sjanger, selv for folk med talent for komedie.

Men moro hvis det gjøre riktig:

 

Endret av LCFA
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (1 time siden):

Jeg hadde så høye forhåpninger til roasten, men jeg ble skikkelig skuffa :(  Det Ahmed leverte var jo heeeeelt krise 😳 Den eneste som hadde én god "punch line", var Fladseth om Mia Hundvin og at hun var tilbake på menyen 🙈 Til og med Stian Blipp sin roast var jo hinsides ræva! :(  Nei, jeg anser meg selv for å ha mye (og god) humor, men dette kjente jeg var labre greier, gitt :P  Jeg tror ikke jeg orker å kaste vekk flere minutter på dette konseptet her :P 

Men syns dere roasten var bra? Eller er det jeg som kanskje hadde en dårlig dag??😅

Enig. Stian Blipp var bra, men elles var roasten slakk. Jeg pleier å elske det.. Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun Mia er med i så mange program siste året 🤷🏼‍♀️ er hun ikke oppbrukt snart? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokkar skrev (1 time siden):

Enig. Stian Blipp var bra, men elles var roasten slakk. Jeg pleier å elske det.. Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun Mia er med i så mange program siste året 🤷🏼‍♀️ er hun ikke oppbrukt snart? 

Haha, jeg syns de fleste kjendiser Norge har å by på stort sett er oppbrukt 🙈 De går jo på rundgang i de forskjellige programmene 😛 Skal vi danse, stjernekamp, Farmen kjendis, 71 grader nord - Norges tøffeste kjendis, Kompani Lauritzen, 4-stjerners middag, kongen befaler. Hmm, var det flere da? 😅  Jeg har inntrykk av at de først starter i Farmen Kjendis, og så er det Skal vi Danse next, og er man artist så venter stjernekamp i neste omgang igjen :P  Når man har vært gjennom alle disse programmene, da kan man pensjonere seg :P 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sokkar skrev (1 time siden):

Enig. Stian Blipp var bra, men elles var roasten slakk. Jeg pleier å elske det.. Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun Mia er med i så mange program siste året 🤷🏼‍♀️ er hun ikke oppbrukt snart? 

Fordi hun fortsatt er s3xy! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (17 timer siden):

Haha, jeg syns de fleste kjendiser Norge har å by på stort sett er oppbrukt 🙈 De går jo på rundgang i de forskjellige programmene 😛 Skal vi danse, stjernekamp, Farmen kjendis, 71 grader nord - Norges tøffeste kjendis, Kompani Lauritzen, 4-stjerners middag, kongen befaler. Hmm, var det flere da? 😅  Jeg har inntrykk av at de først starter i Farmen Kjendis, og så er det Skal vi Danse next, og er man artist så venter stjernekamp i neste omgang igjen :P  Når man har vært gjennom alle disse programmene, da kan man pensjonere seg :P 

Du har vel rett i det. Utrolig kjedelig at det ikke kan letes i arkivet etter andre, mitt mindre oppbrukte navn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som sier noe er ikke morsomme når de bare snakker høyt og åpen munn så alle tennene vises,, bare vrøvl og ikke noe le av

Favoritt i fjor: Linn Skåber

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fantastisk konsept! Av og til er det så vondt å se på🤣 desperasjonen deres etter å få de andre til å le🤣 og duellen etter middagen 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/1/2021 at 9:54 PM, LCFA said:

Har Linnea Myhre noen gang ledd? Skrivetalent har hun, men har også et medfødt talent for dette surret.

Jeg må visst ta tilbake det etter å ha sett episode 4. Hun kan faktisk smile og le. Herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...