AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #121 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Føler med deg for forstår veldig godt hva du mener. Det er typisk for KG - om du spør om noe her, så går de feministiske panserstyrkene til angrep med en gang, Ironisk nok er disse samme "pro-feminist" debattantene feige når det gjelder å diskutere på andre forum. Det er her de koser seg og kan holde stand mot menn og sortere dem ut etter Adolf og Darwin sin seleksjonsmodell. Needless to say, disse feministene som sier deg imot her, hadde blitt most av overveldende respons på andre forum og du hadde hatt mye mer støtte på andre forum, og da mener jeg absolutt ikke "Incel" forum, men andre forum der menn stort sett dominerer. Da hadde det gått litt mer lys opp for disse her som angriper deg. Du har et godt poeng der du sier at det skal kun 1 for å knuse det man kan kalle for "hypotesen" din, men det er så utrolig vanskelig å finne til og med ei, for en del menn nå og det viser hvor ekstreme moderne kvinner er blitt. Bare se bort ifra de som svarer her at de "ikke går etter menn med enten penger eller utseende", for vi har faktisk ingen bevis på hva en anonym kode svarer. Tipper at en del av disse svarer bare for å sette kvinner sine ekstreme holdninger i "bedre lys", men fakta er at du har observert helt korrekt hvordan altfor mange kvinner er. Du kan sammenligne det med denne massesuggesjonen her. Alle vil være CV-droner. Ok, ikke alle, men det er ikke langt unna. https://e24.no/naeringsliv/i/LAdWM4/ny-undersoekelse-aatte-av-ti-unge-vil-bli-ledere Alle damer vil leke tøff "leder" og "prestisje" og alt det der. Flinke piker med CV-en slik at de kan maksimere sitt nivå til enda høyere nivå, mens de tråkker på mange andre menn. Men tilbake til forholdstallet 0 Versus 1. Så utrolig forskjellig, nesten som sperregrensa mellom 3,9 og 4,0 ved Stortingsvalg. Du "ber" om kun ei ( 1 ) som "ser deg", men det er så vanskelig. Men nå skal jeg si deg noe og ikke stritt imot. Absorber det fullstendig. Bossy / Whiny Princesses her til lands liker utseende og penger. Dette vet vi alle sammen, på samme måte som de er hjernevasket til å være CV-droner nesten alle som en. Så jeg forstår at du vil ha ei som liker deg for "hva du er", men i dagens samfunn - her i Vest-Europa iallfall, så er mange moderne kvinner fullstendig dysfunksjonelle, da tenker jeg spesielt på Skandinavia. Hvis ikke du har utseende med deg, så må du gjøre alt i din makt for å skaffe deg penger. Med andre, her kan vi dele mennene i denne gruppa, siden kvinner fortsatt kjører Animal Planet følelser, så man har ikke noe annet valg enn å dele det opp i følgende grupper. 1) Menn som har både penger og utseende. Disse kan knulle omtrent hvem de vil, og kvinner hopper på deres cocks dagen lang. Sperm flyter overalt og i alle hull. 2) Menn som har kun utseende med seg. Fortsatt som gruppe nr 1) De har det bra over en viss periode i livet og kan pløye gjennom alt de vil. 3) Menn som ikke har utseende med seg, men har penger. Denne gruppa er også veldig bra, så disse får også en god del damer å velge imellom. Så det er lite problemer her heller. Dette er topp tre gruppene, kan du s. Så kommer gruppenummer 4 og 5. Det er disse som faller gjennom og det begynner å bli en del av de, som er blitt silt ut etter Adolf og Darwin-modellen. 4) Menn som verken har utseende eller penger med seg. Disse sliter en god del, men på papiret er det fortsatt noe slags "håp" for dem, så lenge de har den fysiske og psykiske helsen med seg. Men så kommer gruppe nr 5. 5) Menn som verken har utseende eller penger med seg, og har heller ikke noe god helse som følge av dette. Disse er fullstendig desimert og ødelagt, og det er intet håp for disse, nettopp fordi de aller, aller fleste kvinner ikke gidder å gi dem noe håp. Som du riktig påpeker - tallet 0 versus tallet 1 er ekstremt viktig. En annen ting som er viktig å påpeke er at det bør ikke være kun snakk om sex her. La oss ignorere sex fullstendig. Glemme alt som har med "penetrering" å gjøre. Problemet er når man er isolert og fullstendig utsultet på den måten du er, og jeg har også opplevd det samme i perioder, så gjør det noe med en - og det er veldig, veldig vondt. Man føler seg som biologisk søppel, som er klar til å sendes i sånn bio-avfallspose og rett i søpla. Det er sånn man føler seg. Problemet er ikke bare fraværet av sex, men også: 1) Fraværet av kyss på munnen 2) Fraværet av kyss på kinnet 3) Fraværet av klem fra det motsatte kjønn 4) Fraværet av generell berøring fra det motsatte kjønn Så dette er veldig ille, faktisk i sum, hakket verre enn å ikke ha sex i det hele tatt. Tenk bare om man kunne få en hand-job i det minste. Trenger ikke være sex med penetrering i det hele tatt. Vanlig runk med hånda fra det motsatte kjønn. Men når alt kommer til alt. Så koker det ned til en ting i det kapitalistiske samfunnet vi lever i og det er penger. Penger. Penger. Penger og penger. Nevnte jeg penger? Skjønner du tegninga? Og har man penger, så er tilgang til enhver form som berøring eller oppmerksomhet fra det motsatte kjønn så så mye lettere. Glem alt det der med at noen skal "like deg for hva du er", for ingen liker deg for "hva du er", det kommer først langt NED på lista - altså din personlighet og hvordan du er. Det første kvinner gjør er å foreta en "scanning" av deg innenfor de første 5 minuttene og sjekker sikkert menn online og i sosiale medier også. I dag er det slik at du kan sjekke den man skal på date med via sosiale medier før man i det hele tatt har hatt første date. Det er så mekanisk og tragisk at det ikke går an. Jeg tror at du hadde hatt mye mer suksess med damer på 1990-tallet, siden du nevner det med å "plukke noen opp på gata". Det var tross alt sånn vi gjorde det på den tiden, inkludert diverse butikker, busstopp og ikke minst utesteder. Det var ingen apps, og Instagram og annet tullball. Det var bare å gå til en dame, å kjøre Joey stilen fra Friends: Howww yoooou dooo-ing? 😃 Eller Stifler stilen: Hey biatch 😂 Det var good times. Det var det altså. Er trist at du ikke kan oppleve det. Idag kan man ikke bare gå til ei dame og snakke med henne, for da havner man straks som en hashtag på nettet: VilBarePrateLitt 🤣 Så du spør hvordan damer velger: De har Tinder nå, og kan igjen praktisere Adolf og Darwin metoden der med ekstremt-fanatisk seleksjon via appen. Digitaliseringen de siste 15 - 17 årene er noe av det beste som har skjedd kvinner. Og noe av det verste som har skjedd menn i den moderne tid. Akkurat dette har ikke noe med feminisme å gjøre, men digitalisering. Rett og slett teknologi. Ingen visste at det skulle bli slik, på samme måte som de som laget dette visste ikke at de samme sosiale mediene skulle nå brukes til å spre mildt sagt løgnaktige budskap, for plutselig alle fikk tilgang til en digital platform. Anonymkode: c7dbe...734 Så det er faktisk kvinner som står for hele forandringen i hvordan man møtes og alle kvinner har høyere krav. Man må være forhåndsgodkjent. Spontan kjærlighet er ikke mulig lenger pga kvinner. Men allikevel mener de fortsatt at de ikke har makten. I tillegg stemmer de på venstresiden bare fordi de vil presse så mye penger ut av menn som mulig, mens de puler Chad. Nei det er de som hater menn. Anonymkode: dc271...34a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #122 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du gjort noe rett, da? Anonymkode: 77dd0...2cf Jeg har gjort meg tilgjengelig, så mye som jeg kan gjøre. Ved å gå ut på byen, vors, leir osv. Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #123 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vil ikke dere kvinner ha en fighter? For det er det jeg er. Alt har vært galt i livet mitt kort sagt. Men at jeg likevel er i utdanningen betyr bare at jeg er en fighter. Men det er ikke godt nok for dere. Anonymkode: dc271...34a Tror du ikke kvinner også kan ha hatt det vanskelig i livet, innen kjærlighet eller på andre områder? Hvilke menn tror du er interessert i å høre om det, på en date? Anonymkode: 77dd0...2cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #124 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har gjort meg tilgjengelig, så mye som jeg kan gjøre. Ved å gå ut på byen, vors, leir osv. Anonymkode: dc271...34a Så med andre ord, du har gjort helt minimum for å gjøre deg tilgjengelig. Virker som du ikke skjønner spørsmålenet, en gang. Anonymkode: 77dd0...2cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #125 Del Skrevet 29. august 2021 Hvordan forklarer du at det finnes tusenvis av lave, fattige, hårløse og overvektige menn i forhold? Hva har de gjort rett? Anonymkode: 155c2...7e8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #126 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror at du hadde hatt mye mer suksess med damer på 1990-tallet, siden du nevner det med å "plukke noen opp på gata". Det var tross alt sånn vi gjorde det på den tiden, inkludert diverse butikker, busstopp og ikke minst utesteder Jeg legger ikke så mye vekt på all bs i innlegget ditt, men ts hadde ikke hatt bedre sjanse før heller. Han sliter med sjelsevnene sine, trolig medfødt. Anonymkode: 51edb...6aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #127 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg legger ikke så mye vekt på all bs i innlegget ditt, men ts hadde ikke hatt bedre sjanse før heller. Han sliter med sjelsevnene sine, trolig medfødt. Anonymkode: 51edb...6aa Haha. Hvorfor tror antallet barnløse menn har økt da? Fra 17% i 2000 til 25% i 2019. Kommer sikkert til å bli 50% om 20 år. Anonymkode: dc271...34a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #128 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha. Hvorfor tror antallet barnløse menn har økt da? Fra 17% i 2000 til 25% i 2019. Kommer sikkert til å bli 50% om 20 år. Anonymkode: dc271...34a Tror du* Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #129 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så det er faktisk kvinner som står for hele forandringen i hvordan man møtes og alle kvinner har høyere krav. Man må være forhåndsgodkjent. Spontan kjærlighet er ikke mulig lenger pga kvinner. Men allikevel mener de fortsatt at de ikke har makten. I tillegg stemmer de på venstresiden bare fordi de vil presse så mye penger ut av menn som mulig, mens de puler Chad. Nei det er de som hater menn. Anonymkode: dc271...34a Selvsagt bestemmer kvinner her til lands, men det er også menn som er blitt tafatte og har latt det bli slik. Spontan kjærlighet er dødt for lenge siden. Og ekte kjærlighet er dødt like så. Folk har helt forskrudd syn i dag på hva "kjærlighet" er. Man skal ikke gå mange år tilbake før kjærlighet betydde at man: 1) Står sammen mot verden. Man er et team. 2) En forståelse av at ekteskapet skal vare livet ut og at de eneste gode grunnene til å skille seg er hvis det skjer enten mishandling i forholdet eller utroskap. 3) Ordet lojalitet. Dette eksisterer ikke lenger. Tidligere betydde dette nettopp at man skal stille opp for hverandre, uansett hva. Dette ligner en del på punkt 1), bare at her gjelder også negative opplevelser i livet. For eksempel, hvis en av partene fikk kreft eller annen sykdom eller ble arbeidsledig, osv, så hadde man en forståelse av at den andre skal "step up" og støtte uansett hva og ikke stikke av. Alt dette eksisterer ikke lenger. Alt dreier seg nå om følgende: Pulings + PENGER + utseende + "karriere" og "spenning". Når det gjelder dette hvem som stemmer på hvem, så selv om jeg har forståelse for din situasjon, så må du ikke la deg friste av høyresiden, fordi de har ikke akkurat noe til overs for folk med en annen etnisk bakgrunn. Dette er kanskje noe av grunnen til at man finner nesten ikke venstreorienterte menn som ikke har hatt sex på diverse forum der høyresiden dominerer. Fordi man få avsmak for den ideologien, selv om man kan si seg enig i at den ekstreme, skandinaviske feminismen har gått altfor langt. Du kan si det slik at folk i din situasjon faller mellom to stoler, politisk sett. Men for å illustrere ovenfor de feministiske panserstyrkene her i tråden at dette absolutt IKKE er snakk om noe kvinnehat, så kan vi ta frem et vestlig land fra Vest-Europa som eksempel. Det landet jeg snakker om er Frankrike. Der er den ekstreme høyresiden ledet av en kvinne som heter Le Pen. Hun fanger opp mange av disse mennene på høyresiden som både er "Incel" og heller ikke liker innvandrere. Disse mennene stemmer på Le Pen uten problemer. Så det er bare tull når feminist-gjengen her sier at man "hater kvinner". Man hater IKKE kvinner i det hele tatt. Det man hater er den stadige forflyttingen av grenser for hva som er en "bra nok mann", som en viss klikk av kvinner har fått lov til å tre nedover hodet på resten av kvinnene og dessverre har de lykkes med det. Så har vi et annet, ganske vellykket vestlig land i Vest-Europa, nemlig Sveits. Der tillot man ikke stemmeretten for kvinner før på 1970-tallet, mange tiår etter Norge med andre ord. Bare for å illustrere at det ikke er bare land i "lang-vekkistan" som holder på med sånt. De skandinaviske landene er verst med tanke på menn som er i utsatt posisjon, da det virker som kvinner her virkelig fører en brutal kvinnekamp mot menn. Det virker som jo mer man fortrenger menn fra diverse samfunnsarenaer, slik som høyere utdanning, jo mer heier man dette frem. En ide om 50 / 50 balanse er ikke engang på radaren. Alt dreier seg om å overkjøre menn. Så har du de mennene som man anser som de i toppen, og de har alliert seg med disse kvinnene, siden disse mennene tross alt drar alle fordeler av dagens system. De kan pule på alt de vil og trenger ikke forplikte seg heller, mens de flinke pikene med fanatiske CV-mål, sitter av og til frustrert over å ha blitt brukt av Chad Boys. Anonymkode: c7dbe...734 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #130 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Selvsagt bestemmer kvinner her til lands, men det er også menn som er blitt tafatte og har latt det bli slik. Spontan kjærlighet er dødt for lenge siden. Og ekte kjærlighet er dødt like så. Folk har helt forskrudd syn i dag på hva "kjærlighet" er. Man skal ikke gå mange år tilbake før kjærlighet betydde at man: 1) Står sammen mot verden. Man er et team. 2) En forståelse av at ekteskapet skal vare livet ut og at de eneste gode grunnene til å skille seg er hvis det skjer enten mishandling i forholdet eller utroskap. 3) Ordet lojalitet. Dette eksisterer ikke lenger. Tidligere betydde dette nettopp at man skal stille opp for hverandre, uansett hva. Dette ligner en del på punkt 1), bare at her gjelder også negative opplevelser i livet. For eksempel, hvis en av partene fikk kreft eller annen sykdom eller ble arbeidsledig, osv, så hadde man en forståelse av at den andre skal "step up" og støtte uansett hva og ikke stikke av. Alt dette eksisterer ikke lenger. Alt dreier seg nå om følgende: Pulings + PENGER + utseende + "karriere" og "spenning". Når det gjelder dette hvem som stemmer på hvem, så selv om jeg har forståelse for din situasjon, så må du ikke la deg friste av høyresiden, fordi de har ikke akkurat noe til overs for folk med en annen etnisk bakgrunn. Dette er kanskje noe av grunnen til at man finner nesten ikke venstreorienterte menn som ikke har hatt sex på diverse forum der høyresiden dominerer. Fordi man få avsmak for den ideologien, selv om man kan si seg enig i at den ekstreme, skandinaviske feminismen har gått altfor langt. Du kan si det slik at folk i din situasjon faller mellom to stoler, politisk sett. Men for å illustrere ovenfor de feministiske panserstyrkene her i tråden at dette absolutt IKKE er snakk om noe kvinnehat, så kan vi ta frem et vestlig land fra Vest-Europa som eksempel. Det landet jeg snakker om er Frankrike. Der er den ekstreme høyresiden ledet av en kvinne som heter Le Pen. Hun fanger opp mange av disse mennene på høyresiden som både er "Incel" og heller ikke liker innvandrere. Disse mennene stemmer på Le Pen uten problemer. Så det er bare tull når feminist-gjengen her sier at man "hater kvinner". Man hater IKKE kvinner i det hele tatt. Det man hater er den stadige forflyttingen av grenser for hva som er en "bra nok mann", som en viss klikk av kvinner har fått lov til å tre nedover hodet på resten av kvinnene og dessverre har de lykkes med det. Så har vi et annet, ganske vellykket vestlig land i Vest-Europa, nemlig Sveits. Der tillot man ikke stemmeretten for kvinner før på 1970-tallet, mange tiår etter Norge med andre ord. Bare for å illustrere at det ikke er bare land i "lang-vekkistan" som holder på med sånt. De skandinaviske landene er verst med tanke på menn som er i utsatt posisjon, da det virker som kvinner her virkelig fører en brutal kvinnekamp mot menn. Det virker som jo mer man fortrenger menn fra diverse samfunnsarenaer, slik som høyere utdanning, jo mer heier man dette frem. En ide om 50 / 50 balanse er ikke engang på radaren. Alt dreier seg om å overkjøre menn. Så har du de mennene som man anser som de i toppen, og de har alliert seg med disse kvinnene, siden disse mennene tross alt drar alle fordeler av dagens system. De kan pule på alt de vil og trenger ikke forplikte seg heller, mens de flinke pikene med fanatiske CV-mål, sitter av og til frustrert over å ha blitt brukt av Chad Boys. Anonymkode: c7dbe...734 Du burde faen meg skrive bok. Hvem er du om jeg kan spørre? Anonymkode: dc271...34a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #131 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Haha. Hvorfor tror antallet barnløse menn har økt da? Fra 17% i 2000 til 25% i 2019. Kommer sikkert til å bli 50% om 20 år. Anonymkode: dc271...34a Ikke sikkert antallet sjanseløse 21-åringer har forandret seg så mye. Jeg var uten kjærester og seksuell erfaring selv, da jeg var like gammel, men aldri i verden om jeg satt med slike syke tanker som du gjør. Og faktisk havnet jeg ikke på den barnløs-statistikken heller. Anonymkode: 51edb...6aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #132 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Man skal ikke gå mange år tilbake før kjærlighet betydde at man: 1) Står sammen mot verden. Man er et team. 2) En forståelse av at ekteskapet skal vare livet ut og at de eneste gode grunnene til å skille seg er hvis det skjer enten mishandling i forholdet eller utroskap. Anonymkode: c7dbe...734 Det er lenge sia folk endte forhold og ekteskap kun pga mishandling eller utroskap. I gamle dager var det forresten sterk skilsmissegrunn hvis mannen ikke ville eller kunne ha sex med en (som også indirekte førte til barn, sia en ikke hadde prevensjon) og hvis menn ikke kunne forsørge. Menn måtte prestere i og utenfor senga. Mye mer enn det som kreves i dag, hvor kvinner tar ansvar for sin del av sexliv og lønningspose. Anonymkode: 77dd0...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #133 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke sikkert antallet sjanseløse 21-åringer har forandret seg så mye. Jeg var uten kjærester og seksuell erfaring selv, da jeg var like gammel, men aldri i verden om jeg satt med slike syke tanker som du gjør. Og faktisk havnet jeg ikke på den barnløs-statistikken heller. Anonymkode: 51edb...6aa Nå til dags bestemmes det på ungdomsskolen. Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #134 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå til dags bestemmes det på ungdomsskolen. Anonymkode: dc271...34a I hvilket fag er det? Anonymkode: 51edb...6aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleugla Skrevet 29. august 2021 #135 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå til dags bestemmes det på ungdomsskolen. Anonymkode: dc271...34a Det er ikke sant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #136 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå til dags bestemmes det på ungdomsskolen. Anonymkode: dc271...34a Hvordan forklarer du at lave, fattige, overvektige menn med lite hår får sex, kjærester og barn? Anonymkode: 155c2...7e8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #137 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så hvordan har kvinner sex hvis de ikke reagerer på menn de ser og synes er kjekke nok? Anonymkode: dc271...34a Jeg skal svare deg en siste gang, og så tror jeg ikke at jeg gidder mer. Det ser ut som om du først og fremst er interessert i å få bekreftet (feil)oppfatnigene dine, ikke å få innspill og kanskje lære noe. Men ok, here goes: Det første du må være klar over, er at menns og kvinners sexlyst fungerer forskjellig. For kvinner er det flere faktorer som spiller inn, uten at dette betyr at kvinner liker sex mindre enn menn. Hormoner gjør at kvinners sexlyst er høyere på bestemte tidspunkt i måneden (når hun har eggløsning), og i tillegg knytter kvinner mer følelser til sex enn hva menn gjør. Til slutt har kvinner en slags hormonell og emosjonell "av/på-knapp" alt etter hvilke følelser som spiller inn. Det neste du må være klar over, er at det ikke er slik at en hvilken som helst kvinne kan gå bort til en hvilken som helst tilfeldig fyr på gata hun synes er kjekk og spørre om de skal ha sex. Slike scenarioer tror jeg bare eksisterer i dårlige (porno)filmer, jeg har i hvertfall til gode å se noe slikt utspille seg i virkeligheten. Heller ikke menn plukker opp kvinner fra gata - med mindre vi snakker om gateprostituerte. I tillegg er det slik at - ikke alle menn er interessert i tilfeldig sex - han kan være opptatt (gift, forlovet, samboer, kjæreste) - han kan være homoseksuell eller aseksuell - han har garantert sine preferanser når det gjelder utseende og personlighet, en kvinne har aldri noen garanti for at hun passer inn i disse preferansene. Det er ikke slik at alle menn tar en hver kvinne som "byr seg fram" så lenge de "får sex". Det er dessverre også forsatt slik at kvinner fort får et stempel på seg for å være "løs", "hore" eller "lett på tråden" hvis hun er for tydelig seksuelt pågående, og dette kan forklare noe av årsaken til at kvinner gjerne lar menn ta initiativ, men kanskje etter å ha gjort noe av "forarbeidet" selv. Det finnes noen arenaer der det kanskje er mer naturlig - både for menn og kvinner - å initiere til seksuell kontakt. Nå har jeg vært ute av sirkulasjon i ganske mange år ettersom jeg er i et fast forhold, men en pub/bar/nattklubb pleide å være et bra sted hvis man ville finne seg en kar å flørte med - eller noe mer. Men det var aldri snakk om å gå rett bort til en fyr og by seg fram i håp om å få sex. Først må man "lodde stemninga", og se om han i det hele tatt er åpen for en flørt og kanskje etterhvert noe mer. Dette finner man fort ut ved å forsøke å oppnå blikkontakt. Oppnår man ikke dette, er han mest sannsynlig ikke interessert. Neste steg er kanskje å smile, og løfte glasset til en liten skål hvis man har oppnådd blikkontakt. Man venter alltid på positiv respons før man går videre til "neste trinn". Hvis en av partene går til bardisken for å handle mer å drikke, kan man benytte anledningen og gå bort å si "hei" og kanskje komme i prat, og så ser man hvordan det går. Jeg kan legge til at det heller ikke på dette tidspunktet er noen "garanti" for sex - kan hende han bare vil flørte og ha det hyggelig, og da er det også greit. Dette var altså et eksempel på èn av flere mulige arenaer og framgangsmåter en kvinne - og også en mann - kan benytte for å se om en man er interessert i, er interessert tilbake. Til slutt - og ikke ta dette ille opp - men jeg har lest en del av det du har skrevet på forumet, og det som slår meg, er at du virker å ha litt problemer med sosiale koder? Det ser også ut som om du tar ting veldig bokstavelig, og ikke ser nyanser. I tillegg framstår du også som en person som har vanskelig for å justere oppfatningene dine når du først har bestemt deg for at noe "er slik". Som f.eks. oppfatningen din om at "alle kvinner" er like, "alle kvinner" avviser deg, "alle kvinner" har nøyaktig samme smak i menn osv. Er du helt sikker på at du ikke befinner deg på autismespekteret? Det tror jeg kanskje ville forklart ganske mye. Og så må du slutte å tro at amerikanske konspirasjonsteorivideoer på YouTube reflekterer norsk virkelighet og hverdagsliv. Det gjør de ikke. Anonymkode: 25dfb...912 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #138 Del Skrevet 30. august 2021 On 8/27/2021 at 7:37 PM, micromaya said: Det er stor sannhet i at kvinner kan velge hvem de har sex med, imens det er mennene som bestemmer om det blir forhold. Og for kvinner som ønsker forhold, er det minst like frustrerende som for menn som ønsker sex ;). Menn som ikke blir valgt for sex blir jo heller ikke valgt for forhold. De mennene som er attraktiv nok for sex kan nok velge om de vil ha forhold eller ikke, men menn som ikke er attraktive nok for sex har jo ingen valg på noen som helst måte. Å ikke kunne få akkurat de mennene de vil ha for annet enn sex er noe helt annet. Anonymkode: b6b69...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #139 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Menn som ikke blir valgt for sex blir jo heller ikke valgt for forhold. De mennene som er attraktiv nok for sex kan nok velge om de vil ha forhold eller ikke, men menn som ikke er attraktive nok for sex har jo ingen valg på noen som helst måte. Å ikke kunne få akkurat de mennene de vil ha for annet enn sex er noe helt annet. Anonymkode: b6b69...949 Det stemmer ikke helt. De mennene som ikke blir valgt til ons kan ha bedre sjans til et forhold. Jeg hadde aldri villet ha et forhold til han risikoglade fyren jeg hadde et ons med, da vil jeg ha en mer stabil mann og "normal" er et hedersord. Anonymkode: 77dd0...2cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #140 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nå til dags bestemmes det på ungdomsskolen. Anonymkode: dc271...34a Nei, det gjør det ikke. Dersom du skal ha sjans på en kvinne må du gjøre en innsats. Snakk med henne, bli kjent, vis interesse for hvem hun er (ikke kun kroppen hennes), se om det er kjemi der osv. Ikke forvent at alle kvinner du snakker med skal bli interessert. Kanskje kvinner nr 100 er den som passer for deg... Og da mener jeg ikke nr 100 av tilfeldige kvinner du ser på gata, skolen osv, men av kvinner du faktisk har snakket med og vist litt interesse for. Og du, han jeg giftet meg med var jomfru da vi ble sammen. Han var da 25 år Det er håp, så lenge du behandler kvinner fint og ikke sutrer/forventer å "få" sex. Du må gå i deg selv mann! Anonymkode: dc77f...db3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå