Gå til innhold

Hvorfor plukker ikke kvinner opp menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kvinner er heldig 

Anonymkode: dc271...34a

Ja, det er vi🎉

Sist uke feks, plukket jeg opp et par menn, to mandag, en onsdag og hele tre stk fredag - det var jo tross alt helg. Jeg elsker den makten jeg har til å velge og plukke med meg hvem jeg vil, når jeg vil. Heldigvis skjønner mannen dette, jeg må jo få bruke meg, og menn, som jeg vil og trenger.

Ærlig talt, blir du aldri lei av dette mantraet ditt? Går det aldri inn i hodet ditt at det ikke er slik du av en eller annen grunn forestiller deg? 

 

Anonymkode: 3b513...3f6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

 

Men alle sier jo at om man er kjekk så får man kjæreste, fwb osv. Hvor kommer det fra hvis det ikke stemmer? 

Anonymkode: dc271...34a

Hvem alle?

Anonymkode: 3b513...3f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem alle?

Anonymkode: 3b513...3f6

YouTube, diverse forum osv. 

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det å si at holdningene som har skylda er et sidespor. 
 

Hvorfor ble avvist når jeg var 16?  Da visste jeg ikke hva chad, incel osv var engang. Beviser bare at dere fra starten ikke likte meg uten grunn. 

Anonymkode: dc271...34a

Hvorfor er du så utrolig sutrete?? Det er absolutt null sjanse til at du finner noen som vil ha noe med deg å gjøre, de holdningene dine skremmer vekk alle! 

Personligheten din er vel lik nå som du var yngre? For det er den, og holdningene dine, du må jobbe med. Men så lenge du sutrer og klager, er det ingen som gidder. Hvorfor skal de gidde når du ikke gir noen grunn til å prøve?

Anonymkode: 3b513...3f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner trenger ikke gjøre det, de kan velge og vrake blant menn som tar initiativ.

Anonymkode: 0e4a9...503

Dét kommer an på kvinnen det da 🤦‍♀️ Ikke snakk piss, svært mange kvinner opplever aldri at menn tar initiativ – da må man som kvinne være pen og vakker. 

Anonymkode: de086...be6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twister skrev (6 minutter siden):

Det gjør de, bare mer diskret. Dama har nok allerede valgt ut mannen i det han plukker opp henne

Korrekt, menn anstrenger seg og tar initiativ mens kvinner velger ut fra gruppen menn som prøver seg. Menn tar all risiko i så måte, i forhold til avvisning osv. Det er lett å være kvinne i innledende fase og dating, etterhvert jevner det seg ut ellers vil han gå ut av forholdet.

Anonymkode: 0e4a9...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

YouTube, diverse forum osv. 

Anonymkode: dc271...34a

Slå av pc`n, legg vekk telefonen, og kom deg ut i virkeligheten! Du er jo kroneksempelet på "mann som falt i incelgryta", fordi du kun henter informasjonen din fra internett. Og jeg vedder på at du bare leter etter ting som underbygger vrangforestillingene dine. Da er det ikke rart du skjærer alle kvinner over en kam, og kommer med utsagn som generaliserer absolutt alle kvinner.

"Dere hater menn". Altså, det faller jo på sin egen urimelighet. Ingen hater alle menn i hele verden. Og det er heller ikke sånn at alle kvinner liker akkurat samme mann. At du ikke forstår dette, er nesten ikke til å fatte.

Anonymkode: e857a...7c7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Slå av pc`n, legg vekk telefonen, og kom deg ut i virkeligheten! Du er jo kroneksempelet på "mann som falt i incelgryta", fordi du kun henter informasjonen din fra internett. Og jeg vedder på at du bare leter etter ting som underbygger vrangforestillingene dine. Da er det ikke rart du skjærer alle kvinner over en kam, og kommer med utsagn som generaliserer absolutt alle kvinner.

"Dere hater menn". Altså, det faller jo på sin egen urimelighet. Ingen hater alle menn i hele verden. Og det er heller ikke sånn at alle kvinner liker akkurat samme mann. At du ikke forstår dette, er nesten ikke til å fatte.

Anonymkode: e857a...7c7

Hvorfor ble jeg avvist i virkeligheten da? Og hvorfor er det så mange som meg over hele verden som har nøyaktig lik opplevelse?

 

Du vet at kvinner har høye krav til utseende. 

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg plukket opp min mann på pub. "Jeg vil ha deg", sa jeg. Og så gikk vi hjem til han. Men så ble vi gift, så nå plukker jeg ikke opp flere. Det får noen andre ta seg av.

Anonymkode: 0d3ed...773

Regner med dere pratet en god stund i forveien, og kanskje du hadde sett han før?

Anonymkode: fe72a...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ble avvist når jeg var 16?  Da visste jeg ikke hva chad, incel osv var engang. Beviser bare at dere fra starten ikke likte meg uten grunn. 

Anonymkode: dc271...34a

Mange 16-åringer er fulle av hormoner, umodne og ikke særlig sjarmerende. Videregående kan være vanskelig og ikke alle jentene er populære heller. Selv hadde jeg ikke sex før jeg var 19. Et bedre spørsmål er hva du gjorde da du blei voksen og sjøl kunne velge skole, jobb og hobbyer. Hvilke grep tok du? 

Anonymkode: 77dd0...2cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mange 16-åringer er fulle av hormoner, umodne og ikke særlig sjarmerende. Videregående kan være vanskelig og ikke alle jentene er populære heller. Selv hadde jeg ikke sex før jeg var 19. Et bedre spørsmål er hva du gjorde da du blei voksen og sjøl kunne velge skole, jobb og hobbyer. Hvilke grep tok du? 

Anonymkode: 77dd0...2cf

Begynte å trene, gå på leirer, vors, byen osv. 

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det å si at holdningene som har skylda er et sidespor. 
 

Hvorfor ble avvist når jeg var 16?  Da visste jeg ikke hva chad, incel osv var engang. Beviser bare at dere fra starten ikke likte meg uten grunn. 

Anonymkode: dc271...34a

Jeg ble også avvist av alle da jeg var 16. Gikk på en skole med dårlig miljø, det var kult å oppføre seg dårlig mot andre og jeg viste at jeg ikke syntes noe om det så da ble jeg et slags frivillig mobbeoffer. Jeg var petite og naturlig blond, oppførte meg fint og inkluderende, og hadde heldigvis en del venninner. Men ingen av guttene turte å bli sett med meg.

Sånn er ungdomstiden, alle er opptatt av hva andre tenker om alt, alle blir forelska i de samme, de det er innafor å være forelska i. 

At jeg ble valgt bort da sier ingenting om menn generelt. Om jeg hadde vært bitter resten av livet så hadde jeg blitt avvist senere også. Ingen liker bitre og selvsentrerte folk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla82 skrev (10 minutter siden):

Jeg ble også avvist av alle da jeg var 16. Gikk på en skole med dårlig miljø, det var kult å oppføre seg dårlig mot andre og jeg viste at jeg ikke syntes noe om det så da ble jeg et slags frivillig mobbeoffer. Jeg var petite og naturlig blond, oppførte meg fint og inkluderende, og hadde heldigvis en del venninner. Men ingen av guttene turte å bli sett med meg.

Sånn er ungdomstiden, alle er opptatt av hva andre tenker om alt, alle blir forelska i de samme, de det er innafor å være forelska i. 

At jeg ble valgt bort da sier ingenting om menn generelt. Om jeg hadde vært bitter resten av livet så hadde jeg blitt avvist senere også. Ingen liker bitre og selvsentrerte folk. 

90-tallet var røft også ja. Men hvis du var pen er det jo rart at ingen ville være med deg. Kanskje 90-tallet var mer rettferdig mellom ulike utseender. 

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvorfor ble jeg avvist i virkeligheten da? Og hvorfor er det så mange som meg over hele verden som har nøyaktig lik opplevelse?

 

Du vet at kvinner har høye krav til utseende. 

Anonymkode: dc271...34a

Hvordan skal noen her kunne svare på hvorfor du ble avvist? At mange i verden opplever å bli avvist, er sant, og det finnes like mange ulike grunner til det, som det finnes mennesker. NOEN kvinner har høye krav til utseende. Akkurat som at noen menn også har det. Hvorfor tror du at utseende er årsaken til at du blir avvist? Du har bestemt deg for at det eneste som betyr noe for kvinner, er utseende, og at det er derfor de avviser deg. Hvis du snakker til kvinner på samme måte som du skriver her, er det nok heller atferden din som er problemet.

Anonymkode: e857a...7c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det å si at holdningene som har skylda er et sidespor. 
 

Hvorfor ble avvist når jeg var 16?  Da visste jeg ikke hva chad, incel osv var engang. Beviser bare at dere fra starten ikke likte meg uten grunn. 

Anonymkode: dc271...34a

Så du tror du er eneste på 16 som ikke fikk napp? 🤣 Ingen ville ha meg den gangen heller og jeg er hunkjønn. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

YouTube, diverse forum osv. 

Anonymkode: dc271...34a

Slutt å bruk tid på incel-fjas. Det forurenser hodet ditt og gjør oddsene dine for å få dame betydelig dårligere. Ikke mye annet er så lite attraktivt for kvinner som incels-tankegang. Dere tror dere klarer å skjule det men det skinner gjennom.

Anonymkode: 19b94...8ca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 17.29):

Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. 

Anonymkode: dc271...34a

Kvinner gjør da det. Når jeg var yngre ble jeg plukket opp av kvinner på toget, utenfor treningsstudioet og en gang på gata. For ikke å snakke om utesteder m.m.

Anonymkode: a2368...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

...hvis du var pen er det jo rart at ingen ville være med deg. 

Anonymkode: dc271...34a

Ingenting er rart blant tenåringer. Ofte er de mest arrogante populære, ikke de peneste. 

Anonymkode: 77dd0...2cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinner gjør da det. Når jeg var yngre ble jeg plukket opp av kvinner på toget, utenfor treningsstudioet og en gang på gata. For ikke å snakke om utesteder m.m.

Anonymkode: a2368...fcc

Hvordan ser du ut? 

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan ser du ut? 

Anonymkode: dc271...34a

I utgangspunktet vil jeg vel si at jeg er ganske så normal. Føler ikke at jeg tar meg så mye bedre ut enn alle andre men jeg er en del høyere enn gjennomsnittet, litt mørk og rimelig godt trent. En fordel er kanskje at jeg har lav terskel for å prate med andre, både eldre og yngre, kvinner og menn, barn og voksne. Noen ganger som jeg har snakket med kvinner så har tydeligvis de tolket det som sjekking fra min side uten at det var intensjonen.

Det mest merkelige er de gangene unge kvinner har sagt at de ville ha sex med meg nærmest uten noe som helst innledning og uten jeg har ment å sjekke de opp på noen måte. (Nei de var ikke prostituerte!)

Anonymkode: a2368...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...