Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2021 - INGEN SPOILING!!!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Spoiler

Veldig moro å se andre sider av Maiken nå- at hun blir litt sint og ikke bare lei seg. 
Jeg blir satt ut over Linn, nekte å gi Renato en mynt når hun sitter på to ( el tre selv), og han opprinnelig gav henne en av dem. Men hvorfor gav han henne en til å begynne med, noen som husker det? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ble det uaktuelt å kommentere mer i dette forumet. Fantastisk at folk velger å ligge ei uke tilbake i tid.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (2 timer siden):

Da ble det uaktuelt å kommentere mer i dette forumet. Fantastisk at folk velger å ligge ei uke tilbake i tid.

Enig - det er jo ikke noe poeng i å kommentere på hendelsene en uke etter at man har sett det...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at de publiserer neste episode allerede etter forrige gikk på tv. Hadde holdt om de gjorde det dagen før det ble sendt på tv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (5 minutter siden):

Synes det er rart at de publiserer neste episode allerede etter forrige gikk på tv. Hadde holdt om de gjorde det dagen før det ble sendt på tv!

Det er da helt vanlig på streaming-tjenester....Litt fordeler skal man ha av å betale for en tjeneste.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske facinerende at det går an å «snike» seg vekk og snakke taktikk, alliansebygging/brudd på ei lita strand! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (På 24.10.2021 den 9.59):

Det er vel heller noen som velger å ligge en uke foran i tid...? 

Ikke alle som gidder/har mulighet til å betale for Viaplay o.l

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg TAKLER ikke Linn! Fy søren så frekt å sitte sånn der under øyrådet. Hun er så manipulerende og frekk. Kan ikke fatte hvorfor hun er så godt likt.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 22.10.2021 den 7.40):
  Skjul innhold

Veldig moro å se andre sider av Maiken nå- at hun blir litt sint og ikke bare lei seg. 
Jeg blir satt ut over Linn, nekte å gi Renato en mynt når hun sitter på to ( el tre selv), og han opprinnelig gav henne en av dem. Men hvorfor gav han henne en til å begynne med, noen som husker det? 

Fordi de begge var på gult lag, og at de hadde lovet å hjelpe hverandre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

n00bn0bb skrev (På 20.10.2021 den 23.06):

Jeg ble helt satt ut av mandagens episode. Når Linn gikk til "angrep" på Nicolay som person etter å ha stemt han ut. Nicolay var rolig og behersket i diskusjonen.  Jeg fikk en vond følelse i magen av Linn sin psykiske helse på øyerådet. Det virket nesten som hun  har blitt litt paranoid på robinson, og har en  annen virkelighetsoppfatning enn de andre. Jeg syns i hvertfall hun har endret seg veldig siden episode 1. Dette må selvfølgelig sees i kontekst av klipping og produksjon, samt at de lever under tøffe forhold med lite mat og søvn.

Helt enig!? Det er helt utrolig hvor forferdelige de er, og fler har så skingrende stemme og når de at på til nesten skriker i stedet for å prate blir det vondt å høre på, spesielt Linn, Maria og Hanne. Linn er desidert verst, syntes hun har vært ganske uspiselig siden første episode. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenteanonym91 skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Jeg TAKLER ikke Linn! Fy søren så frekt å sitte sånn der under øyrådet. Hun er så manipulerende og frekk. Kan ikke fatte hvorfor hun er så godt likt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er drittlei Linn og den snøvlinga hennes, og drittlei skrikinga til Hanne. Akkurat nå heier jeg på Tor-Bjarne og Tariq. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (På 24.10.2021 den 9.59):

Altså, det er jo ikke alle som velger å betale for Viaplay. Selv om man ikke ser episodene lineært nøyaktig når det går, så har jo de fleste slik at de kan se programmet via RiksTV eller Altibox osv. (evnt Viafree).

Så man ligger ikke en uke tilbake i tid selv om man ikke har Viaplay, man ligger en uke foran i tid om man betaler for tjenesten.

Er jo ikke verre enn å skrive ting fra siste episode i spoiler tag?

(Jeg har forresten Viaplay, men synes uansett man ikke skal spoile det man ser en uke før andre.)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
rampenissen72 skrev (13 timer siden):

Enda et tv program som er forferdelig oppbrukt. 

Enda et tv-program det er frivillig å se på!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rampenissen72 skrev (16 timer siden):

Enda et tv program som er forferdelig oppbrukt. 

Er jo faktisk 5 år siden det ble sendt sist, så SÅ oppbrukt er det jo ikke.

Jeg synes sesongen er bra, jeg! Mye spill. Men irriterende noen av folka som er med. Kan ikke få sagt det nok: Linn og Maria: Utrolig usmakelige personligheter på begge to. 

Og Hanne? 🤣 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (13 timer siden):

Altså, det er jo ikke alle som velger å betale for Viaplay. Selv om man ikke ser episodene lineært nøyaktig når det går, så har jo de fleste slik at de kan se programmet via RiksTV eller Altibox osv. (evnt Viafree).

Så man ligger ikke en uke tilbake i tid selv om man ikke har Viaplay, man ligger en uke foran i tid om man betaler for tjenesten.

Er jo ikke verre enn å skrive ting fra siste episode i spoiler tag?

(Jeg har forresten Viaplay, men synes uansett man ikke skal spoile det man ser en uke før andre.)

Nei, har ikke tenkt å spoile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (17 timer siden):

Er jo faktisk 5 år siden det ble sendt sist, så SÅ oppbrukt er det jo ikke.

Jeg synes sesongen er bra, jeg! Mye spill. Men irriterende noen av folka som er med. Kan ikke få sagt det nok: Linn og Maria: Utrolig usmakelige personligheter på begge to. 

Og Hanne? 🤣 

Maria er lærer. Lurer på hva hun underviser i? Kan umulig være norsk-faget 🤭 iom at alt er sjuuukt ditt og datt he he. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...