AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #101 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du snakker veldig om hva du vil ha, og veldig lite om hva du har å gi. Kjærlighet er en følelse som oppstår mellom to mennesker som utvikler en dyp, emosjonell relasjon over tid, det er ikke noe som skjer av seg selv over natten. Å "ikke ha gjort noe galt mot kvinner" er ikke spesielt imponerende, det er nesten bare et minimum av hva man forventer av en relativt oppegående mann. Jeg (kvinne) har heller aldri gjort noe galt mot en mann, og jeg har da vitterlig opplevd å bli avvist av gutter/menn, både som ung og som voksen. Den største forskjellen på deg og meg er at jeg ikke generaliserer, jeg gir ikke "alle" menn skylden for alle de gangene en mann har avvist meg - slik du gjør når det gjelder kvinner. Den eneste som ødelegger for deg, er du selv, med de dårlige holdningene dine og dine fullstendige urealistiske oppfatninger om sex og forhold. Eller for å si det sånn: Hvorfor skal jeg date en mann som ikke liker kvinner, som omtaler kvinner som "dere" og generaliserer over en lav sko, som synes synd på seg selv fordi han ikke "får" sex, og ikke er det minste interessert i jobbe med selv for å bli et bedre menneske? Hva i all verden skal jeg få ut av det, liksom? Synes du ikke at jeg skal ha det koselig på date fordi jeg er kvinne? Anonymkode: 25dfb...912 Vil ikke dere kvinner ha en fighter? For det er det jeg er. Alt har vært galt i livet mitt kort sagt. Men at jeg likevel er i utdanningen betyr bare at jeg er en fighter. Men det er ikke godt nok for dere. Dere vil heller ha pappagutter som fikk alt servert fra dag én på Ullern. Kvinner velger de som vinner, ikke de som har gått den vanskeligste veien. Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #102 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp. Man må starte livet bra, dvs ikke noe du gjorde selv men opp til foreldrene dine. Menn som kommer fra bra hjem med midler gjør det bedre med kvinner. F eks alle Bærums og slemdal guttene. Anonymkode: dc271...34a Ja, for alle mennesker bor jo i Oslo Og ellers så lever du fortsatt i alle dine vrangforestillinger, ser jeg. Anonymkode: e857a...7c7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #103 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vil ikke dere kvinner ha en fighter? For det er det jeg er. Alt har vært galt i livet mitt kort sagt. Men at jeg likevel er i utdanningen betyr bare at jeg er en fighter. Men det er ikke godt nok for dere. Dere vil heller ha pappagutter som fikk alt servert fra dag én på Ullern. Kvinner velger de som vinner, ikke de som har gått den vanskeligste veien. Anonymkode: dc271...34a Ok, vi innrømmer det. Du har rett i alt du har sagt. Alle kvinner er helt like, og går kun etter pappagutter med mange penger, store muskler og fin bil. Synd for deg, du kommer aldri til å få deg dame. Sånn er det når man har tapt i livets lotteri. Nå må du bare slå deg til ro med det, og slutte å lage tråder på KG om saken. Anonymkode: e857a...7c7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #104 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ok, vi innrømmer det. Du har rett i alt du har sagt. Alle kvinner er helt like, og går kun etter pappagutter med mange penger, store muskler og fin bil. Synd for deg, du kommer aldri til å få deg dame. Sånn er det når man har tapt i livets lotteri. Nå må du bare slå deg til ro med det, og slutte å lage tråder på KG om saken. Anonymkode: e857a...7c7 Dere står på sluttstreken og velger vinnerne. Selv om de ble dyttet frem dit. Hvor hard vei man har gått spiller ingen rolle for kvinner siden dere er overfladiske. Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #105 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil ikke dere kvinner ha en fighter? For det er det jeg er. Alt har vært galt i livet mitt kort sagt. Men at jeg likevel er i utdanningen betyr bare at jeg er en fighter. Men det er ikke godt nok for dere. Dere vil heller ha pappagutter som fikk alt servert fra dag én på Ullern. Kvinner velger de som vinner, ikke de som har gått den vanskeligste veien. Anonymkode: dc271...34a Men du liker jo ikke kvinner, ikke respekterer du dem heller. Hvorfor vet det så vanskelig for deg å skjønne at det er det som er problemet? Anonymkode: 25dfb...912 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 29. august 2021 #106 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 17.35): Kvinner trenger ikke gjøre det, de kan velge og vrake blant menn som tar initiativ. Anonymkode: 0e4a9...503 Og når vi blir gamle kan vi velge mellom vrakene…. nei da, men man vet jo ikke om mannen i gata er på utkikk, eller lykkelig gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #107 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men du liker jo ikke kvinner, ikke respekterer du dem heller. Hvorfor vet det så vanskelig for deg å skjønne at det er det som er problemet? Anonymkode: 25dfb...912 På hvilken måte respekterer jeg ikke kvinner? Mens de som går rundt og tafser på kvinner og skårer gjør det? Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #108 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 17.35): Kvinner trenger ikke gjøre det, de kan velge og vrake blant menn som tar initiativ. Anonymkode: 0e4a9...503 Dette må gjelde 1% av kvinner i så fall. Sjeldent det er så mange menn som tar initiativ Anonymkode: ef3bb...9cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleugla Skrevet 29. august 2021 #109 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (På 28.8.2021 den 11.54): Og dere hater menn. Anonymkode: dc271...34a Ikke i det hele tatt. Verden er full av flotte menn som vi liker. Kolleger, venner, bekjente osv. Og så er det bare en mann jeg er forelsket i og har sex med. Han er jeg gift med. INGEN jeg kjenner har plukket opp en tilfeldig mann fra gaten. INGEN. Null. Niks. Du lever med en vrangforestilling. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #110 Del Skrevet 29. august 2021 Perleugla skrev (10 minutter siden): Ikke i det hele tatt. Verden er full av flotte menn som vi liker. Kolleger, venner, bekjente osv. Og så er det bare en mann jeg er forelsket i og har sex med. Han er jeg gift med. INGEN jeg kjenner har plukket opp en tilfeldig mann fra gaten. INGEN. Null. Niks. Du lever med en vrangforestilling. Når man har vært isolert siden 12-års alder siden du ikke er bra nok for noen er det ikke rart man tar feil om noen ting. Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleugla Skrevet 29. august 2021 #111 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil ikke dere kvinner ha en fighter? For det er det jeg er. Alt har vært galt i livet mitt kort sagt. Men at jeg likevel er i utdanningen betyr bare at jeg er en fighter. Men det er ikke godt nok for dere. Dere vil heller ha pappagutter som fikk alt servert fra dag én på Ullern. Kvinner velger de som vinner, ikke de som har gått den vanskeligste veien. Anonymkode: dc271...34a Ingen av mine venninner er sammen med menn fra Ullern eller andre steder på Oslo Vest eller Bærum. De fleste er sammen med menn oppvokst på mindre steder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #112 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når man har vært isolert siden 12-års alder siden du ikke er bra nok for noen er det ikke rart man tar feil om noen ting. Anonymkode: dc271...34a Det er mange som ikke velges i ungdomsskolen og videregående. Jeg fikk ikke kjæreste før lenge etter videregående. Jeg var smart og fikk bedre karakterer enn alle gutta. I tillegg ville jeg ikke drikke og feste. Sosialt ikke det beste utgangspunktet. Har du guttevenner? Blir de plukket opp fra gaten? Jeg har en rundbrenner kompis som har hatt seg med masse damer så lenge jeg har kjent ham. Aldri fått høre at han er blitt plukket opp på gaten. På utested ja. Tilfeldig på gaten nei. Ikke er han spesielt trent eller kjekk heller. Anonymkode: e7548...1c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #113 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): På hvilken måte respekterer jeg ikke kvinner? Mens de som går rundt og tafser på kvinner og skårer gjør det? Anonymkode: dc271...34a Slik du framstår her, så generaliserer du kvinner noe voldsomt, anser ikke kvinner som individer men som et kollektivt "dem"/"dere"og gir alle kvinner kollektivt skylden for at du har blitt avvist. Blant annet. Forklar gjerne hvordan du mener at dette er å respektere kvinner, og hvordan et slik kvinnesyn skal oppfattes positivt av kvinner. Anonymkode: 25dfb...912 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #114 Del Skrevet 29. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: På hvilken måte respekterer jeg ikke kvinner? Mens de som går rundt og tafser på kvinner og skårer gjør det? Anonymkode: dc271...34a Forskjellen på deg og dem er at de ikke fremstår sutrete, du skylder på kvinner for noe de ikke aktivt gjør eller ikke gjør. At menn som ligger rundt ikke respekterer kvinner er velkjent, så der har du isolert sett et poeng. Anonymkode: 8ef0b...c63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #115 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Slik du framstår her, så generaliserer du kvinner noe voldsomt, anser ikke kvinner som individer men som et kollektivt "dem"/"dere"og gir alle kvinner kollektivt skylden for at du har blitt avvist. Blant annet. Forklar gjerne hvordan du mener at dette er å respektere kvinner, og hvordan et slik kvinnesyn skal oppfattes positivt av kvinner. Anonymkode: 25dfb...912 Skjønner du ikke at om bare én kvinne tenkte annerledes så hadde generaliseringen falt bort? Når jeg alltid har blitt avvist har jeg lov til å generalisere at kvinner ikke liker det jeg er. 180 høyde, slank, bred kjeve, sterk hake osv. For det er jo fakta. Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #116 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner du ikke at om bare én kvinne tenkte annerledes så hadde generaliseringen falt bort? Når jeg alltid har blitt avvist har jeg lov til å generalisere at kvinner ikke liker det jeg er. 180 høyde, slank, bred kjeve, sterk hake osv. For det er jo fakta. Anonymkode: dc271...34a Nei, det er ikke sånn det fungerer. Du kan selvsagt generalisere til krampa tar deg, men du kan ikke forvente forståelse og sympati for at du legger ansvaret for dine uheldige opplevelser på "alle" kvinner. De eneste som sånn sett har "ansvaret" for at de har avvist deg, er de som har avvist deg, ikke alle andre. Inntil du er villig til å innse at den eneste som står i veien for deg er du selv og dine egne (vrang)forestillinger, er det ingen ting som kommer til å forandre seg. Jeg vil foreslå at du søker profesjonell hjelp for å få gjort noe med den mentale vranglåsen du sitter fast i Anonymkode: 25dfb...912 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #117 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vil ikke dere kvinner ha en fighter? For det er det jeg er. Alt har vært galt i livet mitt kort sagt. Men at jeg likevel er i utdanningen betyr bare at jeg er en fighter. Men det er ikke godt nok for dere. Dere vil heller ha pappagutter som fikk alt servert fra dag én på Ullern. Kvinner velger de som vinner, ikke de som har gått den vanskeligste veien. Anonymkode: dc271...34a Føler med deg for forstår veldig godt hva du mener. Det er typisk for KG - om du spør om noe her, så går de feministiske panserstyrkene til angrep med en gang, Ironisk nok er disse samme "pro-feminist" debattantene feige når det gjelder å diskutere på andre forum. Det er her de koser seg og kan holde stand mot menn og sortere dem ut etter Adolf og Darwin sin seleksjonsmodell. Needless to say, disse feministene som sier deg imot her, hadde blitt most av overveldende respons på andre forum og du hadde hatt mye mer støtte på andre forum, og da mener jeg absolutt ikke "Incel" forum, men andre forum der menn stort sett dominerer. Da hadde det gått litt mer lys opp for disse her som angriper deg. Du har et godt poeng der du sier at det skal kun 1 for å knuse det man kan kalle for "hypotesen" din, men det er så utrolig vanskelig å finne til og med ei, for en del menn nå og det viser hvor ekstreme moderne kvinner er blitt. Bare se bort ifra de som svarer her at de "ikke går etter menn med enten penger eller utseende", for vi har faktisk ingen bevis på hva en anonym kode svarer. Tipper at en del av disse svarer bare for å sette kvinner sine ekstreme holdninger i "bedre lys", men fakta er at du har observert helt korrekt hvordan altfor mange kvinner er. Du kan sammenligne det med denne massesuggesjonen her. Alle vil være CV-droner. Ok, ikke alle, men det er ikke langt unna. https://e24.no/naeringsliv/i/LAdWM4/ny-undersoekelse-aatte-av-ti-unge-vil-bli-ledere Alle damer vil leke tøff "leder" og "prestisje" og alt det der. Flinke piker med CV-en slik at de kan maksimere sitt nivå til enda høyere nivå, mens de tråkker på mange andre menn. Men tilbake til forholdstallet 0 Versus 1. Så utrolig forskjellig, nesten som sperregrensa mellom 3,9 og 4,0 ved Stortingsvalg. Du "ber" om kun ei ( 1 ) som "ser deg", men det er så vanskelig. Men nå skal jeg si deg noe og ikke stritt imot. Absorber det fullstendig. Bossy / Whiny Princesses her til lands liker utseende og penger. Dette vet vi alle sammen, på samme måte som de er hjernevasket til å være CV-droner nesten alle som en. Så jeg forstår at du vil ha ei som liker deg for "hva du er", men i dagens samfunn - her i Vest-Europa iallfall, så er mange moderne kvinner fullstendig dysfunksjonelle, da tenker jeg spesielt på Skandinavia. Hvis ikke du har utseende med deg, så må du gjøre alt i din makt for å skaffe deg penger. Med andre, her kan vi dele mennene i denne gruppa, siden kvinner fortsatt kjører Animal Planet følelser, så man har ikke noe annet valg enn å dele det opp i følgende grupper. 1) Menn som har både penger og utseende. Disse kan knulle omtrent hvem de vil, og kvinner hopper på deres cocks dagen lang. Sperm flyter overalt og i alle hull. 2) Menn som har kun utseende med seg. Fortsatt som gruppe nr 1) De har det bra over en viss periode i livet og kan pløye gjennom alt de vil. 3) Menn som ikke har utseende med seg, men har penger. Denne gruppa er også veldig bra, så disse får også en god del damer å velge imellom. Så det er lite problemer her heller. Dette er topp tre gruppene, kan du s. Så kommer gruppenummer 4 og 5. Det er disse som faller gjennom og det begynner å bli en del av de, som er blitt silt ut etter Adolf og Darwin-modellen. 4) Menn som verken har utseende eller penger med seg. Disse sliter en god del, men på papiret er det fortsatt noe slags "håp" for dem, så lenge de har den fysiske og psykiske helsen med seg. Men så kommer gruppe nr 5. 5) Menn som verken har utseende eller penger med seg, og har heller ikke noe god helse som følge av dette. Disse er fullstendig desimert og ødelagt, og det er intet håp for disse, nettopp fordi de aller, aller fleste kvinner ikke gidder å gi dem noe håp. Som du riktig påpeker - tallet 0 versus tallet 1 er ekstremt viktig. En annen ting som er viktig å påpeke er at det bør ikke være kun snakk om sex her. La oss ignorere sex fullstendig. Glemme alt som har med "penetrering" å gjøre. Problemet er når man er isolert og fullstendig utsultet på den måten du er, og jeg har også opplevd det samme i perioder, så gjør det noe med en - og det er veldig, veldig vondt. Man føler seg som biologisk søppel, som er klar til å sendes i sånn bio-avfallspose og rett i søpla. Det er sånn man føler seg. Problemet er ikke bare fraværet av sex, men også: 1) Fraværet av kyss på munnen 2) Fraværet av kyss på kinnet 3) Fraværet av klem fra det motsatte kjønn 4) Fraværet av generell berøring fra det motsatte kjønn Så dette er veldig ille, faktisk i sum, hakket verre enn å ikke ha sex i det hele tatt. Tenk bare om man kunne få en hand-job i det minste. Trenger ikke være sex med penetrering i det hele tatt. Vanlig runk med hånda fra det motsatte kjønn. Men når alt kommer til alt. Så koker det ned til en ting i det kapitalistiske samfunnet vi lever i og det er penger. Penger. Penger. Penger og penger. Nevnte jeg penger? Skjønner du tegninga? Og har man penger, så er tilgang til enhver form som berøring eller oppmerksomhet fra det motsatte kjønn så så mye lettere. Glem alt det der med at noen skal "like deg for hva du er", for ingen liker deg for "hva du er", det kommer først langt NED på lista - altså din personlighet og hvordan du er. Det første kvinner gjør er å foreta en "scanning" av deg innenfor de første 5 minuttene og sjekker sikkert menn online og i sosiale medier også. I dag er det slik at du kan sjekke den man skal på date med via sosiale medier før man i det hele tatt har hatt første date. Det er så mekanisk og tragisk at det ikke går an. Jeg tror at du hadde hatt mye mer suksess med damer på 1990-tallet, siden du nevner det med å "plukke noen opp på gata". Det var tross alt sånn vi gjorde det på den tiden, inkludert diverse butikker, busstopp og ikke minst utesteder. Det var ingen apps, og Instagram og annet tullball. Det var bare å gå til en dame, å kjøre Joey stilen fra Friends: Howww yoooou dooo-ing? 😃 Eller Stifler stilen: Hey biatch 😂 Det var good times. Det var det altså. Er trist at du ikke kan oppleve det. Idag kan man ikke bare gå til ei dame og snakke med henne, for da havner man straks som en hashtag på nettet: VilBarePrateLitt 🤣 Så du spør hvordan damer velger: De har Tinder nå, og kan igjen praktisere Adolf og Darwin metoden der med ekstremt-fanatisk seleksjon via appen. Digitaliseringen de siste 15 - 17 årene er noe av det beste som har skjedd kvinner. Og noe av det verste som har skjedd menn i den moderne tid. Akkurat dette har ikke noe med feminisme å gjøre, men digitalisering. Rett og slett teknologi. Ingen visste at det skulle bli slik, på samme måte som de som laget dette visste ikke at de samme sosiale mediene skulle nå brukes til å spre mildt sagt løgnaktige budskap, for plutselig alle fikk tilgang til en digital platform. Anonymkode: c7dbe...734 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #118 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei, det er ikke sånn det fungerer. Du kan selvsagt generalisere til krampa tar deg, men du kan ikke forvente forståelse og sympati for at du legger ansvaret for dine uheldige opplevelser på "alle" kvinner. De eneste som sånn sett har "ansvaret" for at de har avvist deg, er de som har avvist deg, ikke alle andre. Inntil du er villig til å innse at den eneste som står i veien for deg er du selv og dine egne (vrang)forestillinger, er det ingen ting som kommer til å forandre seg. Jeg vil foreslå at du søker profesjonell hjelp for å få gjort noe med den mentale vranglåsen du sitter fast i Anonymkode: 25dfb...912 Så hvordan har kvinner sex hvis de ikke reagerer på menn de ser og synes er kjekke nok? Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #119 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 5) Menn som verken har utseende eller penger med seg, og har heller ikke noe god helse som følge av dette. Disse er fullstendig desimert og ødelagt, og det er intet håp for disse, nettopp fordi de aller, aller fleste kvinner ikke gidder å gi dem noe håp. Som du riktig påpeker - tallet 0 versus tallet 1 er ekstremt viktig. En annen ting som er viktig å påpeke er at det bør ikke være kun snakk om sex her. La oss ignorere sex fullstendig. Glemme alt som har med "penetrering" å gjøre. Problemet er når man er isolert og fullstendig utsultet på den måten du er, og jeg har også opplevd det samme i perioder, så gjør det noe med en - og det er veldig, veldig vondt. Man føler seg som biologisk søppel, som er klar til å sendes i sånn bio-avfallspose og rett i søpla. Det er sånn man føler seg. Problemet er ikke bare fraværet av sex, men også: 1) Fraværet av kyss på munnen 2) Fraværet av kyss på kinnet 3) Fraværet av klem fra det motsatte kjønn 4) Fraværet av generell berøring fra det motsatte kjønn Så dette er veldig ille, faktisk i sum, hakket verre enn å ikke ha sex i det hele tatt. Tenk bare om man kunne få en hand-job i det minste. Trenger ikke være sex med penetrering i det hele tatt. Vanlig runk med hånda fra det motsatte kjønn. Det er sikker stygt å si det, men menn fra gruppe fem, har alltid eksistert. Det er de som sparer penger for å "besøke" prostituerte. Overgangen fra gruppe fem til fire og tre er heller ikke vanskelig, i Norge. Denne evige sutringen fra menn fra den "gruppen" er så ekkelt. Anonymkode: dc928...bcd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #120 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har ikke gjort noe galt mot kvinner 😕 Anonymkode: dc271...34a Har du gjort noe rett, da? Anonymkode: 77dd0...2cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå