Jullan Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #121 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ja,det er nok lurt som flere av dere sier at jeg bør ha noe mørkere tilbehør. Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 18. oktober 2005 #122 Del Skrevet 18. oktober 2005 husk å legge ut bilde når du har funnet ut hva det blir da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 20. oktober 2005 #123 Del Skrevet 20. oktober 2005 Fortsatt travle tider? Ha en fin dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. oktober 2005 #124 Del Skrevet 20. oktober 2005 husk å legge ut bilde når du har funnet ut hva det blir da! ← Vi er jo alltid like nysgjerrige og ELSKER bilder! Håper ellers at alt er bra med deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #125 Del Skrevet 26. oktober 2005 Endelig litt tid til å være her inne!!! Har vært masse jobbing i det siste,har jobbet dobbelt 4 dager på rad I dag føler jeg meg ikke så bra så jeg er hjemme fra jobben. Tror jeg trenger en liten pust i bakken for her har det nemlig skjedd ting..... JEG ER GRAVID! Vi skulle ikke prøve før neste sommer,vi, men vi har tydeligvis vært litt uforsiktige.Har jo brukt p-piller i 14 år, sluttet i aug, og hadde ikke drømt om at jeg skulle bli fruktbar så fort! Ville bare ha kroppen tilbake i normalt gjenge til vi skulle begynne å prøve for jeg vet jo at det kan ta lang tid....Er jo ikke akkurat noen ung-mø heller Brukte noen el-tester for jeg var jo spent på om jeg hadde eggløsning og fikk positiv test 6 okt. Bestemte oss derfor for å hoppe av i svingen den nærmeste tiden, men hadde den 5 okt så det var nok allerede gjort Er litt i sjokk, men synes det er helt utrolig! Blir nok fast inventar på gravid-sidene, jeg nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. oktober 2005 #126 Del Skrevet 26. oktober 2005 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. oktober 2005 #127 Del Skrevet 26. oktober 2005 GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!! Skjønner veldig godt at det er litt - men fytti grisen så fantastisk da! Håper jeg ser deg mer i nabolaget mitt fremover da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 26. oktober 2005 Tusen takk! Det er jo helt fantastisk og vi er så lykkelige!!! Forstår det ikke helt enda,men det synker mer og mer inn for hver dag som går. Kommer nok masse innom deg, orkideen, for jeg trenger nok mange råd og svar på spørsmål fra vår erfarne gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 26. oktober 2005 #129 Del Skrevet 26. oktober 2005 GRATULERER JULLAN!! Så koselig! Også så hyggelig å høre at det gikk så fort! Når blir termin da mon tro?? Dette var en veldig hyggelig nyhet må jeg si! Gratulerer enda en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #130 Del Skrevet 26. oktober 2005 Tusen takk, Izaria! Det er kjempespennende! Og vi er så lykkelige!!!! Føler at jeg er litt uttafor-meg-sjæl akkurat nå.... Terminen er 30 juni. Etter TR å dømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 26. oktober 2005 #131 Del Skrevet 26. oktober 2005 åååååå så gøy!!!!! Nå ble jeg skikkelig glad!! Gratulerer så mye vennen! Gleder meg til å følge med i gravid-dagbok jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 27. oktober 2005 #132 Del Skrevet 27. oktober 2005 Oi, her skjer det ting! Gratulerer så masse! Og veldig spennende! Glder meg til å følge med deg videre! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 27. oktober 2005 #133 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ååååååååååh, så gøy!!!!!!!! GRATULERER SÅ MYE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #134 Del Skrevet 28. oktober 2005 Takk for gratulasjoner cons,Tommeline og Isola! Jeg er helt for tida!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. oktober 2005 #135 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er helt for tida!!! ← Og det er heeeelt LOV!!! Tenk da, et lite liv spirer og gror... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 31. oktober 2005 #136 Del Skrevet 31. oktober 2005 Skjønner godt du er helt i hundre for tida - SÅ SPENNENDE!!!! Hvordan er formen for tida da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #137 Del Skrevet 31. oktober 2005 Den er veldig bra! Har ingen plager utenom veldig ømme og harde pupper og så er jeg ganske trøtt. Så lenge jeg ikke er kvalm er jeg mer enn nok fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 9. november 2005 #138 Del Skrevet 9. november 2005 Må ikke forsvinne til side 2! Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 11. november 2005 Forfatter #139 Del Skrevet 11. november 2005 Det er bra du passer på meg,Isola... Er altfor lite inne på KG for tiden,dessverre. Har så mye jobb.....Utenom det er alt bra! Lykkelig og gravid I morgen forteller vi det til familien.......spennende!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 11. november 2005 Forfatter #140 Del Skrevet 11. november 2005 husk å legge ut bilde når du har funnet ut hva det blir da! ← Fant forresten en nydelig kjole for et par dager siden. Alt for dyr, men den eneste jeg syntes var fin... Får ikke lagt ut noe bilde , men kanskje senere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå