Gå til innhold

Hvorfor plukker ikke kvinner opp menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. 

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. 

Anonymkode: dc271...34a

Kvinner trenger ikke gjøre det, de kan velge og vrake blant menn som tar initiativ.

Anonymkode: 0e4a9...503

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal de plukkes opp? Jeg plukka ofte opp eksen min på jobb.

Anonymkode: ef0d7...13c

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi heldigvis har vi fleste kvinner verdighet. 

Anonymkode: 78d13...ada

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry! Leste ikke hele innlegget! Men ja, plukker nå opp søpla på gata eller skolen, tror de fleste gjør det i 2021.

Anonymkode: ef0d7...13c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baserer ikke mine valg på kun utseendet. Må snakke med de først. Dvs plukker ikke opp randoms menn

Anonymkode: 73902...186

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner trenger ikke gjøre det, de kan velge og vrake blant menn som tar initiativ.

Anonymkode: 0e4a9...503

Kvinner er heldig 

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Baserer ikke mine valg på kun utseendet. Må snakke med de først. Dvs plukker ikke opp randoms menn

Anonymkode: 73902...186

Det er vel uvanlig. 

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Fordi heldigvis har vi fleste kvinner verdighet. 

Anonymkode: 78d13...ada

Skulle du ønske du ikke var velgeren? Har du mer verdighet ved å ikke bruke makten du har?

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. 

Anonymkode: dc271...34a

Jeg plukket opp min mann på pub. "Jeg vil ha deg", sa jeg. Og så gikk vi hjem til han. Men så ble vi gift, så nå plukker jeg ikke opp flere. Det får noen andre ta seg av.

Anonymkode: 0d3ed...773

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg plukket opp min mann på pub. "Jeg vil ha deg", sa jeg. Og så gikk vi hjem til han. Men så ble vi gift, så nå plukker jeg ikke opp flere. Det får noen andre ta seg av.

Anonymkode: 0d3ed...773

Wow for en Chad. 

Anonymkode: dc271...34a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så bullshit. Dvs, om man snakker om forhold, i alle fall. Det er stor sannhet i at kvinner kan velge hvem de har sex med, imens det er mennene som bestemmer om det blir forhold. Og for kvinner som ønsker forhold, er det minst like frustrerende som for menn som ønsker sex ;).

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

micromaya skrev (9 minutter siden):

Det er så bullshit. Dvs, om man snakker om forhold, i alle fall. Det er stor sannhet i at kvinner kan velge hvem de har sex med, imens det er mennene som bestemmer om det blir forhold. Og for kvinner som ønsker forhold, er det minst like frustrerende som for menn som ønsker sex ;).

Nja, ikke helt enig i premisset der. Dersom en mann ikke er bra nok for sex er han heller ikke bra nok for forhold. Det er kun de kjekkeste mennene som velges for sex og dermed også er aktuelle for forhold.

Anonymkode: 0e4a9...503

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel uvanlig. 

Anonymkode: dc271...34a

Hva er liksom så uvanlig med det? Det er ingen som plukker opp en random kar på gata. Du lider av vrangforestillinger.

Anonymkode: e857a...7c7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Nja, ikke helt enig i premisset der. Dersom en mann ikke er bra nok for sex er han heller ikke bra nok for forhold. Det er kun de kjekkeste mennene som velges for sex og dermed også er aktuelle for forhold.

Anonymkode: 0e4a9...503

Ok. Du har på et vis rett. Dvs, det er ikke alltid de kjekkeste mennene som er aktuelle for sex… det kan være noe helt annet, udefinerbart. Men lysten på å ha sex med dem henger jo sammen med lysten på et forhold med dem – så det har du rett i. 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

micromaya skrev (1 time siden):

Ok. Du har på et vis rett. Dvs, det er ikke alltid de kjekkeste mennene som er aktuelle for sex… det kan være noe helt annet, udefinerbart. Men lysten på å ha sex med dem henger jo sammen med lysten på et forhold med dem – så det har du rett i. 😊

Ja, og da er det like mye eller mer opp til kvinnen om det blir forhold eller ikke.

Anonymkode: 0e4a9...503

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg hr da spurt de fleste på dates jeg

Anonymkode: 3ff6b...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. 

Det er det jo noen/mange som gjør også, men flertallet er det jo ikke...

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er liksom så uvanlig med det? Det er ingen som plukker opp en random kar på gata. Du lider av vrangforestillinger.

Anonymkode: e857a...7c7

Er man bra nok blir man valgt for sex. Det er bare slik det er. Ellers hadde ikke det ikke vært viktig med utseende, muskler, høyde, stil osv. 

Anonymkode: dc271...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...