Zenhouse Skrevet 22. oktober 2021 #81 Del Skrevet 22. oktober 2021 Spoiler Veldig moro å se andre sider av Maiken nå- at hun blir litt sint og ikke bare lei seg. Jeg blir satt ut over Linn, nekte å gi Renato en mynt når hun sitter på to ( el tre selv), og han opprinnelig gav henne en av dem. Men hvorfor gav han henne en til å begynne med, noen som husker det? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 24. oktober 2021 #82 Del Skrevet 24. oktober 2021 Da ble det uaktuelt å kommentere mer i dette forumet. Fantastisk at folk velger å ligge ei uke tilbake i tid. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 24. oktober 2021 #83 Del Skrevet 24. oktober 2021 Ruspus skrev (2 timer siden): Da ble det uaktuelt å kommentere mer i dette forumet. Fantastisk at folk velger å ligge ei uke tilbake i tid. Enig - det er jo ikke noe poeng i å kommentere på hendelsene en uke etter at man har sett det... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 24. oktober 2021 #84 Del Skrevet 24. oktober 2021 Kan ikke dere lage en egen tråd for de som ligger en uke forran tv? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 25. oktober 2021 #85 Del Skrevet 25. oktober 2021 Synes det er rart at de publiserer neste episode allerede etter forrige gikk på tv. Hadde holdt om de gjorde det dagen før det ble sendt på tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 25. oktober 2021 #86 Del Skrevet 25. oktober 2021 Galen King skrev (5 minutter siden): Synes det er rart at de publiserer neste episode allerede etter forrige gikk på tv. Hadde holdt om de gjorde det dagen før det ble sendt på tv! Det er da helt vanlig på streaming-tjenester....Litt fordeler skal man ha av å betale for en tjeneste. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. oktober 2021 #87 Del Skrevet 25. oktober 2021 Ganske facinerende at det går an å «snike» seg vekk og snakke taktikk, alliansebygging/brudd på ei lita strand! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BraNok Skrevet 25. oktober 2021 #88 Del Skrevet 25. oktober 2021 Ruspus skrev (På 24.10.2021 den 9.59): Da ble det uaktuelt å kommentere mer i dette forumet. Fantastisk at folk velger å ligge ei uke tilbake i tid. Det er vel heller noen som velger å ligge en uke foran i tid...? Ikke alle som gidder/har mulighet til å betale for Viaplay o.l 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safirblå Skrevet 25. oktober 2021 #89 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) Sorry spoiling. Endret 25. oktober 2021 av Safirblå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenteanonym91 Skrevet 25. oktober 2021 #90 Del Skrevet 25. oktober 2021 Spoiler Jeg TAKLER ikke Linn! Fy søren så frekt å sitte sånn der under øyrådet. Hun er så manipulerende og frekk. Kan ikke fatte hvorfor hun er så godt likt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 25. oktober 2021 #91 Del Skrevet 25. oktober 2021 Zenhouse skrev (På 22.10.2021 den 7.40): Skjul innhold Veldig moro å se andre sider av Maiken nå- at hun blir litt sint og ikke bare lei seg. Jeg blir satt ut over Linn, nekte å gi Renato en mynt når hun sitter på to ( el tre selv), og han opprinnelig gav henne en av dem. Men hvorfor gav han henne en til å begynne med, noen som husker det? Fordi de begge var på gult lag, og at de hadde lovet å hjelpe hverandre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeisen Skrevet 25. oktober 2021 #92 Del Skrevet 25. oktober 2021 n00bn0bb skrev (På 20.10.2021 den 23.06): Jeg ble helt satt ut av mandagens episode. Når Linn gikk til "angrep" på Nicolay som person etter å ha stemt han ut. Nicolay var rolig og behersket i diskusjonen. Jeg fikk en vond følelse i magen av Linn sin psykiske helse på øyerådet. Det virket nesten som hun har blitt litt paranoid på robinson, og har en annen virkelighetsoppfatning enn de andre. Jeg syns i hvertfall hun har endret seg veldig siden episode 1. Dette må selvfølgelig sees i kontekst av klipping og produksjon, samt at de lever under tøffe forhold med lite mat og søvn. Helt enig!? Det er helt utrolig hvor forferdelige de er, og fler har så skingrende stemme og når de at på til nesten skriker i stedet for å prate blir det vondt å høre på, spesielt Linn, Maria og Hanne. Linn er desidert verst, syntes hun har vært ganske uspiselig siden første episode. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 25. oktober 2021 #93 Del Skrevet 25. oktober 2021 jenteanonym91 skrev (1 time siden): Skjul innhold Jeg TAKLER ikke Linn! Fy søren så frekt å sitte sånn der under øyrådet. Hun er så manipulerende og frekk. Kan ikke fatte hvorfor hun er så godt likt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 25. oktober 2021 #94 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg er drittlei Linn og den snøvlinga hennes, og drittlei skrikinga til Hanne. Akkurat nå heier jeg på Tor-Bjarne og Tariq. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 25. oktober 2021 #95 Del Skrevet 25. oktober 2021 Enda et tv program som er forferdelig oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiisa Skrevet 26. oktober 2021 #96 Del Skrevet 26. oktober 2021 Ruspus skrev (På 24.10.2021 den 9.59): Da ble det uaktuelt å kommentere mer i dette forumet. Fantastisk at folk velger å ligge ei uke tilbake i tid. Altså, det er jo ikke alle som velger å betale for Viaplay. Selv om man ikke ser episodene lineært nøyaktig når det går, så har jo de fleste slik at de kan se programmet via RiksTV eller Altibox osv. (evnt Viafree). Så man ligger ikke en uke tilbake i tid selv om man ikke har Viaplay, man ligger en uke foran i tid om man betaler for tjenesten. Er jo ikke verre enn å skrive ting fra siste episode i spoiler tag? (Jeg har forresten Viaplay, men synes uansett man ikke skal spoile det man ser en uke før andre.) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 26. oktober 2021 #97 Del Skrevet 26. oktober 2021 rampenissen72 skrev (13 timer siden): Enda et tv program som er forferdelig oppbrukt. Enda et tv-program det er frivillig å se på! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiisa Skrevet 26. oktober 2021 #98 Del Skrevet 26. oktober 2021 rampenissen72 skrev (16 timer siden): Enda et tv program som er forferdelig oppbrukt. Er jo faktisk 5 år siden det ble sendt sist, så SÅ oppbrukt er det jo ikke. Jeg synes sesongen er bra, jeg! Mye spill. Men irriterende noen av folka som er med. Kan ikke få sagt det nok: Linn og Maria: Utrolig usmakelige personligheter på begge to. Og Hanne? 🤣 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 26. oktober 2021 #99 Del Skrevet 26. oktober 2021 Kaiisa skrev (13 timer siden): Altså, det er jo ikke alle som velger å betale for Viaplay. Selv om man ikke ser episodene lineært nøyaktig når det går, så har jo de fleste slik at de kan se programmet via RiksTV eller Altibox osv. (evnt Viafree). Så man ligger ikke en uke tilbake i tid selv om man ikke har Viaplay, man ligger en uke foran i tid om man betaler for tjenesten. Er jo ikke verre enn å skrive ting fra siste episode i spoiler tag? (Jeg har forresten Viaplay, men synes uansett man ikke skal spoile det man ser en uke før andre.) Nei, har ikke tenkt å spoile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. oktober 2021 #100 Del Skrevet 27. oktober 2021 Kaiisa skrev (17 timer siden): Er jo faktisk 5 år siden det ble sendt sist, så SÅ oppbrukt er det jo ikke. Jeg synes sesongen er bra, jeg! Mye spill. Men irriterende noen av folka som er med. Kan ikke få sagt det nok: Linn og Maria: Utrolig usmakelige personligheter på begge to. Og Hanne? 🤣 Maria er lærer. Lurer på hva hun underviser i? Kan umulig være norsk-faget 🤭 iom at alt er sjuuukt ditt og datt he he. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå