Gå til innhold

Hvorfor plukker ikke kvinner opp menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det deg igjen... herregud, får du aldri nok? 🙄

Anonymkode: 8e4aa...0c5

Kan ikke bare én av dere kvinner akseptere meg?

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

 

Men alle sier jo at om man er kjekk så får man kjæreste, fwb osv. Hvor kommer det fra hvis det ikke stemmer? 

Anonymkode: dc271...34a

Nei ALLE sier ikke det. Definisjonen på ‘kjekk’ går heller ikke kun på utseende kanskje? Men også kroppsspråk og personlighet/utstråling.

Anonymkode: ca755...63d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan ikke bare én av dere kvinner akseptere meg?

Anonymkode: dc271...34a

Passiv-aggressiv sutring er ikke sexy. 

Skjønner at du er skuffa over damer i fortida. Men det er ikke nye damers problem. 

Anonymkode: 77dd0...2cf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Passiv-aggressiv sutring er ikke sexy. 

Skjønner at du er skuffa over damer i fortida. Men det er ikke nye damers problem. 

Anonymkode: 77dd0...2cf

Men alle har tydeligvis lik preferanse. 

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. 

Anonymkode: dc271...34a

Menn plukker heller ikke opp tilfeldige kvinner fra gata. Å "plukke opp noen" mot deres vilje er faktisk straffbart.

Anonymkode: 28311...072

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men alle har tydeligvis lik preferanse. 

Anonymkode: dc271...34a

Vi damer har veldig ulike preferanser. Det eneste få av oss liker, er å bli referert til som ei gruppe. Vi vil vil heller sees som et individ. 

Anonymkode: 77dd0...2cf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men alle har tydeligvis lik preferanse. 

Anonymkode: dc271...34a

Ja, ingen kvinner har preferanser for passiv- aggressiv sutring og manglende vilje til å ta ansvar for eget liv. 

Anonymkode: 25dfb...912

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. 

Anonymkode: dc271...34a

Hva skal jeg med en mann hvis jeg allikevel har all makt?

Anonymkode: 3b7e9...051

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Og dere hater menn. 

Anonymkode: dc271...34a

Nei, vi "hater ikke menn". Noen menn hater vi, men ikke menn generelt.

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan ikke bare én av dere kvinner akseptere meg?

Anonymkode: dc271...34a

Hvorfor? Du oppgir ingen grunn til at akkurat du skal velges fram for noen andre, annet enn at du vil ha sex.

Vet du hva? DET VIL ALLE DE ANDRE MENNENE OGSÅ! Og de aller, aller fleste av dem LIKER KVINNER. Og det er mange, mange andre menn vil også noe mer enn å bare ha sex, de vil ha fast partner, kjæreste fordi de LIKER KVINNER.

Av dine mange tidligere tråder vet jeg at du går bare etter norske kvinner, og nekter å svare på hvorfor du ikke prøver noen av andre etnisiteter, f.eks. din egen. Det kryr av fine og gode kvinner fra hele verden. Er ikke de "bra nok for deg", liksom?

Hva skal du egentlig med kvinner da, du vil jo ikke ha noen av dem som kjæreste. Du bare krever at de skal ligge med deg fordi du hater dem, hva er det slags grunn?

Du har lagd utallige tråder der du bare skriver det samme for hver gang,om igjen og om igjen og om igjen - ingen svar fra andre går inn i hodet ditt. Du bare starter enda en ny tråd, og for hver nye tråd blir det bare mer og mer tydelig hvorfor ingen "kvinner plukker deg opp": De merker at du har lassevis med negative holdninger mot dem, du skremmer dem vekk.

Anonymkode: ddda3...a06

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, vi "hater ikke menn". Noen menn hater vi, men ikke menn generelt.

Hvorfor? Du oppgir ingen grunn til at akkurat du skal velges fram for noen andre, annet enn at du vil ha sex.

Vet du hva? DET VIL ALLE DE ANDRE MENNENE OGSÅ! Og de aller, aller fleste av dem LIKER KVINNER. Og det er mange, mange andre menn vil også noe mer enn å bare ha sex, de vil ha fast partner, kjæreste fordi de LIKER KVINNER.

Av dine mange tidligere tråder vet jeg at du går bare etter norske kvinner, og nekter å svare på hvorfor du ikke prøver noen av andre etnisiteter, f.eks. din egen. Det kryr av fine og gode kvinner fra hele verden. Er ikke de "bra nok for deg", liksom?

Hva skal du egentlig med kvinner da, du vil jo ikke ha noen av dem som kjæreste. Du bare krever at de skal ligge med deg fordi du hater dem, hva er det slags grunn?

Du har lagd utallige tråder der du bare skriver det samme for hver gang,om igjen og om igjen og om igjen - ingen svar fra andre går inn i hodet ditt. Du bare starter enda en ny tråd, og for hver nye tråd blir det bare mer og mer tydelig hvorfor ingen "kvinner plukker deg opp": De merker at du har lassevis med negative holdninger mot dem, du skremmer dem vekk.

Anonymkode: ddda3...a06

Jeg har blitt avvist av andre etnisiteter også. 

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke sant at kvinner kan velge og vrake? Hvorfor sies det så ofte? Det er jo bare tull. Og kvinner velger ikke alltid oppover heller. Bare vås. 

Anonymkode: 951df...4da

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Men alle har tydeligvis lik preferanse. 

Anonymkode: dc271...34a

Kvinner flest liker ikke sutrende menn med dårlige holdninger til kvinner. Det gjelder både hos norske kvinner og dem med annen etnisitet. Den dagen du innser problemet ligger i tankesettet ditt, i måten du oppfører deg på og gjør noe med de kvinnefiendtlige holdningene dine vil du ha mye større sjans. Jeg vet det jeg skriver er brutalt å lese men etter å ha lest en del av trådene dine og din totale mangel på selvinnsikt og vilje til å gjøre noe med det så ser jeg ingen annen måte å formidle det på. 

Anonymkode: 19b94...8ca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er jo ikke sant at kvinner kan velge og vrake? Hvorfor sies det så ofte? Det er jo bare tull. Og kvinner velger ikke alltid oppover heller. Bare vås. 

Anonymkode: 951df...4da

Mange kvinner kan velge og vrake blant interesserte menn, jo. Det vises jo også tydelig i mange tråder her inne hvor de fleste kvinnene sier at de ikke gidder å ta initiativ overfor menn, de bare venter på at den rette kommer til dem. De kunne ikke gjort det om det ikke var mange interesserte menn.

Anonymkode: 0e4a9...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinner flest liker ikke sutrende menn med dårlige holdninger til kvinner. Det gjelder både hos norske kvinner og dem med annen etnisitet. Den dagen du innser problemet ligger i tankesettet ditt, i måten du oppfører deg på og gjør noe med de kvinnefiendtlige holdningene dine vil du ha mye større sjans. Jeg vet det jeg skriver er brutalt å lese men etter å ha lest en del av trådene dine og din totale mangel på selvinnsikt og vilje til å gjøre noe med det så ser jeg ingen annen måte å formidle det på. 

Anonymkode: 19b94...8ca

Det å si at holdningene som har skylda er et sidespor. 
 

Hvorfor ble avvist når jeg var 16?  Da visste jeg ikke hva chad, incel osv var engang. Beviser bare at dere fra starten ikke likte meg uten grunn. 

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (4 timer siden):

Jo det stemmer for de aller fleste kvinner! Sex kan de få lett om de vil, seriøse gode forhold er en helt annen sak. Du kan ikke la kvinnen styre dette her! Vær en mann da! Er ikke dette rett for deg under datingen, fortsetter du ikke bare fordi det er vanskelig å finne en ny date! Være alene og singel er ti ganger bedre en å være i et dårlig forhold. Det kan jeg garantere deg.

Mange kan bruke flere år på å skaffe seg en utdannelse, men å legge tid, krefter, ressurser og interesse i å treffe den rette å dele livet med? Det gidder man ikke, fordi det er så vanskelig å skaffe seg en ny date? Kom igjen da! Kutt ut dette tullpratet og bygg deg selvtillit og bli en mann! Uansett hvor attraktiv du er eller mangel på dette må dette på plass før du dater eller starter et forhold uansett.

Mange kvinner sliter stort med å finne den rette jo, det ser du her inne på KG blant annet, det er nok mer representativ for kvinnestanden en de fleste ønsker å tro. Ser det også i hele min bekjentskapskrets. Blir man skilt er det mange kvinner som sliter med å finne den rette igjen. Fyker inn og ut av forhold i et tempo som gjør at det ligner mer på en ONS maraton :)  

Synes egentlig ikke det er rart. De skal jo ha alt lagt opp i hendene. De er veldig nøye med hva mannen kan tilby dem, men hva de selv tilbyr tilbake er ei gnålete shoppingfrelst høne. Du er ikke verdens midtpunkt da vet du. Stiller du krav bør du være sikker på at du selv gir tilbake. For det viser seg at de damer som gjør det er superattraktive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden):

Synes egentlig ikke det er rart. De skal jo ha alt lagt opp i hendene. De er veldig nøye med hva mannen kan tilby dem, men hva de selv tilbyr tilbake er ei gnålete shoppingfrelst høne. Du er ikke verdens midtpunkt da vet du. Stiller du krav bør du være sikker på at du selv gir tilbake. For det viser seg at de damer som gjør det er superattraktive. 

Akkurat. Kvinner tror de er attraktive for forhold bare fordi noen vil ha sex med dem. 
 

Hadde de lagt inn like mye innsats som menn hadde de fått forhold slik de vil. 

Anonymkode: dc271...34a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi heldigvis har vi fleste kvinner verdighet. 

Anonymkode: 78d13...ada

Sier litt om likestillingskampen når det er "uverdig" for kvinner å plukke opp menn.

Anonymkode: a2f22...2ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange kvinner kan velge og vrake blant interesserte menn, jo. Det vises jo også tydelig i mange tråder her inne hvor de fleste kvinnene sier at de ikke gidder å ta initiativ overfor menn, de bare venter på at den rette kommer til dem. De kunne ikke gjort det om det ikke var mange interesserte menn.

Anonymkode: 0e4a9...503

Ja men du skiller ikke på interesse for sex og interesse for et langvarig seriøst forhold. Om du ikke bare er ute etter sex, så hjelper det ikke at mange menn er interessert. Mange unge menn er i dag ikke egnet for forhold, det samme gjelder faktisk mange kvinner. De litt eldre mennene på 40+ er ofte ferdig med barn og familie og ønsker ikke å forplikte seg med noe nytt, de bare later som for å få sex. Da er det ikke veldig mange igjen som faktisk er egnet til seriøse forhold, de blir raskt opptatt og man må lete lenge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har blitt avvist av andre etnisiteter også. 

Anonymkode: dc271...34a

Beskriv en slik situasjon der du ble avvist da? Så kan vi kanskje hjelpe? Hva sa/gjorde du, hva sa/gjorde hun, hvilken situasjon var dere i?

Anonymkode: ca755...63d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...