Gå til innhold

Ikke lov å le på hytta - sesong 2


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er klar! Jeg liker godt sammensetningen av «komikere/ kjendiser». Liker spesielt godt Einar Tørnquist. Han kommer til å få meg til å le mye. Og så ble jeg positivt overrasket over Vegard Harm under Kompani Lauritsen, men usikker på om han fremstår morsom i denne settingen. Jeg kjenner en som kjenner Magnus Carlsen privat og han er visst morsommere enn det man kanskje skulle tro, så han er liksom en joker i mine øyne 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da har jeg sett hele sesongen. Syns det var veldig morsomt. Håper på en sesong 3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke abonnement hos VG, så jeg har kun sett første episoden. Det lover godt for episodene videre, var mange morsomme momenter, men jeg synes det va altfor mange deltakere med i forhold til sesong en. Episoden er jo heller ikke så lang, så det blir vanskelig å få et forhold til alle deltakerne, noe jeg gjorde ved den første sesongen. Litt skuffa over Harm, han kan gjøre seg godt i kjendisreality, men han gir opp lett og ga fort etter for latteren uten å hente seg inn igjen og forsøke å få andre til å le. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsket ses 1, men ble skuffet over denne casten😢 Såg ep1 og lo kanskje 2 ganger. Funket ikke for meg i det hele tatt. Lo nesten ikke av at de lo, noe jeg gjorde i forrige. Skal ikke klandre Mats Hansen, det skal jo litt til å toppe magien Ramm-Tryggeseid-Berrum-Hulsker lagde i fjor, så sånn sett burde en ikke ha altfor store forhåpninger😕 Men kjemien og alder til årets cast virket litt off og ikke noe for meg åpenbart. Gidder ikke se de andre episodene hvis det skal være like kjipt som ep 1.

Nå var jo ovennevnte firkløver fra ses 1 en sammensveiset gjeng fra før, så sånn sett hadde de det vel litt mer «inne» enn gjengen fra i år, som ikke kjente hverandre så godt og kanskje ble litt tilbakeholdne av den grunn. Merket jo at de andre deltagerne i fjor også ble litt «utafor».

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo nesten ikke av sesong 1. synes mest det bare var flaut.

Tror ikke jeg gidder å bruke tid på sesong 2. Det blir eventuelt om jeg har «rundet» Netflix.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fabienne skrev (15 timer siden):

Jeg har akkurat betalt for en uke på VG, men får ikke spilt av. Noen tips? 

Hadde samme problem, men send dem en mld så fixes det fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke liker dette programmet/konseptet må altså ha så dårlig humor, jeg skjønner ikke at det er mulig. Må jo være verdens kjedeligste mennesker. 

Beyer Olsen og Fladseth gjør en del vanvittig bra i denne sesongen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ziljemor skrev (På 17.9.2021 den 23.34):

Har ikke abonnement hos VG, så jeg har kun sett første episoden. Det lover godt for episodene videre, var mange morsomme momenter, men jeg synes det va altfor mange deltakere med i forhold til sesong en. Episoden er jo heller ikke så lang, så det blir vanskelig å få et forhold til alle deltakerne, noe jeg gjorde ved den første sesongen. Litt skuffa over Harm, han kan gjøre seg godt i kjendisreality, men han gir opp lett og ga fort etter for latteren uten å hente seg inn igjen og forsøke å få andre til å le. 

Koster 39 kr å se alle episodene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...